2013-06-26

Scrisorica unui om dezamăgit

Dragă,
am petrecut o seară foarte plăcuta - n-a fost in seara aceasta, dar nu mă plâng.
Zi de zi mă gândeam că fiecare trebuie să existe, dar de ce tu şi tocmai lângă mine? Dar, datorită ţie, am învăţat să apreciez liniştea; o zi fără tine era ca o lună de vacanţă!
Când am ales să te primesc in casa şi in sufletul meu îmi spusesei că vrei să fugi de acasă! Curând am început să mă întreb dacă nu te rugaseră părinţii să fugi de acasă. Îmi doream tot mai des să mergem undeva amândoi, undeva unde fiecare să fie de unu’ singur.
Ştii bine că eu nu uit chipurile oamenilor dar in cazul tău voi face o excepţie pentru că am ajuns să mă întreb dacă e o zi deosebită sau de obicei eşti aşa un om pisălog.
La încheiere scriu doar atât: dacă te-am jignit, am savurat-o.
(bancuri compilate)

(text preluat de pe un blog pe care îl voi şterge)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.