2014-07-02

Miercurea fără cuvinte! (27)

Fotografii Wordless Wednesday! (27), la CARMEN, unde este tabelul pentru înscriere.
Sursa foto: Turism de Aventura (albumul “Kenya 2011”) / www.extreme-travel.ro
HAPPY WW!

28 de comentarii:

  1. Sunt minunate! Poti sa crezi, tocmai ne-am intors de la o plimbare pe trail (am mai povestit eu pe blog despre trail-urile din Toronto) unde am vazut o caprioara printre tufisuri. Era superba! Acum arata mult mai bine decat cand le-am vazut prima data prin aprilie, slabe si cu blana maro-gri. Acum blanita ii lucea de sanatate si avea o nuanta superba de maro roscat.
    Numai bine iti doresc, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut pe blogul tau mai multe poze in care apar caprioare (tare mi-s dragi si aceste vietati) si mi-ar placea sa stiu ca voi vedea si pe la noi caprioare libere... Insa ma bucur ca cele care sunt se ascund de om - prea sunt rai multi oameni pe aici si... braconeaza fara minte...
      Multumesc, le fel! Zile fericite iti doresc!

      Ștergere
  2. Și când te gândești că oameni din toată lumea plătesc bani grei pentru a merge în kenya ca să omoare ființele astea grațioase... :(

    Happy WW, Diana ! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma ingrozeste gandul... Mi-e peste putinta sa inteleg acea placere de a ucide... Uneori afirma ca-s prea multe si distrug vegetatia; alteori zic ca-s prea multe si nu eu cu ce le hrani... Poate ca ajung sa fie prea multe pentru ca li se micsoreaza habitatul cu fiecare saptamana care trece...
      Zile fericite iti doresc, cu drag!

      Ștergere
  3. ”Kenya”, bineînțeles ! Eroare de tipar, scuze ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu observam "greseala" :) Toti stim ca n-ar putea fi decat eroare si, in plus, foarte multi - pe multe bloguri. siteuri etc scriu cu litere mici de la cap la coada... :)
      Respectul tau (si) pentru limba româna este cunoscut si recunoscut.

      Ștergere
  4. Superbe imagini! Ce delicate fapturi! Sa ai o zi buna, draga Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Delicate, cu adevarat. Si au ochi asa de frumosi! :) Multumesc, la fel. Ziua minunat sa o petreci!

      Ștergere
  5. Ce frumoase si gratioase sunt! Nu degeaba se spune...' gratioasa ca o gazela!" :) Iti doresc o zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fapturi minunate, cu ochi blanzi. :) Multumesc, le fel! Ziua minunat sa o petreci!

      Ștergere
  6. Cât sunt de frumoase fotografiile acestor atât de delicate făpturi.
    Mulţumim şi happy WW, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si neajutorate sunt, poate ca tot ceea ce este gingas. :)
      Cu placere! Multumesc, la fel, Mihaela! Ziua minunat sa o petreci!

      Ștergere
  7. o inima cat un purice si ochi de...caprioara :)
    sunt atat de frumoase, cum sa le ucizi?? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu inteleg pasiunea unora de a le ucide... Probabil ca le plac mai mult capetele agatate pe ziduri si alte parti din ele in farfurie, sa aiba ce baga sub nas, ca nehalitii cu ifose. :)

      Ștergere
  8. O colecţie faină de diverse animale.
    O zi bună să ai şi o MFC frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca bine scrii: colectie! O colectie de antilope. :)
      Multumesc la fel, Liviu! Ziua minunat sa o petreci!

      Ștergere
  9. Bună Diana!
    Sunt frumoase și grațioase aceste căprioare,am avut ocazia în 2007 să le
    văd de aproape într-un parc din Elveția,le-am dat să mănânce din palmă!
    O seară plăcută îți doresc draga mea!
    Pupici și îmbrățișari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa manance din palma! Ce frumooos! Sa le vezi ochisorii de la asa mica distanta trebuie sa fie o experienta foarte placuta!
      O amica avea in curte, candva, un cerbisor... Numai de ea avea curaj sa se apropie - era ratacit, slab... si l-a luat cu ea. Cand a implinit un an (parca) a trebuit sa il duca la gradina zoo, unde il vizita regulat. Greu s-a despartit de el. :)
      Multumesc, Elena. Ziua minunat sa o petreci! Pupici cu drag!

      Ștergere
  10. Un safari mi-as dori, dar nu stiu daca rezist la asa temperaturi. Antilopele sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt sigura ca as rezista in caldura dar nu cred ca as reusi sa fotografiez mare lucru, tot cascand ochii in toate directiile! :) Desigur, presupunand ca voi ajunge vreodata pe acolo! :)))

      Ștergere
  11. ce imagini frumoase! ce concediu superb a avut acest prieten al tau, Diana draga... wow! aventura si cunoastere - la cel mai inalt nivel!
    pupici si imbratisari intregului grup :-* Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. El face astfel de excursii in mod regulat, pentru ca organizeaza excursii in diverse locuri din lume. Privindu-i pozele imi tot zic sa merg si eu... dar... nu numai ca sunt destul de scumpe excursiile (banii mai pot fi adunati) dar cred ca mi-ar fi greu sa ma descurc pentru ca am devenit sedentara - sau doar lenesa! :)
      Multumim! Imbratisari cu drag, de la grup!

      Ștergere
  12. Faine de tot sunt antilopele!

    RăspundețiȘtergere
  13. urmaresc si eu foarte des la national geografic diverse emisiuni mai ales despre Africa
    savane cu lei cu antilope
    ele sunt niste animale foarte sperioase si asa ma afecteaza cand le ataca leii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mai urmaresc astfel de filme documentare insa - asa cum scrii si tu - ma efecteaza cand le vad atacate... Stiu ca e in legea Firii, dar tot nu ma pot uita. Stiu ca se intampla dar prefer sa nu vad - si atunci schimb canalul. :) Practic, sunt putine documentarele pe care le vad pana la final. :)

      Ștergere
  14. Iubesc caprioarele, Imi par niste animale atat de gratioase si vulnerabile.
    Poti citi teama in ochisorii lor.

    O zi buna!
    Claudia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt gingase si vulnerabile, in mod cert.
      Nu m-am gandit pana acum ca in ochii lor se citestea teama, dar imi dau seama ca ai maaare dreptate! :)
      Multumesc, la fel! Zile fericite iti doresc!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.