2014-04-16

Prin munții Annapurna. Miercurea fără cuvinte.

Fotografii Wordless Wednesday! (16), la CARMEN, unde este tabelul pentru înscriere.

Sursa fotografii: Turism de Aventura (albumul "Circuitul Annapurnelor") - nu mai e activa adresa de mai jos: 
https://www.facebook.com/turismdeaventura.extremetravel/photos_albums

20 de comentarii:

  1. Grandoarea naturii mă lasă fără cuvinte !

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe peisaje! Mi-ar placea sa fac circuitul asta!
    Toate cele bune iti doresc, Diana, draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tie iti place sa calatoresti - si o dovedesti din plin cu fotografiile de pe blog - deci mi te pot imagina pe acolo. :)
      Multumesc,la fel!
      Zile fericite iti doresc, cu drag!

      Ștergere
    2. E, totusi, un pic cam mult, pentru mine insa, de placut, tare mi-ar placea!

      Ștergere
    3. Poate nu sa urci vreun munte, dar in zona... cine stie?! :)

      Ștergere
  3. Bună Diana !
    Superbe locuri!
    O zi minunată îți doresc draga mea!
    Îmbrățișez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Elena!
      Sunt fascinante si numai fotografiile... Realitatea, cred, m-ar lasa cateva clipe cu "suflul" taiat - si nu din cauza altitudinii. :)
      Multumesc, la fel: ziua minunat sa o petreci!
      Pupici cu drag!

      Ștergere
  4. Un loc spre care cei mai multi doar tind si cei cu adevarat curajosi se incumeta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mare dreptate ai! :) Eu ma numar intre cei care... tind, dar nu pentru ca mi-ar lipsi curajul. ;)

      Ștergere
  5. superbe locuri si imagini, multumim ca ni le-ai supus atentiei.
    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. wowwwww! absolut wowwww! fara cuvinte! fascinante imagini! Supermegaexcelente! :)
    pupici. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa m-am exprimat si eu cand am dat de albumul cu aceste fotografii! Mi-a fost tare greu sa aleg intre ele pentru ca un peisaj e mai fascinant decat altul! :)
      Pupici cu drag!
      Happy WW!

      Ștergere
  7. Desi m-am nascut la campie,pot sa zic ca ador muntele.Muntele iti ofera peisaje,o stare bine,de relaxare sufleteasca,cu mult mai mult decat banala mare...unde te simti ca la o petrecere gen bikini party :)).Super poze!Va doresc tuturor pe aceasta cale un Paste fericit alaturi de cei dragi voua!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la munte m-am nascut si-mi plac muntii. Dar si marea are farmecul ei - mai ales pentru cei carora le plac scufundarile; au parte de o... lume fascinanta. :)
      Multumesc pentru urare, Ionut!
      Minunat iti doresc sa petreci Sarbatoarea Invierii! Numai bine, pentru tine si cei dragi tie.

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.