2022-11-14

Vietati din frunze. Materiale din natura

Bate vântul frunză-n dungă – Cântareții mi-i alungă, zice Mihai Eminescu în poezia „Ce te legeni...” Bate vântul sau nu bate, toamna e plin de frunze căzute – unele frunze sunt superbe, dar n-am găsit prea multe superbe în cartier.

Pentru tema „handmade cu frunze” - din seria Materiale din natură - am ales ca sursă de inspirație patru dintre fotografiile postate de Potecuță (Poteci de dor) la o ediție Miercurea fără cuvinte: bufnița, pasărea, cerbul și șoricelul. Pentru celelalte două... nu mai știu de unde am cules imaginile.

colaj cu figurine realizate din frunze: pasare, cerb, soricel, arici, bufnita, vulpi

Încep prin a prezenta „cerbul cu picioare scurte”, la care o frunză privește mirată. Cine n-ar privi mirat un cerb care arată ca cel asamblat din frunze? 😊

cerb realizat din frunze - coarne din frunze de stejar

Mirată de ceva pare a fi și bufnița.

bufnita realizata din frunze

Pasărea... Ce să facă, și ea? Grăbește pasul, de sub ochii bufniței.

o pasare realizata din frunze

Ariciul își vede de ale lui.
arici realizat din frunze

Șoricelul aproape că dă pe spate de cât de groasă îi e coada. Intenționasem s-o mai subțiez, dar am uitat.

soricel realizat din frunze

Ultima imagine e cu vulpea-tată, vulpea-mamă și vulpea-pui.

capete de vulpi din frunze

Vulpoiul și vulpi
ța s-au întâlnit la drum lung: el, rămas fără pădure, și-a luat lumea-n cap în căutarea unui loc unde să trăiască liniștit; ea, rămasă fără ghețari, și-a luat lumea-n cap având același motiv ca el – s-au întâlnit pe-o câmpie, s-au plăcut și... au rămas împreună, iar după aproape două luni a venit pe lume un pui.

Acestea sunt jucăriile pe care le-am realizat pentru pagina din Calendarul ReCreativ.

36 de comentarii:

  1. Prima si prima dată am luat la rănd pozele, abia apoi am citit și povestea lor. Cerbul m-a cucerit cu fruzle de stejar, arata super. Apoi familia de vulpite.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Niko! 😊
      Cu frunzele mi-a placut mult de tot sa ma joc! Ma mai jucam, dar nu mai ramanea timp pentru poze, postare etc.. 😊

      Ștergere
  2. GENIALE!!!! cele mai dulci tablouri cu animalute si pasari ! Si din frunze. Si au si povesti. Am asa un zambet larg pe fata si mi-e sufletul fericit!
    Tare frumos te-ai jucat de data asta. Nu ca nu te-ai juca deobicei frumos, dar.. vai familia de vulpiteeeee!
    Kouki zice ca vrea si el tablou, sa il ai in vedere pe viitor - hahaha.Ah, azi a fost prima data cand a vorbit si el la telefon. :O M-a uimit. Deobicei nu se uita, nu da atentie..azi vorbeam cu Mami si a venit a dat cu nasul, s-a uitat la telefon ... ce mai.

    pupici cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Rux! ❤ Magulitor tare complimentul tau!
      Mi-a placut sa ma joc cu frunzele, recunosc! Mai aveam... intentii pentru cateva vietati, dar nu mai ramanea timp sa si postez.
      Voi incerca, dar nu promit! :)) La talentul meu... s-ar supara Kouki pe mine vazand cum l-am "transpus in frunze". 😊
      A auzit vocea lui Mami si-a vrut sa-i spuna - si in acest mod - ca si el o iubeste! ❤
      Pufitica "vorbea" la telefon. :)) Dadea cu labuta peste mana in care tineam telefonul ori se invartea in jurul meu, prin camera si miorlaia pe tonalitati diferite, tare. Interlocutorii se distrau si (cam) uitau ce aveau de spus. :))
      Pupici cu drag! ❤

      Ștergere
  3. Ai tacut cat ai tacut si brusc au aparut numai minuni!
    Imi plac mult-mult! Ai avut o colectie de frunze superba si ai reusit micro tablouri dragalase foc. Nu stiu sa fac o ierarhizare, insa stilul pentru familia de vulpite este cu totul deosebit! Iar bufnita... ce mai... M-au cucerit complet. Imi plac animalutele cu care ma pot juca si ariciul nu m-a intepat!
    Bravo, draga mea!
    Pupici si o zi vesela! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Suzana draga, pentru complimentul minunat!
      Mi-a placut mult sa ma joc cu frunzele!
      Familia de vulpite avuta ca model m-a cucerit! Pentru vulpitele mele nu am avut frunze ruginii si am incercat cu ce am avut.
      Mai aveam cateva "in plan", dar nu am mai avut timp. Faza: m-am "ocupat" de fructele cu coaja tare! :))) In capul meu despre ele era aceasta saptamana. Cand am vazut.... Da-i si-nsira frunze! :)) In tot raul si un bine: tema cu fructele e gata. 😊
      Multumesc! Zi vesela si pentru tine! Si cu spor! Pupici! 😘 ❤

      Ștergere
  4. Foarte frumoase ideile expuse.

    RăspundețiȘtergere
  5. How fun. So crafty.

