2023-01-17

Mini agenda roz. Transformari creative

Provocările recreative continuă cu tema trei, în a treia săptămână din ianuarie. (deja a treia săptămână din anul 2023?!)

Cine dorește să se alăture jocului Transformări creative – Ianuarie 2023 trebuie să știe că obiectele pot fi făcute și în altă ordine decât cea dată la început. Regulamentul este scris pe blogul Explorator prin viață.

Această temă este despre coperți pentru un caiet sau o carte, realizate din hârtie sau pungă pentru ambalat cadouri. Din lipsă de material (suficient) pentru copertă am ales să confecționez o mini agendă cu coperta roz.

miniagenda cu coperta roz cu trandafiri si 48 de pagini

Cu ceva timp în urmă am confecționat plicuri albe (din hârtie „de scris”) și mi-au rămas mai multe dreptunghiuri din hârtia folosită. Am tăiat aceste resturi (să le zic așa) în dreptunghiuri înalte de 8 cm și late de 6,5 cm. Neavând ghilotină pentru hârtie nu sunt chiar perfect tăiate, dar nu arată nici ca și cum le-aș fi tăiat cu ochii închiși. Coperta e cu vreo trei milimetri mai înaltă decât paginile agendei, dar lățimea e de 6,5 cm.

etapele asamblarii mini agendei: foile taiate, lipite, cusute si apoi lipita coperta roz

Cele 50 de mini pagini pe care le-am obținut (a fost întâmplare; nu m-am gândit la câte pagini să aibă agenda – câte ieșeau din hârtia rămasă de la plicuri erau bune) le-am lipit cu adeziv, pe-o laterală, apoi am lipit o fâșie de hârtie, să dea rezistență lipiturii și mai apoi am găurit hârtiile (paginile) și le-am cusut cu ață aurie.

Prima și ultima pagină din mini agendă sunt lipite de coperta realizată dintr-un rest de la o pungă de cadouri – nu se vede nici ața și e mai rezistentă și agenda.

coperta roz pentru mini agenda inainte de a fi lipite foile agendei

Am ales să confecționez o mini agendă și nu doar coperți pentru că pagini goale nu mai am în mini agende, dar și pentru că neavând suficientă hârtie de ambalat cadouri aș fi putut face numai o învelitoare pentru o mini agendă – și ar fi fost prea de tot!

Chiar dacă ceea ce am făcut (și de această dată) se numește cu indulgență "transformare creativă", îmi place atât de mult această mini agendă încât sunt nerăbdătoare să am ce nota în ea!

22 de comentarii:

  1. Te quedo muy bien. Ten una genial semana. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muchas gracias, J. P.!
      Te deseo una semana maravillosa!
      Te mando un beso.

      Ștergere
  2. E tare muncită agenda asta! Să fie plină de gânduri faine şi de împliniri! E chiar tare faină, bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Potecuta!
      De ganduri faine si impliniri sa fie plina - si la mine si la tine! ❤

      Ștergere
  3. Esti o scumpa cu agenda ta roz! Si sunt atat de multe posibilitati! De la o lista de dorinte pana la parole! ☺
    Imi plac aceste agende mini. De exemplu se poate folosi pentru mici desene. Vezi ceva interesant in fata ochilor si il notezi... Sa te bucuri de agenda. Cum ar suna un titlu de carte ce ar cuprinde 'agenda roz'?
    Pupici si spor la tot , Diana draga.!😙💖

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu esti o scumpa! M-ai facut sa zambesc larg! ❤
      Singura mea dorinta - cu adevarat "arzatoare" - e de a pastra sanatatea cei dragi, toti ceilalti oameni si eu sau de a o recapata, cei care au pierdut-o.
      Hahaha! Faza: am transcris la un moment dat o agenda cu numere de telefon... si la doua dintre numere am inversat doua cifre. A fost simplu sa aflu ca am gresit cand am sunat - la un nr a raspuns o persoana politicoasa, care a inteles ca se mai intampla greseli, dar la celalalt... uauuuu! O femeie m-a facut cum i-a venit la gura! (am inchis repede, evident) si femeia a tot sunat apoi - norocul meu (un fel de a spune) a fost ca sunasem de pe telefon fix si... l-am scos din priza pentru un timp.

