2020-01-01

După Revelion. Miercurea fără cuvinte

Fotografii pentru jocul Miercurea fără cuvinte, inițiat și găzduit de Carmen, și pe care Călin Hera l-a susținut doi ani. (sursa foto: pixabay)
Anul Nou cu bucurie! Happy WW!

20 de comentarii:

  1. Hahaha, mă regăsesc în toate! :D
    Faine tare sunt!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo, si eeeeeu! :) Dar tot a trebuit sa ies la frig, sa plimb catelul. :))
      Ideea mi-a venit vazand primele doua poze postate de Carmen la MFC.

      Ștergere
  2. Heii! treziti-va ca am dat startul in Noul An si o sa fiti tot timpul niste adormiti!...cata detasare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nici ca le pasa lor! Papa si somn! :) Cand ii vad dormind aproape ca ii invidiez! :))
      Miki, catelusa, noaptea trecuta a vrut sa fie printre noi (tot scancea) si am lasat-o (n-a prea dormit, vreau sa zic). In zori, abia-mi taram picioarele sa o plimb, si ea zburda! :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Zic ca e bine! :) Inseamna ca a fost frumos si a meritat sa aveti o noapte alba. :)

      Ștergere
  4. Ce pufoșenie drăgălașe!
    La mulți ani frumoși cu sănătate și bucurii alături de cei dragi! ������
    Să-ți fie bine, Diana dragă! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Somn fara griji! :)
      Multumesc, Dana draga! Asemenea iti doresc si eu!
      Sa-ti fie bine! ♥
      La multi ani!

      Ștergere
  5. dragalasi ♥♥♥ Se pare ca au petrecut toata noaptea de revelion ☺☺☺
    Tare dragalase toate animalutele ☺
    La multi ani, Diana draga! Sanatate, noroc si numai bucurii în Anul Nou 2020.
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt tentata sa numesc animalutele "de casa' "jucarii vii", dar sunt mai mult decat atata. :)
      Multumesc, Carmen draga! ♥ La fel iti doresc si eu tie, cu tot dragul! :)
      Imbratisari! ♥

      Ștergere
  6. Ha, ha! Și ei sunt obosiți după petrecere? Minunate poze!
    La mulți ani, dragă Diana! Sănătate, fericire și multe bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca da! :)) De la petrecerea Revelionului nu puteau lipsi! :)
      Iti multumesc, Alex draga! Sanatate va doresc, bucurii si fericire!
      La multi ani! :)

      Ștergere
  7. Eu m-am văzut în a treia poză, dar nu un butoi cu vin, nu, nu, nu :)))

    Foarte Frumose instantanee cu felinele veșnic adormite, mai ales iarna..

    O Seară Frumoasă Diana !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Atunci, pe butoiul in care se aduna apa de ploaie. :)
      Ma bucur ca-ti plac fotografiile!
      Multumesc, Stef! Seara frumoasa iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  8. Super poze! Ce le-ai facut de e atata oboseala acolo? Mi se face somn si mie!
    La Multi Ani, draga Diana! Sa va fie bine si vesel, sa va fie bucurii si sanatate si sa va jucati frumos, da sa faci si poze! :)
    Pupici si o saptamana frumoasa! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am tinut de vorba! :))) Le-am povestit despre problemele Lumii! :)
      Multumesc, Suzana draga! La multi ani si tie! Cu sanatate, veselie si bucurii! Cu pozele e mai greu! Aproape niciodata nu sunt pe faza cand animalutele noastre sunt in pozitii hazlii. :( Si, ups! Am uitat sa scriu de unde sunt pozele (chiar daca pixabay nu pretinde "atribuire")
      Multumesc! Zile senine iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  9. Cred ca 90% din tara a fost lesinata. Noi am lesinat pana la 9 doar. Apoi ne -a trezit micuta si am intrat pe fagasul normal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau... oamenii s-au adunat, cei mai multi, prin piete, la localuri...
      Dar cred ca ai dreptate: cam lesinati am fost. In general, cand plimb cainele noaptea, de revelion (pana sa inceapa bubuiturile, sau dupa) se vad ferestre luminate, se aude muzica pe ici-colo, dar anul acesta pace buna! Doar la miezul noptii ce-a fost mai animata noaptea. :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.