    Have a fabulous day and rest of the week, Diana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Sandee!
      The same for you: fabulous days! ❤

      Ștergere
  6. Pe bune?! Chiar toate sunt din frunze sau mai este adaugat si creion in compozitii? WOW! Oricum are fi sunt grozave, esti grozava, sa nu te mai aud ca nu ai talent! Astazi sunt 2 luni de cand Mishu 🐈 a trecut curcubeul, il am aici langa mine pe birou iar ochisorii lui ma privesc asa de intense din fotografie! Imi lipseste , ne lipseste enorm!
    Mutumesc pentru momentul de relaxare!
    Iti doresc o zi frumoasa! Pupicious 😘 si imbratisari o mie! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru complimente, Ella draga! ❤
      Pentru obiectivitate: sa copiez ma pricep, cumva, dar sa-mi treaca mie prin minte aceste... vietati din frunze... mai greu. :(
      La arici, pentru cap, am folosit marker; la vulpite vopsea alba si marker negru; la cerb si bufnita ochi din plastic. 😊 "Luna" de langa cerb si bufnita buline din staniol auriu (nu se vad bine-n poza, evident!) 😊

      In colectia din care m-am inspirat e si un pisoi din mai multe frunze galbene/galbui, dar am evitat sa-l "asamblez" aici din doua motive: Mishu si Pufitică. Inteleg foarte bine acest sentiment! Pufi a trecut curcubeul in 2019 - i-am pus poza pe blog, sa vad si imaginea lui de cate ori sunt aici... Uneori am halucinatii auditive: ii aud miorlaitul de motan rasfatat! :)) Din fericire, a ramas Johnny, motanelul care tare l-a mai necajit pe Pufi in ultimul timp. Datorita lui Johnny nu simtim pustiul atat de acut...

      Si eu iti multumesc, Ella draga! zi frumoasa iti doresc sa ai si tu! Pupicios si imbratisari o mie! 😘 💕

      P.S. La postarea precedenta (Fluture din petale) Niko ti-a scris ceva care s-ar putea sa te ajute in problema recunoasterii pe blog.

      Ștergere
  7. Ce nostime sunt imaginile și cât de bine ți-au ieșit ”jucăriile”. Chiar m-am înveselit privindu-le. Să-ți fie ziua cu împlinire și inspirație, Diana dragă! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Dana draga! ❤ Ma bucur sa stiu ca ai zambit.
      Numai de bine si pentru tine! ❤

      Ștergere
  8. Very nicely made and liked and yes one can make beautiful things from many leaves. Greetings, Tine from NL and also hereby a thank you for your lovely comments on my 2 websites.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Tine!
      Indeed, many things can be made from leaves - unfortunately, my imagination is a bit limited.
      My pleasure - you write and show interesting things, some totally unknown to me.
      Greetings! All the best!

      Ștergere
  9. ah, dar bufnita e mereu greu de egalat! o zi faina, Diana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa ma gandesc si eu. :)
      Multumesc, Cristi! Weekend frumos!

      Ștergere
  10. The pictures from the leaves are beautiful. I particularly like the fox family and the owl.

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow. Sunt foarte frumoase! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Mihaela, pentru apreciere si pentru vizita. 😊

      Ștergere
  12. Me enamore del búho. El pajarito y el erizo tambien son adorables. Eres muy habil y creativa. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gracias por tu apreciación, J.P.!
      El búho es mi favorito. 😊
      Te mando un beso.

      Ștergere
  13. Ha, ha ! Mi-au plăcut toate personajele ! Cel mai mult m-au înveselit "vulpea-tatăl, vulpea-mamă și vulpea-pui" 😃😄
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi face placere reactia ta, draga prietena-japoneza! 😊
      Iti multumesc pentru apreciere!
      Pupici! ❤️

      Ștergere
  14. Hi Diana,
    Artistic, creative and beautiful works. I especially loved the owl, it's fantastic.
    Have a nice weekend
    Hugs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi Maria!
      Thank you for your appreciation.
      The owl is my favorite - maybe because I like owls, I like to think it's the most successful "painting" I've done. 😊
      I wish you a nice week!
      Hugs.

      Ștergere
  15. Olá Diana!
    Amo muito ver seu trabalho.
    Tenha uma semana repleta de luz
    Abraços Loiva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Olá Loiva!
      Obrigada! ❤
      Desejo-lhe uma boa semana.
      Abraços.

      Ștergere
  16. Cât de inspirate!
    Mi-a plăcut mult și tabloul cu bugnița, dar și cel cu șoricelul.
    De fapt, cred că le vreau pe toate.😆
    Duminică plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Stef!
      Ma bucur sa stiu ca iti plac jucariile pe care le-am facut. 😊 Le poti lua, pentru ca nu se termina. 😊 (bufnita imi place si mie)
      Saptamana frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  17. Nu-mi vine să cred cât de bine ți-au reușit. Șoricelul are, într-adevăr, coada cam stufoasă. Ai putea zice că-i raton. :) Oricum, preferata mea este bufnița.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Jo! Ma bucur sa te vad, din nou, pe la mine. 😊
      Hahaha! Un raton care se da soricel, dar a uitat sa-si ascunda coada. 😊
      Si mie-mi place bufnita cel mai mult - poate ca mi-a reusit mai bine decat celelalte pentru ca, in general, imi plac bufnitele.

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.