2020-01-07

Leapșa cu un fel de muzică

Răspunsul la provocare trebuie să fie ceva care să fie muzică dar să nu fie un gen anume, cunoscut, ascultat oriunde… Ca și ceilalți participanți, afirm că nu știu dacă există vreun stil in muzică să nu facă parte dintr-o categorie.
Așa sună provocarea:
1. Postați o piesă muzicală care să nu facă parte din ceea ce numim în mod comun muzică și ascultăm de obicei la radio sau prin alte părți. Adică, să nu se încadreze nici la muzică ușoară românească, nici la muzică ușoară străină, nici la muzică populară românească, nici la muzică populară străină, nici la muzică clasică, nici la jazz, nici la rock, nici la house, nici la pop, nici manea să nu fie etc. O muzică non-standard, care v-a plăcut și pe care o recomandați și altora.
2. Dați leapșa mai departe la exact 3 blogări, pe care va trebui să-i menționați explicit, prin nume sau pseudonim. Deci fără „această leapșă poate fi preluată de X, Y, Z și de toți cei care mai doresc”, trebuie să alegeți în mod clar și explicit 3.
Provocarea am primit-o de la Dana (La capătul curcubeului). Mulțumesc, Dana.
In timp ce ascultam melodia propusă de Poteci de dor mă gȃndeam cam cum m-aș descurca eu de-aș fi provocată. Și nu-mi venea nimic in minte. Apoi am ascultat melodia propusă de Dana, și tot nu-mi venea nimic in minte, dar ceva-ceva se contura, inspirată de Potecuță. Și apoi… mi-am văzut numele! Gata, trebuia să acționez, să las gȃnditul. Și am căutat ceva pe YT, ceva ce nu mai ascultasem, dar nu știu cȃt se potrivește provocării.
La donna e mobile (vizualizare pe YT - din cauza computerului paginile se incarca greu (spre deloc) cand au video) :(
https://www.youtube.com/watch?v=3oYfBsAXH0c
E probabil să nu fiu aici pentru a vedea eventualul “răspuns” al celor la care m-am gȃndit pentru că miercuri dimineață plec (la Oradea, din nou) și revin la ȋnceputul lunii februarie.
Să știți că nu e obligație să răspundeți provocării! Mă gȃndesc la: Ina, Stef și karmapolice.

16 comentarii:

  1. În primul rând, îţi mulţumesc mult că ai zis şi de mine aici :) şi mă bucur că gândul tău, văzând provocarea la mine, a rodit şi ai fost şi nominalizată! Răspunsul la provocare e tare, tare fain, sună minunat, frunza aia pare fermecată, zău!
    Să ai parte de zile frumoase, Diana dragă! Mi-e dor de Oradea. Dacă ai timp şi poftă de ceva dulce, îţi recomand o cofetărie bestială, e lângă piaţa rogerius. Nu-i zic numele, să nu fac totuşi reclamă la tine. Dar când am fost în concediu în Oradea, în fiecare zi mâncam acolo :oops: E singura prin zonă, numele începe cu D :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Cum sa nu te amintesc daca mi-ai fost muza? :) Vazandu-l pe acel nene cum sufla mi-am amintit ca tata stia sa cante la frunza (nu asa ca japonezul!!!) :)) si apoi totul a fost mai simplu. Surpriza a fost ca am gasit un interpret la frunza, filmat! Nu ma asteptam. :))
      Iti multumesc, Potecuta draga, si pentru urare si pentru recomandare. Am dat o tura pe net, si cred ca stiu despre care cofetarie e vorba (are o denumire care seamana cu nume de fata) :) "Dulcele" e pasiunea mea culinara. :)
      Te pup si eu! Zile senine iti doresc!

      Ștergere
  2. Ok … toata lumea canta azi la ceva … 😅
    Este un adevarat talent acel barbat! Si bunicul meu stia sa cante la frunza dar nu m-am entuziasmat niciodata de priceperea lui! Nu imi place muzica populara! 😅
    Zi placuta si ai grija … nu taia frunza la caini! 😅😅😅😅😅
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Eu cant - ca multi altii, cred - la fluierul piciorului (cand il lovesc de ceva). :)
      Am incercat sa-l imit pe tata (nu era un virtuoz, si nici nu voia sa fie) :), s-a straduit el sa ma invete, si am reusit doar sa fluier cu frunza de salcam. :)
      La modul general nici mie nu-mi place muzica populara, dar sunt unele cantece care imi plac. Deh. :)
      Multumesc, Ella draga! Zile senine iti doresc! Siguuur! Duc cainii la pascut. :)
      Imbratisari! Pupicios! ♥

      Ștergere
  3. Multumesc frumos Diana de ''pasa''. Am prins leapsa. :) O sa-mi ia un pic mai mult, caci voi cauta..
    Foarte reusita alegere ai facut. Cantatul din frunza, ce amintiri rascoleste.
    Te pup si sa ai drum bun, sa ne citim sanatose cand te intorci. Sa ai si spor acolo. Pupicii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! :) Iti multumesc ca ai preluat-o!
      Amintirea cu tata "cantand" din frunza se "dispersase". :)
      Multumesc pentru apreciere si pentru urari! Sa ne citim sanatoase! Te pup si eu! ♥

      Ștergere
  4. Nu mi-ar fi venit nimic in cap.

    RăspundețiȘtergere
  5. WoooW de două ori WoooW !!!
    Odată, pentru că îmi doream să fiu inclus și eu cumva în această leapșă, și îți Mulțumesc din Suflet, Diana !!!
    Iar a doua pentru că mi-a plăcut mult acest cântec, deșii am mai auzit cântăreți din frunză, însă acest artist a transformat frunza în adevărat instrument muzical, Suuuper !
    Nu știu dacă voi putea mâine, dar mă voi strădui, deșii este și mfc, dar încerc, Mulțumesc Frumos !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag!
      Entuziasmul tau ma bucura foaaaarte mult! Iti multumesc ca ai preluat leapsa. :)
      Ma bucur si ca ti-a placut cantaretul din frunza.
      Nu-i graba! Leapsa nu are "termen limita". :)
      Zile senine iti doresc!

      Ștergere
  6. Leapșa asta scoate la iveală multe clipuri, melodii, genuri, de care nici nu aveam habar. Mă bucur tare că ai preluat-o și își urmează cursul.
    Să ai zile minunate la Oradea și o vacanță așa cum ți-o dorești, Diana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca asa este: am descoperit multe la care nu m-as fi asteptat! :)
      Iti multumesc, Dana draga! Am revenit sambata noaptea si tare ma bucur sa fiu din nou acasa - offline si online. :)

      Ștergere
  7. nu se poate!!!! ☺☺☺ lumea e mica si cercul se strange mereu, mereu ☺☺☺ Eu am primit leapsa de la Potecuta si cei trei pe care i.am propus eu, sunt exact cei trei propusi de tine ☺☺☺ IMPOSIBIL ar zice cineva care nu ne cunoaste, au copiat una de la cealalta! Dar adevarul este ca gandim de foarte multe ori identic!
    Te pup, suflet pereche <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit acest mesajal tau dimineata, apoi m-am luat cu altele si mi-am amintit cand citeam articolele tale! Ma bucur ca se intampla asa! <3
      Si eu te pup, suflet pereche! <3

      Ștergere
  8. Haha abia acum am vazutleapsa la Carmen, si te.am nominaluzat fara să vad ca si tu ai facut.o

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fain de tot! :) N-aveam cum sa nu ma gandesc la tine, la cate cantece extraordinare (si deosebite) am ascultat pe blogul tau. Cred ca si Carmen a simtit la fel. :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.