2012-12-16

Happy Weekend! (39) - Pro sau contra fumători?

Elvețienii își apără dreptul la fumat
23 Septembrie 2012
Deși Geneva a votat în favoarea interdicției, rezultatele din celelalte 25 de cantoane au arătat că majoritatea respinge initiațiva de a interzice total fumatul în locurile publice, transmite BBC.
Hotelurile, restaurantele și barurile au în continuare dreptul de a ține încăperi destinate fumătorilor, însa criticii spun că angajații își riscă sănătatea și ar fi trebuit interzise cu totul [...]

El: Fumezi?
Ea: Da.
El: Câte pachete pe zi?
Ea: 3 pachete.
El: Cât costă un pachet?
Ea: 10 lei.
El: De cât timp fumezi?
Ea: 15 ani.
El: Deci, dacă un pachet costă 10 lei, tu fumezi 3 pe zi, înseamnă că cheltui 900 lei, lunar. Într-un an se fac 10.800 lei, corect?
Ea: Corect, probabil.
El: Așadar, dacă pe an cheltui 10.800, nemaipunând la socoteală inflația, în ultimii 15 ani ai cheltuit 162.000 lei, corect?
Ea: Corect.
El: Știai că, dacă nu ai fi fumat și ai fi strâns banii ăștia într-un cont de economii, adunând și dobânzile aferente celor 15 ani, ți-ai fi putut cumpăra un Ferrari?
Ea: ... Fumezi?
El: Nu.
Ea: Atunci unde naiba ți-e Ferrari??!!
*
A amenaja o zonă pentru fumat într-un restaurant este ca și cum ai amenaja o zonă pentru pipi într-o piscină.
*
De ce nu se ramolesc fumătorii?
Pentru că nu mai apucă.
*
Care e diferența între anii 2000 și anii ’60?
În anii 2000 un tip intră în magazin și strigă: “Dă-mi o cutie cu prezervative!” … și apoi șoptește vânzătorului: “Oh, strecoară-mi, te rog, și un pachet cu țigări”
Happy Weekend! Editia 39

7 comentarii:

  1. Eu nu fumez numai de zece ani deci n-am Ferrari :)!
    Vezi aici: http://tu1074.wordpress.com/2012/12/16/plimbarea-zilnica-in-sanul-naturii/


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm! Asadar, de n-as fi fumat 25 de ani as fi avut Ferrari si cauciucuri de iarna pentru el. Dar pentru ca am renuntat la tigari abia in luna Mai a.c. mi-as permite... o scrumiera pentru Hummer! :))

      *
      Multumesc!

      Ștergere
    2. Trebuie să fac o socoteală să văd ce-mi puteam cumpăra.Am fumat vreo 32 de ani și o periadă mă „hrăneam” cu 5 pachete de țigări pe zi...
      bine că am terminat cu asta !!!

      Ștergere
  2. :)
    Eu nu fumez de peste 50 de ani si n-am Ferrari... O fi inflatia de vina? :))
    Dialog intre mine si nepotul meu (precizare: nepotul meu e, deja, si el matur), el fiind fumator inrait:
    eu: mai rareste naibii mahoarcele astea!
    el: de ce?
    eu: o sa mori naine-poimaine!
    el: tu n-o sa mori?
    eu: ba da!
    el: si atunci care e diferenta?
    eu: ăăăăă...
    el: tu o sa mori sanatos, eu o sa mor bolnav! adica tot un drac!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Mi-a placut foarte mult gluma principala si toate glumele mai micute. :)
    Pe de alta parte...chestia cu fumatul e totusi destul de serioasa si ar trebui sa dea macar putin de gandit.
    Nu ma retinut, dar de curand si la noi se anunta ceva legat de locurile de fumat...
    O seara placuta, Diana! :)



    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca normal este numai in locuri speiale , desi fumez...foarte putin...ma deranjeaza fumul !

    RăspundețiȘtergere
  5. Desi sunt fumator inrait, nu suport incaperile pline de fum. Dar in acelasi timp, ma deranjeaza sa nu pot fuma linistita o tigare dupa ce mananc, sa fiu nevoita sa ies din restaurant pentru a-mi alimenta plamanii. :))
    Bune glume ai gasit. :))
    Sa ai o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.