2012-12-10

Happy Weekend la început de săptămână! Fidelitate

Aflând că soția îi înșeală, 90 % dintre bărbați își strâng bagajele și pleacă la amantă.

Soţul vine - neanunţat - acasă, după o lungă deplasare. Intră în casă, caută sub pat, în şifonier, în baie. Nimeni. Şi-i zice, resemnat, nevestei, în bucătărie :
- Ai îmbătrânit, femeie!

La un spital de psihiatrie, telefonul sună în timpul nopţii. O voce de bărbat întreabă:
- Spuneţi-mi, vă rog, n-a scăpat ieri un nebun din ospiciu?
- Nu. Dar de ce întrebaţi?
- Cineva a fugit astă noapte cu nevastă-mea.

HAPPY WEEKEND! Editia 38

9 comentarii:

  1. Am mai ras un pic :))) o saptamana reusita

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))
    Si eu am imbatranit! Nu ma mai uit prin dulapuri sau sub pat! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tareeee! La "varianta" aceasta nu m-as fi gandit! :)))

      Ștergere
  3. :))) morţilor li se iartă totul! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :))))
    Am inceput cu titlul. Mi-a placut, fara a sti nimic despre cuprinsul postarii. HW lunea, asta da fidelitate! :) Nu stiu daca te-ai gandit asa, dar parca as crede ca da ;)
    Glumele sunt excelente. Deci...doar un nebun putea :)))
    O saptamana cat mai placuta iti doresc, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai intuit perfect! Fidelitatea pentru rubrica Happy Weekend ma determina sa postez chiar si mai tarziu! :)
      Sigur ca numai un nebun putea! Vorba 'ceea: cine-si ia sotie s-o ție! Iar cand ea fuge... s-o ție cel cu care fuge! :)
      O saptamana de vis iti doresc!

      Ștergere
  5. Fidelitatea (sau lipsa ei)a fost si va ramane subiect de glume bune pentru cei care nu au avut asemenea probleme. Mi-a placut mult a doua... Oare asa sa fie? Nu prea cred. Oamenii care au in sange asa ceva nu cred ca se potolesc cu adevarat vreodata.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.