2022-11-20

Copacel auriu. Materiale din natura

Dintr-o crenguță mai „stufoasă” - desprinsă dintr-un gard viu - am imaginat un copăcel și l-am vopsit cu bronz auriu.

o crenguta vopsita cu auriu si frunze lipite vopsite tot cua auriu, in suport de carton maro

I-am lipit cu silicon frunze de „trandafir japonez” colorate tot cu auriu. Trunchiul e din carton învelit în hârtie colorată și "atins" cu auriu.

Trei frunze le-am ținut în apă – pentru că le-am uitat acolo când le-am pus pentru a se „netezi” (uitasem să le pun la presat și s-au uscat „șifonate”). Pentru că tot le uitasem în apă am încercat să le „decolorez”, cum am văzut într-un video postat de Suzana, dar n-a ținut figura (în prima foto din colaj, cele trei frunze din dreapta sunt cele pe care am încercat să le decolorez – am reușit doar să obțin o nuanță mai închisă, care nu era în plan).

frunze uscate si frunze vopsite cu auriu

După ce-am vopsit crenguța – conform temei numărul șapte din seria Materiale din natură (Calendar ReCreativ) – am scris rândurile de mai sus și am înscris link-ul postării în
tabelul dedicat, pe blog la Niko.

M-am și jucat un pic cu imaginea, în programul online tuxpi.com.

copacelul auriu modificat in editor foto sub forma de caleidoscop

Din tema „Crengi și crenguțe” am reușit „Crenguțe și frunze”. Neuronul a rămas fixat pe ceea ce-am văzut în videoclipul amintit mai sus. Mdeh. Nu prea am de ales, trebuie să-l ascult pe neuron ‘că altfel nu-mi dă pace.

30 de comentarii:

  1. Vorba lui Hruscă
    "Un copac cu flori
    Și un colț uitat de cer,
    Un copac cu flori
    Este tot ce vă ofer;"
    Fiecare are un hobby ! Îmi place imaginația ta, eu una nu cred că ado fi în stare să realizez ada ceva, foarte serios, m-aș plictisi de moarte!
    O saptamana cu spor si tot ceea ce îți dorești!
    Imbratisari si un milion de pupicios !
    😘🤗😘🤗😘🤗😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uitasem cantecul lui Hrusca! Multumesc de reamintire, Ella draga! ❤
      Mi se potrivesc versuri cam asa: "un copac cu frunze si un colt uitat de... muze.😊 Multumesc pentru compliment. M-am inspirat din ceea ce au imaginat altii. Cred ca am lipsit cand s-a impartit imaginatia. 😊
      Ma pacalesti! 😊 Poate ca nu ai rabdare sa lipesti frunze, dar am vazut lucrusoare mesterite de tine - stiu sigur ca ai rabdare si nu te plictisesti. 😊
      Multumesc si pentru urare! La fel iti doresc si eu! ❤ Sa fie cat mai bine, mai frumos, mai cu spor in bine!
      Pupicios o mie de un miliard de ori si imbratisari! 😘🤗 💕 😘🤗 💕

      Ștergere
  2. Să înteled că tehnica aiai cu ținutul frunzelor în apă nu prea merge așa ușor cum apare în tutorial.
    Nu era interzis în nico temă să folosim și din materialele de la celelate teme. Așa că sunt crengușe și e bine pentru tema asta.
    Felicitări și spor la ultima tema.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ori e nevoie de frunze de la o planta anume ori trebuie sa fie verzi frunzele cand sunt puse la "inmuiat" - ma gandesc ca verdele (clorofila) se "spala" mai usor; cand sunt deja galbene... Vreau sa incerc si cu frunze verzi (ca piticul n-a plecat din capul meu) 😊
      Stiu ca nu era interzis, doar ca aveam altceva in cap pana sa vad acel video. :)) Si era doar cu crengute (n-am reusit sa fac si ce avusesem in cap) 😊
      Multumesc!
      Ooooh! Ultima tema e gata! :)) Am incurcat temele si in loc de frunze (tema 6) am muncit la "coji tari". :)))

      Ștergere
    2. Esti fericita atunci, saptămâna asta ai liber cumva.
      Nu am studiat de curând videoclipul acela, dar eu am tot rămas cu împresia că sunt frunze verzi de liliac. Si ca trebuie lasate multe zile în apă.

      Ștergere
    3. Daaaa! Ma gandesc ce si cum cu Adventul foto de la tine, cu "impodobim bradul" de la Rux... Planuri, nu gluma! :))) Am si o postare pentru citate favorite, dar n-am reusit s-o termin... si tot asa.
      Ce frunze sunt nici nu stiu daca am inteles, dar parca a zis ca trebuie tinute in apa cel ptin 72 de ore. Cred ca tre' sa mai vad o data videoclipul, sa nu ma angajez la cooperativa "munca in zadar".

