2019-12-27

Un colind inedit

În seara zilei de 24 decembrie, pe la ora 10, mă pregăteam să ies la plimbare cu Miki. Glasurile colindătorilor nu se mai auzeau în holul blocului - Miki i-ar fi acompaniat cu lătrături și ar fi stricat totul; afară nu se mai auzea gălăgia făcută de oamenii care vorbeau tare, trȃnteau portiere (rȃdeau și se veseleau - pe scurt).
În liniștea acelui început de noapte am auzit glasuri cristaline de copii - ei știu ce ziceau, pentru că sunau din zurgălăi. M-am gândit, amuzată: “Câțiva colindători întârziați”. Apoi, cuvintele lor păreau să înceapă a avea un sens - cântau ceva; melodia era “Jingle bells”, dar nu spuneau cuvintele cunoscute. Am ciulit urechea deși nu mai era cazul pentru că, deja, cântau în gura mare, cu talent, repetând, pe ritm de jingle bells, acompaniindu-se cu zurgălăii: S-a dilit, s-a dilit, Lumea s-a dilit! Am rȃs cu poftă! Dacă și copiii au conștientizat asta,  adulții ce mai pot zice? 

8 comentarii:

  1. Adultii observa mai greu! :D
    Noapte buna, Diana draga! Un weekend placut! Pupicei!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! Chiar! Adultii sunt foarte ocupati! :))
      Multumesc, Suzana draga! Noapte buna! Weekend excelent iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Și eu am auzit zilele trecute într-o parcare în oraș un grup de băieți colindători, dar la început am avut impresia că se ceartă doar când m-am apropiat am realizat că ei colindă :))
    Weekend Plăcut Diana !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! :))
      Ca se cearta, pareau si acestia, la inceput; apoi i-am auzit cantand - chiar foarte fain cantau.
      Multumesc, Stef! Weekend frumos iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  3. :D :D
    Conclizie corectă, nu-i poţi contrazice :D
    Te pup, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nunu! :)) N-as gasi argumente sa-i contrazic. :)
      Si eu, Potecuta!

      Ștergere
  4. :D tare! Era fain dacă reușeai să-i înregistrezi...încercam să-i imit...nu cred că mi-a ieșit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa te revad aici, Mihaella! :) Multumesc de vizita!
      Haha! Nici mie nu prea mi-a iesit cand am incercat sa-i imit! :)
      Nu m-am gandit la inregistrare. :(

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.