2019-02-20

Prieteni cu blană şi patru picioare. Miercurea fără cuvinte

Fotografii pentru Miercurea fără cuvinte!  Un joc iniţiat de Carmen; găzduit şi de Călin Hera doi ani. Sursa foto  pixabay. 
HAPPY WW! 

24 de comentarii:

  1. Ce colectie simpatica! Pot sa mai adaug o fizionomie? Cea a unui ogar afgan? Are ceva, asa, nu stiu cum sa definesc... :D Poate alta data!
    Happy WW, Diana draga! Si iarasi mi-ai facut pofta de mare...
    Happy WW! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au mutrisoare interesante ogarii afgani :) - nu am vazut in realitate.
      Mai e putin si vine vara - se poate spune ca se micsoreaza distanta spre mare. :)
      Multumesc, Suzana draga! Happy WW! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Bună Diana!
    Drăguțe fotografii,totuși preferatele mele rămân pisicile!
    O zi minunată îți doresc!
    Pupici cu drag și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Eleba draga!
      Stiu ca pisoii sunt favoritii tai. Postarea am facut-o cu gandul la Leo, catelusul pe care il are Carmen, dar pisoiul din prima foto e acolo pentru ca m-am gandit si la cei care iubesc pisoii. :)
      Multumesc. Seara minunata iti doresc! Pupici cu drag!

      Ștergere
  3. Ce de chipuri drăgălașe, care stârnesc imediat veselia. Și ce ipostaze amuzante vedem în aceste fotografii. Suflețele dragi, care ne fac viața mai frumoasă.
    Numai bine, dragă Diana și numai bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine e regula: cand vad o pufosenie buzele se arcuiesc in zambet. Tare dragi imi sunt si mie - cand sufera, sufar cu ele.
      Multumesc, Alex draga! Bucurii iti doresc sa ai si tu si bine-bine sa va fie! :)

      Ștergere
  4. Priviri înțelepte, șirete,
    jucăușe,dar mai ales copleșite de atâția pupici...😍
    Ipostaze expresive culese...Îmi place și cel cu trandafirul între colți
    Happy WW, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Coplesite de atatia pupici" e o certitudine pentru vietatile din aceste fotografii!
      Sunt atat de expresive pufoseniile incat uneori ma intreb cum de nu inteleg exact ce transmit.
      Multumesc, Gina draga! Happy WW!
      **
      Pentru ca din 2 aprilie conturile G+ nu vor mai exista copiez mai jos randurile de la tine, sa nu le pierd.
      Gina R
      "Priviri înțelepte, șirete,
      jucăușe,dar mai ales copleșite de atâția pupici...😍
      Ipostaze expresive culese...Îmi place și cel cu trandafirul între colți
      Happy WW, dragă Diana!"

      Ștergere
  5. Ioooi, ce de iubiri mici şi mari! Inocenţi şi adorabili, ne fac viaţa dulce şi frumoasă! :)

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Pachete cu iubire" sunt pufoseniile de gen! :) Cei care le au pe langa ei (si le indragesc) stiu ca le pot alunga si cele mai negre ganduri, in multe cazuri.
      Multumesc. Happy WW!

      Ștergere
  6. Mă bucur să te recitesc, Diana!

    Îmi plac atât de mult animăluțele! Într-adevăr, cuvintele nu le pot descrie îndeajuns!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Raisa! Si eu ma bucur ca esti din nou pe aici, pe cat posibil, pentru ca imi dau seama cat de mult ai de studiat. Succes iti doresc! Si spor! :)

      Si mie-mi plac animalutele (imi plac atat de mult incat sunt la doi pasi de a deveni vegetarian) :)

      Ștergere
  7. Dragii de ei, cât de expresivi sunt, te topeşti de drag! Na, cum să te superi când se uită cu privirea aia deşi tocmai a ros canapeaua?
    Zi veselă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) N-ai cum sa te superi! :)) Mi-am amintit cum boxerita pe care am avut-o candva a ros un picior al spalierului, o pereche de pantofi si una de slapi si ne privea... ca un caine milog. :) Degeaba ii spuneam "nu-i voie!" daca abia ne abtineam din râs - ne simtea adevarata stare si facea la fel cu prima ocazie (apoi a crescut si i-a trecut) :)
      Multumesc, Potecuta! Seara frumoasa sa ai!

      Ștergere
  8. vai cât sunt de scumpi, toti! cum sa nu-i iubesti?! cum sa nu încerci sa-i protejezi cat poti de bine?! micutele noastre animalute de companie aduc atâta bucurie si pozitivitate în vietile noastre.
    Pupici si îmbratisari, de la trio pentru quattro <3
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand privesc animalutele de acest fel (mai ales) simt cum creste nivelul endorfinelor. :) Toti cei pe care i-am avut ne-au adus un plus de frumusete si multa dragoste neconditionata. Mie mi-e imposibil sa nu zambesc cand ii vad. Boby, boxerul pe care l-am avut, era numit (si) "caine de circ" pentru ca facea atatea "nebunii" incat nu ne venea sa credem! In zilele de dupa moartea lui tata parea ca vrea sa se intreaca pe sine - pur si simplu râdeam in hohote de giumbuslucurile lui! Or fi zis vecinii ca am luat-o razna. :) Dragalasul a murit dupa doi ani (2012) - era batranel. Si a ramas Miki, doar din cand in cand fiind la noi - are si ea niste faze comice!! Si Johnny, pufosenie linistita. Pufi era zbangiu tare! Cu el ne strambam de râs foarte des. :)
      Multumesc, Carmen draga! Imbratisari si pupici, cu drag, de la quattro pentru trio! <3 Sanatate! <3
      Happy WW!

      Ștergere
  9. Ce de prieteni ai.Nu pot spune ca ma omor dupa ei,dar ii atrag si unde merg parc sunt un magnet.Cand am venit de la Fagaras peste munte am facut un popas.Acolo in imensitate zapezii,apare un prieten langa mine de nicaieri.Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Acestia seamana cu cei pe care i-am avut pe langa mine - direct, sau indirect (ai prietenilor/amicilor/vecinilor etc.).
      Pufi al vostru sunt sigura ca si-a ocupat locul in inima ta! <3
      Suna fain, ca nu te omori dupa ei dar ei par ca nu te scapa din vedere nicaieri. :) Nu e doar legenda: cainii simt sufletul omului, si vin asa numai la cei cu suflet bun.
      Multumesc. Seara buna!

      Ștergere
  10. Revendic trandafirul (si posesorul.. haha)
    Te pup cu drag <3!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand l-am ales, la tine m-am gandit (alegand pozele m-am gandit la cunoscuti - direct sau indirect - si la prietenii lor blanosi).
      Te imbratisez cu drag! <3 Multumesc.

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. :)) Sunt sigura ca toti stiu sa o faca, atunci cand e cazul; acum nu e! :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.