10 dec. 2012

Happy Weekend la început de săptămână! Fidelitate

             EDIȚIA 38


Aflând că soția îi înșeală, 90 % dintre bărbați își strâng bagajele și pleacă la amantă.

Soţul vine - neanunţat - acasă, după o lungă deplasare. Intră în casă, caută sub pat, în şifonier, în baie. Nimeni. Şi-i zice, resemnat, nevestei, în bucătărie :
- Ai îmbătrânit, femeie!

La un spital de psihiatrie, telefonul sună în timpul nopţii. O voce de bărbat întreabă:
- Spuneţi-mi, vă rog, n-a scăpat ieri un nebun din ospiciu?
- Nu. Dar de ce întrebaţi?
- Cineva a fugit astă noapte cu nevastă-mea.



Postarea participă la HAPPY WEEKEND! joc inițiat de Elly, Blind Love

O săptămână minunată să aveți!

9 comentarii:

  1. Am mai ras un pic :))) o saptamana reusita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tie, o saptamana asa cum iti doresti!

      Ștergere
  2. :)))
    Si eu am imbatranit! Nu ma mai uit prin dulapuri sau sub pat! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tareeee! La "varianta" aceasta nu m-as fi gandit! :)))

      Ștergere
  3. :))) morţilor li se iartă totul! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :))))
    Am inceput cu titlul. Mi-a placut, fara a sti nimic despre cuprinsul postarii. HW lunea, asta da fidelitate! :) Nu stiu daca te-ai gandit asa, dar parca as crede ca da ;)
    Glumele sunt excelente. Deci...doar un nebun putea :)))
    O saptamana cat mai placuta iti doresc, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai intuit perfect! Fidelitatea pentru rubrica Happy Weekend ma determina sa postez chiar si mai tarziu! :)
      Sigur ca numai un nebun putea! Vorba 'ceea: cine-si ia sotie s-o ție! Iar cand ea fuge... s-o ție cel cu care fuge! :)
      O saptamana de vis iti doresc!

      Ștergere
  5. Fidelitatea (sau lipsa ei)a fost si va ramane subiect de glume bune pentru cei care nu au avut asemenea probleme. Mi-a placut mult a doua... Oare asa sa fie? Nu prea cred. Oamenii care au in sange asa ceva nu cred ca se potolesc cu adevarat vreodata.

    RăspundețiȘtergere