2019-12-25

Un pitic cu luminițe. Miercurea fără cuvinte

Fotografii pentru jocul Miercurea fără cuvinte, inițiat și găzduit de Carmen, și pe care Călin Hera l-a susținut doi ani.







Happy WW!
Crăciun fericit!

20 de comentarii:

  1. Craciun fericit dragele noastre. Pupici si imbratisari de la trio pentru trio 😘😘🐾🎄

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Carmen draga! ♥ La fel!
      Seara frumoasa in continuare!
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! ♥ ♥ ♥

      Ștergere
  2. Crăciun fericit cu bucurii și împliniri alături de cei dragi să ai, Diana dragă! 😊🌲❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Dana draga! :)
      Ganduri bune si de la mine pentru voi! <3

      Ștergere
  3. Ce frumos bradulet! Si noi l-am impodobit acum doua zile si mi-a placut tare mult sa ma joc cu globuletele! :D
    Un craciun minunat, draga Diana! Pupici!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un mic impostor. :) E sintetic, dar e sinteticul nostru si mi-e drag. :)
      Mie-mi place tare mult sa ma joc cu globuletele! :) A deventit un fel de traditie sa imodobesc eu bradul - si ceilalti sa-mi dea indicatii. Si, auzi la ei, "smecherii": cine il impodobeste trebuie sa-l si despodobeasca! (cica, asa se zice). :))
      Multumesc, Suzana draga! Zile senine iti doresc! Pupici! <3

      Ștergere
  4. Draga mea Diana … am îtarziat … dar sper din tot sufletul ca ati avut ub=n Craciun linistit si fericit!! Sper sa va distrait bine în continuare! Iti doresc sa ai parte numai de bucurii si sanitate si voie buma! 🍭🎄🎁
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deloc n-ai intarziat! :)
      Multumesc, Ella draga! De sanatate, bucurii si tot ce va doriti sa aveti si voi parte! Imbratisari cu drag! <3
      Pupicios! <3

      Ștergere
  5. Foarte frumos piticul! Craciun fericit! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Craciun si sarbatori cu bine si tie, sa ne auzim la anul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Sarbatori cu bucurie! Sa ne auzim cu bine!

      Ștergere
  7. Crăciun cu bucurie, draga mea! Frumos brăduţul, tare frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Potecuta draga! :)
      E un mic impostor (e sintetic) dar in acest an s-a lasat impodobit mai frumos. :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.