2020-03-18

Verde 2019. Miercurea fără cuvinte

Fotografii pentru jocul Miercurea fără cuvinte, inițiat și găzduit de Carmen.
Happy WW!

38 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Fara! :) Mai sunt momente din zi - si mai ales din noapte (sau dimineata devreme) - cand locuitorii au altceva de facut si... nu strica peisajul. :)

      Ștergere
    2. E un fel de proorocire, vroiam sa spun:))

      Ștergere
    3. Haha! Crezi ca nu m-am gandit? :)) Am gonit, insa, gandul! :)

      Ștergere
  2. Toate sunt faine! Happy WW, Diana! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Prima fotografie este superba! E cumva pe o parte a Tampei, dinspre Universal inspre Racadau? Nici scarile nu stiu pe unde sunt :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E pe strada Dupa Gradini din Schei - din strada in strada se poate ajunge (cred!) la "Crucea Dreptatii" (Tampa, zona pe unde voiau sa construiasca forestierul).
      Treptele sunt cele care duc la Turnul Alb, din str Dupa Ziduri.

      Ștergere
  4. Sunt fascinată de străduţe, de spaţii mici, de... da, poteci. Prima e extraordinară!
    Mulţumesc, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci... cand treci prin Brasov viziteaza cartierul Schei - cele mai multe strazi sunt inguste si foarte inguste, si te "impiedici" de istorie din doi in doi pasi. :)
      Tunelul e pe o strada unde n-am mai calcat de aaaani si ani de zile - ma gandesc ca fotograful a gasit "unghiul" potrivit.
      Cu drag, Potecuta!

      Ștergere
  5. Aveam nevoie de o gura de aer proaspat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase alegeri! Tunele de verdeață... Mai e un pic și apar iar. Noi să fim sănătoși!

    Happy WW, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa le vad! :) Acum, ca mi-a trecut pofta de zapada, astept sa inverzeasca teiul, dar se incapataneaza sa-si tina mugurii inchisi. :)
      Sa fim sanatosi!
      Multumesc, Zina draga!
      Happy WW!

      Ștergere
  7. WoooW cât îmi plac aceste tunele "verzi" :)
    Nu știu dacă ultima este reală, dar ce fain poate fi să ai atâta vegetație și pomi în fața casei..
    Să vezi atâta verde în jur este atât de relaxant și altceva nu-ți mai trebuie, pardon, un hamac 😋
    Happy WW Diana.!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca e reala! :) E o curtea unui imobil de pe strada Dupa Ziduri.
      Nu mai vorbi de hamac! Imbie la lene! :))
      Multumesc, Stef!
      Happy WW!

      Ștergere
  8. ce "tuneluri" superbe! În pozele tale, mana omului s-a intalnit cu natura si a format ... o splendoare!
    Pupici si imbratisari de la trio pentru trio <3 Sanatate si speranta intr-o lume mai buna! Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa inverzeasca arborii de pe langa bloc! Cu ei plini de frunze am un... sentiment de securitate. :)
      Multumim, Carmen draga! Sa fiti bine, si sa revenim cat mai curand la drumul lin. Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3
      Happy WW!

      Ștergere
  9. Mi s-a limpezit fruntea cu lumina din tunelele tale!

    RăspundețiȘtergere
  10. Tumelul indragostitilor este tare fain … cred ca asa se numeste "prima fotografie"!
    Seara placuta draga mea!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate fi numit si asa. :) Fotografia e facuta pe strada Dupa Gradini din cartierul Schei.
      Undeva in Caras-Severin este (sau era, pt ca ziceau ca e cam distrus acum) Tunelul Iubirii (de-a lungul unei cai ferate) si este in Ucraina un Tunel al Dragostei. :)
      Multumesc, Ella draga! Noapte buna, zi frumoasa! Pupicios! <3

      Ștergere
  11. Astea-s imaginile povesti! Scarile imi plac la nebunie, astfel incarcate de verdeata! Minunate alegeri, Diana draga! avem pe unde colinda!
    Happy WW! Pupicei! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie-mi place locul! Cand Turnul la care duc era... functional se ajungea acolo cu ajutorul unor scari mobile. De cate ori am urcat acele trepte (nu sunt de foarte mult timp atat de "aratoase" si relativ usor de urcat) mi-am imaginat cat de complicat era candva urcusul (si cat de greu de cucerit turnul) :) Acum se ajunge acolo si pe un drum fara trepte.
      Avem pe unde colinda, nu zic ba. :)
      Multumesc, Suzana draga! Noapte buna, zi frumoasa! Pupici! <3

      Ștergere
  12. Foarte bine alese fotografiile. Fiecare parca te introduce intr-o lume diferita. te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Loredana!
      E un punct de vedere foarte fain! :)
      Si eu! Pupici!

      Ștergere
  13. It's awesome when you can have all the beauty to yourself! Thanks for sharing these awesome photos!


    Feel free to share at My Corner of the World

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, it is! :) Dearfully!
      Thank you. Now I'm there. :)
      Happy Day!

      Ștergere
    2. Thanks for your contribution to 'My Corner of the World' this week!

      My Corner of the World

      Ștergere
    3. The pleasure is mine! :)

      Ștergere
  14. Drag, drag mi-e verdele, drag! <3
    Imi place drumul lin si verde si luminos, imi pot imagina ca duce oriunde vreau eu sa ajung :)
    Te imbratisez, Diana, verede proaspat sa-ti fie ziua! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu te imbratisez cu drag, Elena! Zi minunata iti doresc sa ai si tu!
      Sper sa vina verdele! :) Abia de-s inmuguriti pomii... Am asteptat cam degeaba albul zapezii; cred ca n-o sa ma pacaleasca si primavara. :)

      Ștergere
  15. Love the lush greenery. Lucky you!

    RăspundețiȘtergere
  16. Beautiful pictures! I really love that first one especially!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, in the name of the photographer. :)
      The first one is my favourite.

      Ștergere
  17. Green is balm to the soul, as are empty alleys and roads. Though we didn't need a Corona to make that happen. Having said that hope you rea taking care, staying safe, and indoors, dear Diana.

    Love and light :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I feel the same about green and empty alleys. I think we learn something… in the hard way.
      Thanks for your thoughts, dear Natasha! I'm staying inside, as much as possible.
      Be safe! Happy WW!

      Love and light! :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.