2016-09-24

Pisica moartă in vis

umbra unei pisici proiectate pe un gard din lemn

Pentru ca ajung pe acest blog multi dintre cei care vor sa stie ce semnifica in vis o pisica moarta am cautat unele informatii si le notez aici. Nu interpretez vise. Pentru a "interpreta" un vis intr-un mod mai aproape de "adevar" e necesar nu doar visul pe scurt.

Informatiile de aici trebuie coroborate si cu cele din postarea "Pisica in vis":
(https://diana-kundalini.blogspot.com/2015/03/pisici-in-vis.html).

In primul rand trebuie inteles faptul ca un vis trebuie interpretat in ansamblul său, nu doar dupa unul-doua simboluri luate separat pentru ca numai in context poate fi explicat un simbol. Asa cum o pisica in vis e interpretata in functie de ce culoare are, ce face etc., asa si cu pisica moarta: ce fel de pisica e, e moarta, sta sa moara...

Pentru a putea fi interpretat un vis subiectul trebuie sa raspunda la unele intrebari. De exemplu, in acest context: Ce inseamna pisica pentru el? Ii plac pisicile sau, din contra, le detesta, sau ii sunt indiferente? Ce sentimente traieste atunci cand vede o pisica: bucurie, dragoste, frica, scârbă? Se simte instantaneu atras de pisicile pe care le vede?

Se spune ca un animal mort ce apare in vis – sau animal care moare – reprezinta ceva ce a fost distrus in viata subiectului: pierderea locului de munca, destramarea unei relatii, moartea unei persoane dragi, spulberarea unei sperante etc. Gradul in care animalul este descompus (in vis) indica gradul in care e afectata viata subiectului de pierderea suferita, iar tipul de animal visat indica felul in care e afectata viata subiectului.

Cand, de exemplu, in vis e vorba despre moartea unui animal de companie pe care subiectul il are in grija inseamna ca pierderea suferita in realitate necesita mult timp pentru a o depasi si e nevoie de un plan care sa-l ajute sa depaseasca impasul. Daca e vorba despre un animal salbatic – o veverita, de exemplu, dar aici s-ar putea incadra si o pisica necunoscuta – inseamna ca pierderea e importanta dar subiectul trebuie sa continue planurile pe care deja le are. Daca in vis e vorba despre moartea unui animal de prada (si aici s-ar putea incadra pisica “de pe strada” avand in vedere ca pisicile sunt pradatori: vaneaza soareci si pasari) se poate vorbi despre o mare reusita a subiectului intr-o situatie ce se va ivi curand.

A visa şerpi morti inseamna reusita in a corecta “defectele personale” sau renuntarea la unele obiceiuri rele: fumat, alcool etc.

Pisica in vis simbolizeaza un spirit independent, sexualitatea, feminitatea, prosperitatea, creativitate si puterea, dar reprezinta si ghinion sau necazuri – semnificatia fiind diferita, in functie de natura subiectului, intre altele: daca iubeste pisicile sau nu.

Cea mai obisnuita interpretare a viselor cu pisici se refera la chestiunile care privesc independenta si increderea in sine.

O pisica moarta care apare in vis – sau despre care afla ca a fost ucisa – inseamna ca subiectul e lipsit de independenta / autonomie in anumite aspecte ale vietii, dar poate insemna si faptul ca subiectul (femeie) refuza sa isi recunoasca puterea feminina.

A vedea in vis o pisica moarta poate insemna ca subiectul va invinge alergia la pisici sau neplacerea de a vedea pisici, daca este intre cei alergici sau intre cei carora nu le plac pisicile.

O pisica neagra moarta vazuta in vis poate insemna ca subiectul e pe cale sa aiba un mare noroc. O superstitie spune ca cine vede o pisica neagra, in realitate, va avea cativa anii de ghinion – cine a vazut pisica neagra si apoi viseaza o pisica neagra moarta inseamna ca a “scapat” de anii de ghinion. Pisica neagra moarta poate insemna finalul unei perioade nefaste, de ghinion, blesteme sau griji. Altfel spus: au murit necazurile.

A ucide in vis o pisica neagra inseamna ghinion ce va urma, dar si faptul ca un belstem e sigilat si nu se mai poate face nimic pentru a te dezlega de acesta. (daca cititi aceste randuri si visati ca ucideti o pisica neagra nu va faceti probleme: e doar influenta textului).

Cand in vis apare o pisica ce sta sa moara s-ar putea sa urmeze un ghinion, o neplacere dar poate insemna ca increderea in sine sau independenta sunt… pe moarte, deci nu lasati sa se intample asta. Daca, de exemplu, ati avut o idee buna la munca – sau la scoala – si cineva (indiferent cine) se lauda ca a fost ideea lui nu-i permiteti, aparati-va ideea.

Pe scurt: pisicile moarte ce apar in vis se refera in special la independenta, la putere, la sexualitate, prosperitate, creativitate – daca vreti neaparat, interpretati visul in functie de ceea ce se intampla in viata voastra la acel moment, de ceea ce simtiti faţă de pisici.

Bine ar fi sa intrebati pe cineva care se pricepe. Si mai bine ar fi sa… nu puneti mare pret pe vise pentru ca interpretarea lor depinde de mult prea multe, inclusiv de ceea ce ati vazut cu o zi inainte sau de ceea ce ati mancat… In majoritate covarsitoare visele sunt intamplatoare, adica nu au semnificatie deosebita.

Secțiunea de comentarii este închisă.