      Ar suna tentant un astfel de titlu de carte! 😊 Si ideea cu desenele e buna! Am notat in ea, deocamdata, cateva numere de telefon.
      Multumesc, Suzana draga! ❤ Spor la tot si tie! Pupici! 😘

      Ștergere
  4. Am avut o agenda de culoare similara de la mama. Avea o coperta aproape tapitata ca s-o numesc asa. Si cu tesaturi faine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca stiu cam la ce te referi - sunt agende foarte elegante (si cand sunt de la mama sunt cu mult mai mult) 😊

      Ștergere
  5. Mie imi place tare mult ce idee ai avut :D!!! Super draguta agenduta roz !!! Eu vreau sa imi fac una in genul acesta, dar pentru un curs de desen. Hihihih.
    Imi place si cum ai ales sa o realizezi! In stilul acesta imi place sa refac agende noi, dar din ani mai vechi - sa le dau eventual alta forma, de ce nu. Problema ramane una singura: TIMPUL.
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa stiu ca iti place. De-as avea ghilotina pentru hartie m-as incumeta si eu la ceva mai mare.... De fapt, am o ghilotina la care pot taia si tabla, si carton, si hartie, dar e intr-un atelier unde am "decuplat" electricitatea (si, oricum, ar trebui sa urc un deal, iar lenea ma opreste) 😄
      Am facut candva o agenda din paginile goale ale mai multor agende, dar m-am cam incurcat cu paginile si tot "indreptandu-le"... m-am ales cu o agenda de dimensiunea unui vocabular. 😊
      Da,da! Timpul se scurge parca prea reede si ne cam lasa fara unele dorinte implinite. 😊
      Pupici! ❤

      Ștergere
    2. Eu am o mica ghilotina primita in dar de la parinti.E de la Lid. Si ca sa fie treaba treaba, face cumva burta cand taie, asa ca, e ca si cand nu as avea-o :))))). Asa ca tot la taiat cu foarfeca as ajunge, sau cel mult cu un cutter si rigla - ceea ce cere mai mult timp... deci e pe lista de dorinte pentru cand s-o putea :)).
      Noi cu ghilotina, noi fara :))
      Pupici!

      Ștergere
    3. Cu un cutter ma descurc cel mai bine la taiat plastic (pet-uri) 😊 Altfel... am ciupit cateva rigle - mereu am uitat sa asez rigla invers, sa fie distanta intre latura acesteia si cutter; plus ca ies din contur ceva de speriat cand e de taiat ceva la care nu am nevoie de linie (sau daca n-o folosesc unde e "linie dreapta")!
      Hahaha! Fain de noi! Bine ca avem! 😂
      Pupici! ❤

      Ștergere
  6. Mie îmi place cum ti-a iesit! Si nu e chiar ușor de făcut! Felicitări! Pupici❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru apreciere, Mihaela!
      Pupici! ❤

      Ștergere
  7. Olá Diana!
    Linda sua idéia, muitas Vezes guardamos pedaços de folhas em branco
    para usar novamente. sua idéia foi sensacional.
    Tenha uma semana é sensacional
    Tenha uma semana repleta de luz
    Abraços Loiva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Olá Loiva!
      Guardei essas peças com a intenção de fazer as anotações, mas elas se encaixam perfeitamente na agenda.
      Obrigada!
      Desejo uma semana repleta de luz!
      Abraços.

      Ștergere
  8. Hi Diana,
    Creative, beautiful, perfect and delicate work. I loved!
    Hugs and all the best

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi! Thank you very much, Maria, for your appreciation.
      All the best for you too! Hugs.

      Ștergere
  9. O agendaă frumoasă și utilă. Imi place coperta cu acei trabdafirrași drăgălași. Să o folosești cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere, M! Si pentru urare! Si chiar o folosesc cu drag - acum, mai mult o port in geanta (dar cu drag, si nu glumesc) Parca-s sarita de pe fix! 😊 dar chiar imi place extra-mult mini agenda.

      Ștergere
  10. Ce reușită este agenda !
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.