2016-10-25

Marţi!

Ma trezesc mai tarziu de zorii zilei si inainte de orice deschid computerul – până se incarca rezolv maruntisurile matinale.

Accesez site-ul ratbv sa aflu orarul unei linii de troleu pe care n-o folosesc de regula.
Deschid paranteza: De ce nu merg cu taxiul cand sunt singura?! N-am o explicatie multumitoare dar, pur si simplu, nu-mi place sa merg cu taxiul cand sunt singura. Inchid paranteza.

Notez ora, inchid computerul si-i dau bataie. Ajung in statia cea mai apropiata (dar deloc aproape) unde opreste troleul in cauza. Afisajul ecranului electronic din statie ma instiinteaza ca troleul va sosi peste 20 de minute. De ce sa corespunda orarul de pe site cu cel din statie? Stau, ca n-am de ales. Bine ca nu-i frig. Ajung unde aveam treaba la noua fara trei minute – intalnirea era la noua. Chioscul din complex e inchis. Deh, inca nu-i noua. La noua si un sfert chioscul e tot inchis. La noua si aproape jumate vine tipa. Bolboroseste ceva scuze, le accept si ne vedem de lucru. Pe la ora 16 si ceva ajung acasa. Una-alta, deschid computerul. Antivirusul cere sa fie actualizat. Click, si-asteapta. Dupa vreo cinci minute apare un mesaj despre nu stiu ce eroare care a intervenit si antivirusul nu se actualizeaza. Imi cere sa raportez la Mi@cro@soft. Nu raportez nimic! Hai, pa! Inchid computerul si-l deschid pe celalalt. Se misca precum ochii mortului… Cand, in sfarsit, e incarcat sistemul constat ca e înţepenit pe ecran cursorul mouse-ului. Scot firul, il infig iar, nimic! Fain!

Trag cu pasiune din tigara electronica. Atomizorul… fâs! S-a ars! (magazinul cu atomizoare inchide la ora 16). Dau fuga sa iau bani si sa cobor la magazinul de la parter sa-mi iau tigari. Cucu lei! Taci si rabda! Imi sun prietenul – “apelatul nu raspunde”. Si mai fain! Imi sun iar prietenul, raspunde, si-l rog ca, in drum, sa cumpere si sa-mi aduca un pachet de tigari. Omu’ ce sa zica? “Bine”.

Fara tigari, fara computer, fara stare… ma apuc sa spal rufe, sa-mi ocup timpul, ca de citit sau de ceva mai migalos n-am rabdare cand sunt aliniati piticii! Pe la ora 19 incerc din nou primul computer. Ooooh! Chiar? Se actualizeaza antivirusul. Super! Fara antivirus nu ma dau pe net! Sunt Stan păţitu’ cu antivirus cu tot! Peste nici zece minute suna soneria de la usa si dau fuga, crezand ca au sosit tigarile. Neh! E o vecina care imi aduce banii pe care i-am imprumutat cu o zi in urma. Super! Ma imbrac si ţuşti la magazin, si-mi iau tigari. Cand revin incerc si tigara electronica, poate si-a revenit si ea. Nu si-a revenit… Nici mouse-ul de la PC 2.

Pe la ora 20 apare si prietenul, cu tigarile. Face ochii mari cand ma gaseste fumand fericita (nu m-am gandit sa-l sun si sa-i spun sa nu mai cumpere tigari) si-i povestesc minunata zi. Oricum, doua pachete de tigari n-au cum sa strice.

Totul s-a terminat cu bine! Morala? Dupa rău urmeaza intotdeauna bine! Fara macar puţin “rău” nu am mai sti sa apreciem binele.

P.S. Dupa o asa zi nu ma mai intreb cum ajung unii oameni sa fie superstitiosi! De ce s-au intamplat toate acestea tocmai intr-o zi de marti? :)))))

2 comentarii:

  1. Asa, pur si simplu si fara legatura cu ziua de marti! :D
    Fiecare zi este asa cum crezi tu ca este. Si cateva invataminte sunt musai: un mouse de rezerva si o cutie de tigari in plus. Asta daca nu vrei sa crezi ca pazitorul tau ti-a stricat tigara electronica ca sa o lasi mai moale cu fumatul!
    Ce zici de varianta asta?
    Voi macar aveti un orar al masinilor. La noi de subiectul asta nici nu am auzit!
    Deja cred ca e miercuri! O zi fara incidente si cu multe zambete! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Bineinteles ca fara legatura cu ziua de marti! N-o sa dau vina pe zile pentru ca altii nu se tin de cuvant sau pentru ca eu nu prevad una-alta. :)
      Ooo, am lasat-o moale de tot cu fumatul! Io nu ma supar ca-mi strica tigara, dar chiar toate sa mi le-ncurce?! Dar... vorba aceea: "totul se intampla cu un scop". :) Se adunasera cam multe rufe. :))

      Ce rău e fara un orar pe care sa-l respecte soferii mijloacelor de transport in comun... Din punct de vedere al respectarii orarului - cu unele exceptii (fara n-as mai cred ca-s in RO) :) - stam bine la acest capitol.

      Multumesc, Suzana draga! Ziua minunat sa o traiesti! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.