14 comentarii:

  1. Bună Diana!
    Interesant subiectul,sincer îmi este teamă de vise cu pisici,câini și de aceia
    nu vreau să vorbesc!
    Un weekend minunat îți doresc,draga mea!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      Inteleg ca ai avut unele experiente neplacute visand astfel de animalute... :(
      Multumesc si eu pentru vizita si pentru urari. Iti doresc, la randul meu, un minunat sfarsit de saptamana!
      Pupici si imbratisari, cu drag!

      Ștergere
  2. Draga Diana, iti spun doar ca nu citesc semnificatiile viselor, din principiu. Stii cum e. Nu vreau sa ma influenteze :D

    Seara buna si o duminica frumoasa sa ai! Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Sunt multi ani de cand nu-mi mai amintesc ce visez... Uneori, cand ma trezesc, un fragment de vis mai e agatat de memorie dar pana ma dau jos din pat uit - si nu-mi amintesc oricat as dori. :) Si de-as vrea sa interpretez, n-as avea ce. :)
      Foaaarte rar, cate un vis, imi amintesc... Sunt vise in care apar unele dintre persoanele dragi care azi nu mai sunt... Semn ca mi-e tare dor de ele. :)

      Multumesc, Suzana draga. O frumoasa duminica iti doresc sa ai! Pupici, cu drag!

      Ștergere
  3. Nu am visat asa ceva ,din cate imi aduc aminte,nici nu as dori !Nu caut sa aflu
    semnificatiile unor vise,dar,rar am avut cosmaruri,cu persoane duse in alte lumi,cu o senzatie neplacuta ,la trezire...Uneori au fost premonitorii,nu pentru ceva bun.
    Sa nu ne lasam influientati de aparitiile din vise,cred ca e cel mai bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu n-am visat asa ceva... sau, oricum, nu-mi amintesc.
      Nu cred ca am avut vreun vis premonitoriu... sau, poate, nu am facut "legatura" intre vis si ce s-o fi intamplat - daca s-a intamplat. :)
      Total de acord cu tine: nu e bine sa ne lasam influentati de vise, chiar daca uneori, unii oameni, au vise premonitorii sau vise in care li se reveleaza ceea ce s-a intamplat la distante mari si ei - logic discutand - nu ar fi avut de unde sa stie...

      Noapte buna! Duminica minunata iti doresc.

      Ștergere
  4. Ce inseamna cand visez ca am o sora mai mica si mereu cand mergem cu masina in vis nu mai subt locuri asa ca mama care conduce o pune pe geam si ea cade si eu incep sa tip ca ea a cazut si dupa ma duc dupa ea si acolo se termina visu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca esti ingrijorata de ceva, te temi pentru cineva, te temi de ceva (sa nu se intample ceva rau cu cineva drag, de exemplu). Poate ca ai ceva sa reprosezi mamei... (in prezent sau din trecut).
      In vis, masina esti tu (subconstientul). Poate ca cineva/ceva iese/vrea sa iasa din viata ta si tu nu vrei. Poate ca iti doresti o sora mai mica si mama "nu vrea". 😊 Si, mama fiind la volan, s-ar putea spune ca ea iti conduce viata.
      Visand o sora pe care nu o ai inseamna ca doresti o confidenta, pe cineva de incredere langa tine, dar poate fi si ca mama alunga din viata ta o persoana falsa... Sau poate ca alunga/tine departe din/de viata ta o persoana pe care tu o vrei aproape.
      Sunt doar supozitii. Depinde de multe pentru a intelege (daca se poate spune asa) un vis: ce sentimente ai in vis, cat de puternica e impresia visului (cum te simti la trezire), ce sentimente nutresti (in vis si in realitate) pentru mama... Nimic nu e cert cand e vorba despre vise. Cel mai bine este sa le iei ca vise si doar atat.

      Ștergere
  5. Bună, eu am visat chiar astazi de dimineață doua pisici moarte si un iepure mort...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna.
      Nu stiu despre iepure. Cat despre pisici, moartea lor in vis poate insemna mai multe, in functie de conjunctura din vis, in functie de unele intamplari/actiuni etc. recente. Puteti deduce una-alta citind textul, si coroborand cu ce scrie in postarea "Pisica in vis".

      Ștergere
  6. Buna am avut si eu un vis foarte ciudat in care pisica mea Alba a venit in camera si avea picioarele taiate am fugit pe balcon sa vad ce s a intamplat si era numai sange peste tot ,iar pr meu a luat o era deja moarta si a pus o in cosu de gunoi.
    In acelasi timp aveam un copil mic pe care nu mi l doream mi se parea urat iar pr meu mi a zis sa I schimb pampersul pt ca tot el il schimba iar eu niciodata.Nici mamei nu I am aratat copilul pt ca uitasem as il arat si am sunat o sa o intreb daca vrea sa l vada .Nu stiu ce snifica dar a fost terifiant.Corina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Nu interpretez vise mai mult decat o poate face oricine citeste un "dictionar" pentru interpretare vise. :( Stiu ca sange in vis inseamna succes, veste buna, dar altii au alte interpretari, in functie de contextul din vis.
      Cosmarul poate avea mai multe cauze: neliniste cu privire la pisoi, la orice alte chestiuni, o digestie rea, o cearta cu cineva (nu neaparat recenta), o afectiune fizica (unii oameni care au probleme de sanatate - grave sau nu - pot avea cosmaruri) s.a.m.d. Pentru a fi premonitoriu, un vis trebuie sa indeplineasca anumite "conditii".
      Nu te gandi la rau.

      Ștergere