2020-05-06

Alinieri. Miercurea fără cuvinte

Fotografii pentru jocul Miercurea fără cuvinte, inițiat de Carmen și găzduit acum de Zina.
Sursa foto pinguini: Extreme Travel Romania (februarie 2015, Noua Zeelandă)
Happy WW!

Fotografiile sunt și aici:
https://natashamusing.com/2020/05/speeches-with-the-skies-and-trees-wordless-wednesday-wednesday-wisdom-natasha-musing/
și aici:
http://myworldthrumycameralens.blogspot.com/2020/05/my-corner-of-world.html

și aici:
https://image-in-ing.blogspot.com/2020/05/quarantine-baking.html

24 de comentarii:

  1. Pinguinii par foarte mici...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca si sunt. :)
      Fapt divers: am citit pe undeva, candva, ca in Noua Zeelanda a fost descoperit un pinguin gigant: 1,77 m!
      Multumesc! Zi frumoasa!

      Ștergere
  2. E joi deja,dar eu tot n-am cuvinte...Câmpul acela de vară mi-a trezit niște amintiri demult uitate. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag!
      Fotografia cu floarea soarelui e una speciala pentru mine. :)

      Ștergere
  3. Sunt frumoase aceste alinieri, dar cele mai frumoase mi îmi plac cele caee le regăsim în natură, cum este exemplul tău cu pinguinii..
    Happy Day, Diana.!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, foarte aliniati pinguinii: fiecare cu treaba lui. :) Simpatici foc! Cred ca al treilea nu stie care-i dreapta si care-i stanga. :)
      Multumesc, Stef! Zile senine iti doresc!

      Ștergere
  4. Faine ambele... dintr-o tasa super! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din doua tari super: floarea soarelui - Ro, pinguinii - Noua Zeelanda. :)

      Ștergere
  5. Hehehe, ce dulce e a doua poză!
    Tare frumoase alegeri, a ieşit parcă şi soarele în jur :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie-mi place tare mult! Pe pinguinul care a ales directia contrara mi-l imaginez ca un "Gica_contra". :)

      Ștergere
  6. Un lan de floarea soarelui nu am vazut decat din tren. Inca nu l-am parcurs pe jos. Dar imi plac enorm astfel de imagini. Cat priveste pinguinii sunt adorabili. Mai mici sunt mai draguti. Giganti parca ar arata ciudat!
    Pupici si Happy Azi, Diana draga!
    Pe aici e racorica, dar acum a aparut soarele! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut lanuri de floarea soarelui in copilarie, cand mergeam in vacante undeva pe langa Dunare - mancam semintele direct din floare. Mai apoi, pana anul trecut, tot din tren sau din masina le-am vazut si eu.
      Oooo, da! Ce-ar mai fi sa intalnesc un pinguin cat mine de inalt?! :))) Bine, nu zic ca n-am intalnit! ;)
      Multumesc, Suzana draga! Happy azi! :)
      Aici e ca la inceput de toamna "clasica": ploaie, vant, rece - o minune de atmosfera care zburataceste melancolii si aduce zambet in suflet.
      Pupici! <3

      Ștergere
  7. Love the photos! I wish I could stroll in that sunflower field right now!

    RăspundețiȘtergere
  8. Thank you for joining us and sharing your photos at https://image-in-ing.blogspot.com/2020/05/quarantine-baking.html! It is nice to "meet" you!

    RăspundețiȘtergere
  9. These are lovely shares!

    It's great to see you at 'My Corner of the World' this week!

    RăspundețiȘtergere
  10. The splash of bright sunflowers look lovely and how cute are the Penguins :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Dearest Diana,

    Love the sunflower meadows. And the penguins are the cutest of all.
    I find them so human like, rather far more bewitching. :)

    Hope you are having a good week.

    Sending you big love and loads of sunshine.

    Stay safe and stay enveloped in light. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much for your thoughts, dear Natasha!
      I wish you all the best, dearfully. <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.