2012-08-15

Miercurea fără cuvinte (33) - La adăpostul cortului

pui de pisica la joaca
doi pui de pisica mirati
pui de pisica dormind
CARMEN ne provoacă la Wordless Wednesday (33) – când… cuvintele tac și vorbesc imaginile.
HAPPY  WW!

22 de comentarii:

  1. Ooo, da! Din ciclul "Fioroasele feline"!
    Ce frumosi sunt pisoii! Si mici, mici, dragii de ei :)
    O zi de miercuri placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Da, fioroase! :))
    Aici erau "o idee mai mici"

    Multumesc, Elly!

    O minunata zi iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau si eu ochi albastri :))))) ... care bat noaptea pan` la naiba`n praznic :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi! cum ar zice unii! :) Ar trebui sa fii... pisicuta! :)

      Ștergere
  4. După ce s-au hârjonit în cort au adormit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ce minunății! Sunt ai tăi? Niște dulci și niște scumpi!
    Happy WW! Să ai o seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minunatii, cu adevarat! Nu-s ai mei...! Sunt ai unei amice.
      Ai mei nu mai sunt pui unul de 9 ani si unul de doi ani :)

      Viata fericita!

      Ștergere
  6. nu se poate! atât de dulci sunt cei doi pisoi, ca-mi vine sa intru si eu în cort, sa ma joc :))
    Happy WW! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare-s dragalasi, da! Si, ca toti puii... neastamparati! :)
      Maine merg la o prietena care tocmai a "cules" un "tigrisor" care-i incape in palma si care - zicea ea - n-a lasat-o sa gateasca pentru ca se tot catara pe ea!
      Viata fericita!

      Ștergere
  7. Ce ochisori albastrii au :o3 :x vreau sa ma joc cu ei:)):x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nici eu nu m-am jucat cu ei (sunt bucuresteni :) si n-am ajuns pe acolo in ultimul timp)! :( Dar m-am jucat cu altii ca ei, si-o sa ma mai joc! :)
      Viata fericita!

      Ștergere
  8. Obrigada pela visita.
    Seu blog é lindo e divertido.
    AMEI!
    Fica com o Papai do Céu.
    Aus 1000 e Beijos 1000 das novas amigas do Brasil...

    KIPPY & Mamis LILLY

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Com prazer :)

      Thank you very much!
      I wish you happiness!
      Joy!

      Ștergere
  9. Vai Diana ce frumosi sunt! Am avut acum 10 ani 3 pisicute si toate 3 au facut 3 puiuti!!! Inchipuieti ce distractie am avut toata vara pana au crescut si am putut sa le gasesc o casa la toti! Dar nici unul nu a ajuns la azil, si acum mai stiu de unii din ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pot imagina usor ce veselie era! :)) Au am doar doi motani si ma amuz in fiecare zi! In fiecare zi "inventeaza" altceva!

      O catelusa a unei prietene a facut - acum cativa ani - 5 puiuti... Dupa ce au fost intarcati a reusit sa ii plaseze la familii care i-au iubit - dar cat i-a mai cautat mama lor! Si ce trista a fost un timp...

      Ștergere
  10. joaca multa,maaare oboseala :))
    tare-s dulci :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maaare oboseala, da! :)

      De cand am "seria" cu pozele acestor pisoiasi le privesc mutrisoarele zilnic! Sunt chiar dragalasi! Ca oricare puiuti, dealtfel! :)

      Ștergere
  11. Faine pisicute si eu am un motanel mititel acasa :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-ti traiasca! :)
      E bine ca-i motanel - nu vine cu pui acasa :)
      Dar mai sunt unii care vin :)
      Poveste adevarata: un motan "birmanez" a disparut de acasa si l-au cautat cu disperare mai multe zile, dar nu l-au gasit... Apoi, dupa aproape o luna, s-a intors cu... un pui! In "peregrinarile" lui... si-a extins familia :) Oamenii au pastrat si puiul, evident! Unii zic ca n-ar fi fost puiul lui, dar prea semana - cand a crescut asemanarea a devenit clara :)

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Si mie mi-au placut tare-tare! Au fost surprinsi in pozitii haioase! :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.