2023-01-19

Diplome de participare la joaca

Am învățat – am aflat, mai corect spus – câteva tehnici de lucru despre care nici măcar nu știam că există. Una-două tehnici am reușit să stăpânesc; unele le mai exersez din când în când, dar sunt și unele la care mă descurc jalnic, și mai bine deloc: cusutul pe carton/hârtie și origami (ce-mi amintesc acum).

La începutul anului trecut MNiko (Explorator prin viață) a venit cu idei (teme). Au existat și termene, dar n-au fost stricte, motiv pentru care am avut șansa de-a nu abandona.

Înainte de Crăciun, Rux (Copilărim) a organizat jocul „Împodobim bradul virtual” – pentru anul 2022, dar și pentru anul 2021.

N-o mai lungesc, mă laud cu diplomele primite.

Diploma pentru participarea la jocul Calendar ReCreativ 2022:


Pentru a afla cine a mai participat:

Diploma de participare Adventul fotografic 2022:


Numele celorlalți participanți poate fi aflat la adresa de mai jos:

Diploma de participare la Ornamente pentru brad 2022:


Alți participanți:

De la Rux am primit diplomele următoare și felicitări tematice:

Împodobim bradul 2021 (tema „vintage”)



Împodobim bradul 2022
(tema „drăgălaș”)



Acum este în derulare un nou joc: Transformări creative 2023. Invitați sunt toți cei care vor să se joace.

❤ Mulțumesc, M! ❤ Mulțumesc, Rux! ❤

16 comentarii:

  1. Cu mare drag!!! Eu iti multumesc ca ne-am jucat impreuna!! :* Este o mare bucurie, de fiecare data!
    O galerie minunata si amintiri dragi! Imbratisari :D si sa fim sanatosi cu totii sa ne bucuram de cat mai multe aventuri creative :)!!

    Puuuup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In timp ce scriam si ma straduiam (din cauza de lentoare laptop!) sa public postarea zambeam amintindu-mi cum, cu nu mai stiu cati ani in urma, urmaream (in sensul ca tot treceam pe acolo) si vedeam cum va jucati/v-ati jucat de-a lungul timpului (pe blogul tau) si-mi era pofta sa "mesteresc" si eu, dar ma gandeam ca e pentru copii, apoi mi-am dat seama ca nu e doar pentru copii :) dar ma gandeam ca la ce "talent" am va stric firma... :)) Si apoi am "facut primii pasi" si am intrat in joc. Bine mi-a prins! <3
      Apoi tu ai facut o pauza si degetele ma mancau in continuare si a venit MNiko! Tare m-am bucurat ca ma pot juca in continuare. :)
      Pe scurt: placerea mea e mare. :) Si am colectionat o multime de amintiri faine! <3
      Multumesc! Sa fim sanatosi si sa ne aventuram in continuare, creativ. :)
      Imbratisari cu drag! <3

      Ștergere
  2. Felicidades por los diplomas y por lo que has aprendido. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gracias, J. P.!
      Te deseo un buen fin de semana!
      Te mando un beso.

      Ștergere
  3. Ce frumoase toate! Felicitări și spor mult la provocările acestui an!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Potecuta! ❤
      O, da, sunt frumoase! Fetele alaturi de care m-am jucat chiar stiu ce fac! 😊

      Ștergere
  4. Felicitari! O zi faina, Diana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Cristi! Zi faina iti doresc sa ai si tu! 😊

      Ștergere
  5. Un an plin de jocuri si cu adevarat au fost multe lucruri noi, incredibil de multe si simt nevoia sa le includ intr-o matrice cumva. Cam stiu cum, insa e cam complicat, asa ca nu prea stiu!😊
    Mi-a placut si mie jocul in grup. Eu am raspandit diplomele la postarile finale si una am pus-o pe bara din dreapta. Ai facut un lucru bun si parca il vad pe Bo dand din codita. Ce mai face? Poate nu-l ascunzi...😊
    Pupici si un weekend placut, Diana draga! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai, c-am râs cu pofta! "Cam stiu cum (...) asa ca nu prea stiu cum"! 😂 Daaa, cred ca stiu cum e faza asta. 😊
      Foaaarte multe lucruri noi am aflat! Pentru mine, incredibil de multe! Singura nu cred ca as fi "ajuns" la multe dintre acestea - nestiind ca exista... nu le-as fi cautat.
      Buna ideea de a alatura diplomele jocurilor pentru care au fost primite. Eu mi-am facut "portofoliu".
      Bo e bineeee! E in biblioteca, pe un rand de carti - de fapt, e pe o mana din cauciuc (de la un manechin); din greseala a ajuns in acea pozitie si asa l-am lasat, pentru ca mi-a placut. (ar trebui sa-i fac o poza) 😊
      Iti multumesc, Suzana draga! ❤ Weekend frumos si pentru tine! Pupici! 😘

      Ștergere
  6. Ce frumos arată așa toate diplomele. A zice că ai avut un an minunat din acest punct de vedere. Eu îți mulțumesc în mod deosebit pentru că ți-a plăcut să te joci cu mine și temele mele.
    Iți doresc la la finalul acestui an să obții la fel de multe diplome.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt tare frumoase diplomele si felicitarile! Imi place tare mult aceasta pagina! E plina de culoare, imi inspira veselie si, cumva, pare ca pastreaza ceva din trairile si peripetiile si nereusitele din timpul jocurilor. Pe scurt: este si va ramane o pagina "purtatoare de amintiri" faine. ❤
      Cu drag m-am jucat! Nu mai stiu cum am ajuns in casuta ta virtuala, dar ingerasul din fasii de carton pe care l-am facut dupa un model aflat la tine este si acum agatat intr-o camera. 😊
      Iti multumesc! ❤

      Ștergere
  7. Felicitări, din toată inima, pentru participare - au fost destul de multe jocuri !
    Felicitări, din toată inima, pentru diplomele primite !
    Mult succes în anul acesta 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc foarte mult pentru apreciere si pentru ca m-ai insotit si tu de-a lungul timpului. 😊
      Stiu ca timpul liber il dedici in special cititului si traducerilor dar, poate, gasesti un pic de timp si pentru aceste jocuri. 😊 Am constatat ca ai maini tare indemanatice. 😊 ❤ E o invitatie, un gand... 😊
      Multumesc!
      Pupici! ❤

      Ștergere
    2. Mulțumesc frumos pentru apreciere și invitație !
      Vă admir pe voi cum realizați jocurile 👍
      Rămân la cărțile mele, cât voi putea în timpul liber !
      Pupici ❤️

      Ștergere
    3. Cu placere!
      Eu incerc sa le "impac", cititul si joaca. 😊 Joaca ma deconecteaza mai bine de la cotidian.
      Pupici! ❤

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.