2021-08-11

Actualizare. Absentă câteva zile

Actualizat în 27.09.2021
În primul rând: mulțumesc celor care s-au interesat de mine în această perioadă  care din câteva zile - cum am plănuit - a devenit o lună și mai bine.
Departe de mine gândul să dispar fără cuvinte, dar așa a fost să fie: încurcăturile s-au ținut lanț. Nimic grav. Toată zăpăceala a început când una dintre prietene și-a rupt/fisurat încheieturile ambelor mâini. Are ghips, dar nu e o problemă majoră - mai mult neplăcerea imobilizării mâinilor (circa 80%, să zic așa).
Mai lipsesc un pic... să-mi revin. 😊

** **
Aceasta este o „informație” pentru prietenii care trec pe aici. 

Azi este ziua Miercurea fără cuvinte, dar nu particip pentru că voi lipsi câteva zile - începând din această seară - și nu voi putea publica mesajele până săptămâna viitoare și nici nu voi putea întoarce vizitele.

O deconectare foarte scurtă de la cotidian, un fel de vacanță.

Să ne reîntâlnim cu bine!

13 comentarii:

  1. Stai cat trebuie si sa-ti incarci bateriile.

    Pupici si numai bine, Diana draga!❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că ești bine ! Se mai întâmplă și astfel de situații și evenimente imprevizibile.
    Te așteptăm cu drag !
    Un weekend superb îți doresc, Diana !

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer? Te-am vizitat zilnic și începusem să mă îngrijorez. Bine că nu e rău. Multă sănătate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper că ești bine! Îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei! Weekend placut! Pe aici e vant si frigut! Pup.😙

    RăspundețiȘtergere
  6. Sănătate multă ție și prietenilor tăi! Să te reîntorci voioasă!

    RăspundețiȘtergere
  7. Diana, te-am așteptat cu răbdare, dar... de la 29 septembrie am ajuns la 31 octombrie și tot nu ai apărut. Sper din tot sufletul că ești bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hello My friend Diane. I also hope you are doing well because you have not been online for a while now. Came to give you a greeting from Holland.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multă sănătate prietenei tale !
    Acum am reușit să revin şi eu printre bloguri, pe la prietene...
    Cu postările stau prost pentru că tableta nu mă mai "ascultă"...😀
    Sper să revii şi tu curând ca să am iar ceva minunat de citit la tine, pe blog !
    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  10. Spui la mine pe blog că mi-ai mulțumit pentru gândurile mele. Dar nu văd nici gândurile mele, nici mulțumirile tale. :) Cred că spam-ul ne-a trădat de data asta. O iau ca pe o imperfecțiune a blogspot. Ar trebui de-acuma să recunoască persoanele prietene ale blogului tău. Oricum mulțumesc pentru mulțumiri. :) Mă bucur mult că te-ai întors. 🌼

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Jo! 🍀 🌼
      Eram gata de "munca" pe bloguri si... fssss! :)) Imi face niste figuri laptopul... ceva de speriat! :((

      Am observat, intre timp, ca s-a lamurit nelamurirea, pe blogul Potecutei, in sectiunea de comentarii:
      https://potecidedor.wordpress.com/2021/11/19/problema-de-logica-aplicata-n-viata/
      💐

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.