2015-01-15

Poezia inimii mele. Prin nopţi tăcute, de Mihai Eminescu


Prin nopţi tăcute, 
Prin lunce mute, 
Prin vântul iute, 
Aud un glas;
Din nor ce trece, 
Din luna rece, 
Din visuri sece, 
Văd un obraz. 

Lumea senină, 
Luna cea plină, 
Şi marea lină
Icoană-i sunt;
Ochiu-mi o cată
În lumea lată. 
Cu mintea beată
Eu plâng şi cânt.

Sursa foto: Brasov, orasul sufletului meu.

Se împlinesc 165 de ani de la naşterea lui Mihai Eminescu .Cu aceasta ocazie, dacă doresti să participi , publică pe blogul tău versurile  preferate de care tocmai ti-ai amintit Daca  vrei să le impartasesti cu noi  inscrie articolul la "poezia inimii mele"! la SoriN.

8 comentarii:

  1. O poezie sprintara!
    Frumoasa alegere,iar imaginea e minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos omagiul tău pentru marele Eminescu! Ai ales o poezie minunată.
    Numai bine şi zile de iarnă cât mai frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. superba imaginea ingemanata versurilor, emotionant omagiu adus Luceafarului nostru....

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Diana!
    Superb omagiu adus Luceafărului,mi-au plăcut și îmi plac poeziile lui!
    Un weekend cât mai plăcut să ai,draga mea!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. cind eram la liceu il detestam pe eminescu-multp rea mainstream pentru mine-acum abia am inceput sa-i apreciez enorma valoare

    RăspundețiȘtergere
  6. nu cred sa existe român care sa nu-l iubeasca pe Eminescu. Tare frumoasa este poezia pe care ne-ai prezentat-o aici.
    Pup draga mea. Imbratisari fetelor de acasa ♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa alegere.Iar poezia se potriveste la fix cu imaginea!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.