13 nov. 2012

I love your blog


Este premiul primit de la Minnie

Mulțumesc, Minnie!


Avem ocazia să oferim premiul celor ale căror bloguri ne plac! Lăsăm un comentariu pe blogul lor, să știe că ne-am gândit la ei! :)
Întrebarea care însoțește premiul este scurtă: De ce ți-ai făcut blog? și voi încerca să ofer un răspuns scurt…

M-a întrebat cineva De ce nu îți faci un blog? Și de-aș vrea, nu știu să fac - am răspuns. S-a oferit să îl facă și am blog! Îi mulțumesc și cu această ocazie!
Acum îmi place să mă joc pe aici - deși nu am întotdeauna timp și nici nu prea mă pricep la ce și cum să fac.

Ofer Premiul următorilor:
http://minnieme22.blogspot.ro/ De ce nu?! :) Îmi place blogul tău!

Ordinea este aleatorie. Da, știu, nu sunt 15... dar oricare dintre cei care sunt înscriși in blogroll pot prelua premiul!  :)
         Viață fericită tuturor!         


16 comentarii:

  1. Prima data cand castig si eu ceva :)) mersi fain :) seara placuta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere!
      Eeee! Ma pacalesti! In Octombrie, la inceput, te-am numit si pentru One Lovely Blog Award! :))
      In plus, sunt convinsa ca ai castigat tu multe altele! :) Si vei mai castiga!
      O seara minunata sa ai!

      Ștergere
  2. Servus, Diana!
    Multumesc pentru nominalizare, sunt onorat si fooarte placut impresionat, ma bucur cu atat mai mult cu cat asta mi-am dorit sa cunosc prin intermediul blogului, oameni care vor sa comunice, care vor sa imparta frumosul, care vor sa spuna "hei, nu esti singur pe drumul spre vrajitorul din Oz"!
    Culmea, nici eu nu mi-am facut blogul!
    Primesc premiul cu multa bucurie si sa stii ca il acord tuturor din blog-rollul meu, pentru ca de-aia sunt acolo!
    Seara premiata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :)
      La data la care scriu ot afirma ca atunci a fost oseara premiata! Ai avut tastatura aurita!

      Cu multa placere! Te-am nominalizat si pe la inceputul lunii Octombrie, dar nu am inteles ca trebuie sa las un mesaj pe blogul tau pentru a te informa! :( Deh! Invat din mers si.. cu un singur neuron e ceva mai greu! :))

      P.S. Ce frumos suna "hei, nu esti singur pe drumul spre vrajitorul din Oz" :)
      Viata fericita!

      Ștergere
  3. Deci se pare ca awardul meu are succes! :)))
    Cand oferi cuiva, ceva mu îl întrebi cate în luna si în stele! NU?
    Cu cel mai mare drag ti l-am oferit!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Categoric are succes! Constatarea ta e perfect adevarata!
      Mie chiar nu-mi vine a crede ca ma joc pe aici! Ma bucur atat de tare ca ma simt atat de bine incat par a fi alt om - sau, poate, sunt omul care, de fapt, sunt! :) Regulile sunt "elastice" - ca si inexistente! - si incepe sa imi placa mediul online! Si aceasta datorita tuturor celor care au lasat un cuvant e acest blog, datorita tuturor celor care mi-au oferit atentia lor!
      Multumesc, Minnie! Numai bine!

      Ștergere
  4. Diana, draga mea, ţi-am lăsat şi eu un "award" pe blogul meu... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Anastasia, ca te-ai gandit si la mine!
      Numai bine!

      Ștergere
  5. uite ca eu am intrat pe blogul tau... nu are niciun virus!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Carmen!
      Mai apoi m-a lasat conexiunea la net! E inghesuiala mare pe fir, la BV! :(
      Pupici! :) Am postat Luni pentru MFC! :)) Timpul e relativ; nu?! :)

      Ștergere
  6. Am planuit sa fac si eu leapsa asta pana la sfarsitul saptamanii. Voi raspunde acolo mai pe larg. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa citesc! :) Sper sa-mi permita si antica tehnologie de care dispun! :)

      Ștergere
  7. Diana unde esti? Da o fuguta la mine pe blog! SURPRIZA!!!!
    http://minnieme22.blogspot.nl/2012/11/welkom-sinterklaas.htm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost! :)
      Din suflet iti multumesc! Sanatate iti doresc!
      Viata fericita alaturi de cei dragi!

      Ștergere