2020-01-03

Un loc mai bun. Provocare muzicală

Ca multe altele, cȃntecul “A Better Place” e menit să ne dea speranța că lumea poate fi un loc mai bun. Am ales melodia pentru a continua, oarecum, gȃndul pe care l-a avut Carmen la Provocarea muzicală din această săptămȃnă.
A Better Place (vizualizare pe YT)
Friendship Friday!
Nu contează cine ești - ce religie ai, ce rasă, ce gen - nu contează unde trăiești, fiecare dintre noi are dreptul să trăiască liber, cu demnitate, in pace. African sau american, asiatic sau european, toți suntem la fel. Hi! Salut! Salam! Shalom! Negru sau alb, roșu sau galben, toți suntem la fel.

8 comentarii:

  1. Frumoasa idee .....la multi ani cu împliniri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. :) Si multumesc! La multi ani cu sanatate!

      Ștergere
  2. Mi-a plăcut mult acest clip !
    Îmi plac mult melodiile care transmit mesaje, care nu doar cânta, dar care vor să și spună ceva prin versurile și clipul lor.

    O Seară Frumoasă îți Doresc !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac astfel de melodii - pastreaza aprinsa scanteia sperantei ca lumea va fi un loc mai bun. :)

      Multumesc! Weekend frumos iti doresc!

      Ștergere
  3. La mulți ani Diana! Să fie sănătoasă și să rămâi aceeași nestemată care ești acum! eu așa te simt: bună și generoasă ! mesajul tău este minunat. Subscriu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Aurora, pentru urari, pentru cuvintele calde. <3
      Ma bucur tare mult sa "te vad". :)
      La multi ani, cu drag! Ganduri bune transmit catre tine.

      Ștergere
  4. ci videoclip emotionant! Am citit pe youtube ca Playing For Change este o mișcare creată pentru a inspira și conecta lumea prin muzică, născută din convingerea generală că muzica are puterea de a înlatura limitele și de a depăși distanțele dintre oameni. Frumos mesaj!
    Draga mea Diana, un start bun în a doua saptamâna a anului <3 Pupici si îmbratisari de la trio pentru trio <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Carmen draga! <3
      Abia acum reusesc sa raspund, pentru ca in 8 ianuarie am plecat, si abia am revenit. :)
      Muzica are puterea de a inlatura limitele si de a depasi distantele dar mi se pare ca "nebunia intolerantei" continua sa faca victime. :(
      Zile senine iti doresc! Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.