2015-01-05

Buna dimineata soare!

Fotografie in jocul IuliseiBuna dimineata soare! 

11 comentarii:

  1. o sa-i zic lui buna ziua ca e cam tarzior si tie la multi ani pe 2015!
    pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce raze zglobii! vesela postare!
    Bine ai revenit draga mea! Start bun în Noul An, cu sanatate si numai bucurii, sa ne întâlnim cu drag aici în blogosfera. Pup :-* x3

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand vad soarele aici,parca-mi zice cineva :scoala,soarele e sus!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasă fotografie! Iar Braşovul sub ninsori, este un oraş de poveste!
    O săptămână frumoasă, dragă Diana! Şi o iarnă frumoasă în continuare. :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Un soare generos, dar cu dinți ascuțiți ! Cel puțin pe aici.

    Să ai zile mereu însorite ! ☺

    RăspundețiȘtergere
  6. Faina imagine !
    Chiar te indeanma sa spui :''Buna dimineata soare"!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna dimmineta soare! Superba fotografie !
    O saptamana la fel de luminoasa, Diana !

    RăspundețiȘtergere
  8. Soarele din aceasta fotografie imi aminteste de luna pe care am zarit-o aseara printre crengutele din fata geamului meu. Am sarit rapid din fotoliu sa o fotografiez, ca rar se intampla sa vad o asemenea imagine, insa aparatul pe care il am eu nu a reusit sa surprinda decat un punct alb, nu prea luminos, indepartat, mic... :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum reusesc si eu sa intru pe blogul tau. Imi e dor de soare, astept sa treaca gerul acesta care nu imi place deloc. Urasc iarna. Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.