      Ștergere
  3. Looks good. Thanks for sharing. Have a good day :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos arata vopsirea pe frunze proaspete. Voi incerca si eu. Imi place un astfel de aranjament. Adevarul este ca am vazut candva un suport copacel in esenta, pentru bratarici si inele.
    Arata fain cum l-ai prezentat.
    Nici nu-mi vine sa cred ca au trecut sapte saptamani! Incredibil!
    Diana draga, sa ai o saptamana cat mai usoara si inspirata! Pup. ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frunzele nu sunt proaspete. "Solitara" e uscata de ceva timp; cele trei au fost inmuiate, apoi le-am lasat sa se usuce.
      Greu m-am mai descurcat sa lipesc frunzele! :)) S-a mai rupt si una dintre crengute si am lipit-o cu chiu-cu vai (ar fi fost prea saracut copacelul).
      Am vazut si eu un astfel de suport, am fost tentata sa cumpar, apoi sa fac dar mi-am dat seama ca nu prea am pe unde sa-l asez (chestiune de pisici, dar si de praf). 😊
      Evit sa ma gandesc cat de repede a trecut (trece!) timpul! :))) Pe zi ce trece sunt tot mai tanara! :)))
      Iti ultumesc, Suzana draga! 💕 La fel sa fie si saptamana ta! Cu bine si frumos! Pupici! 😘

      Ștergere
  5. Si Rux acum s-a trezit brusc din amorteala (am avut zilele astea dat drumul la centrala pentru ca imi tot scade presiunea - cred ca din cauza ca e foarte frig brusc afara) - am uitat efectiv de crengute si mi le-am si adus si pus aici sub nas sa le vad (in fine, pe pervaz... dupa perdea - bravo mie).
    Mda... sa-mi fie de bine. Deci asta uitasem sa fac....
    Chiar imi pare rau, ca mi-ar fi placut sa ma joc la tema aceasta cu voi.
    Oricum, tu ai facut cel mai fain copacel :* Ce idee faina ai avut sa il poleiesti asa :D e ca de poveste!! (lasa ca e foarte bine ca am aflat asa ca unele frunze nu se lasa usor decolorate hahahah). Imi place mult si cum l-ai decorat, asa subtil.
    :*
    joculetul e ca o mandala :D sau ca o imagine de kaleidoscop - super draguta. un soare, o floare... o stea.. un fulg auriu

    Puupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ai timp, daca gasesti un pic de loc intre toate cele pe care le ai de facut. 😊
      Cuvantul "centrala" imi provoaca emotii negative! 😊 Nu vreau sa mai trec prin ce-am trecut de doua ori in zece ani: o data inainte de Craciun si o data inainte de Anul Nou (cand mesterii, de regula, sunt in vacanta) :))
      Poate nu am reusit deoarece am folosit frunze deja decolorate natural sau pentru ca trebuie anumite frunze... Mai incerc, cu frunze verzi lasate in apa 72 de ore.
      Ideea cu poleitul a venit pentru ca am vazut la Suzana un video cu frunze pictate! :)) Sa "asez" culori ma pricep si mai putin asa ca alegerea a fost simpla. 😊 Multumesc!

      Pentru joc am folosit "caleidoscop" si am adaugat ceva ce se numeste... nu mai stiu! ceva cu "mask". 😊
      Pupici cu drag! 😘 ❤

      Ștergere
  6. Another very nice blog with pictures and new idea tips to make. Unfortunately I don't have enough time for this but your visitors have given you something beautiful again.👌👍🙋‍♀️🖐Tine from NL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Tine! 💐
      I think I know how it is with the lack of time - I like to think that if I had more time maybe - just maybe! - I would manage to make more beautiful objects.
      I wish you a nice week! ❤

      Ștergere
  7. Pe fundal negru nu arată rău deloc. Nota 10. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am considerat si eu. In capul meu, negru si auriu se potrivesc cel mai bine "impreuna" - altfel spus, alegerea a fost simpla. 😊
      Multumesc, Jo!

      Ștergere
  8. Culoarea aleasă este plăcută!
    La tine este "un copac cu frunze" minunat !
    Greu de înviorat, așa cum vrei, o frunză - am ceva experiență cu frunza de pătlagină..!
    Îmi place tema "caleidoscopului" !
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Auriul imi place mult - poate datorita faptului ca sclipeste. 😊
      Iti multumesc, prietena-japoneza!
      Uau! Stii ca mi-a iesit din minte patlagina?! Hm. Nici nu stiu daca stiu 😊 cum arata o frunza de patlagina uscata...
      Pupici! ❤

      Ștergere
  9. Te quedo tan lindo y me gusto como te quedo la composición de la ultima imagen parece una estrella. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
  10. Olá Diana!
    Sua criatividade me encanta.
    Tenha uma semana repleta de luz
    Abraços Loiva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Olá Loiva!
      Obrigado pelo elogio!
      Eu te desejo um lindo dia!
      Abraços.

      Ștergere
  11. Olá Diana!
    É uma nova forma de dar vida.
    Tenha uma semana repleta de luz
    Abraços Loiva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Olá Loiva!
      Eu realmente gosto do que você escreveu. Obrigado!
      Eu te desejo um lindo dia!
      Abraços.

      Ștergere
  12. Ți-a ieșit bine chiar dacă ți-a dat puține bătăi de cap frunzele ținute în apă.
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.