2016-07-29

Cărţile şi leapşa

De la Evelyn am preluat o leapşă despre cărţi şi invit la joc pe cine mai doreşte, pe cine mai pofteşte, pe cine mai citeşte. S-a jucat si Suzana.

1. Top trei lucruri pe care nu le suporți la o carte.
a) descrierile prea lungi; b) coperţile cartonate; c) paginile alb aproape strălucitor şi literele mici.

vagon-dormitor
ca idee, foto de pe olx
2. Descrie locul tău perfect pentru citit
Un “vagon forestier”, pe un fotoliu acoperit cu un ţol din lână, la căldura unui foc cu lemn de brad,  lumina unui bec electric şi ploaia răpăind pe acoperiş – m-am bucurat, cândva, de un astfel de loc, pe o păşune, în “pustie”, in Poiana Braşov.


3. Trei confesiuni legate de cărți.
a) am citit in timpul multor ore de curs începând din clasa a V-a şi până într-a XII-a;
b) îmi plac poveştile nemuritoare şi, în general, poveştile pentru copii – le citesc “pe rupte”, mai ales atunci când realitatea mă împinge in corzi;
c) nu-mi plac romanele siropoase şi cele care imită prea mult unele romane numite “clasice”.

4. Când a fost ultima dată când ai plâns în cursul lecturării unei cărți?
Încă n-a fost prima dată! Nu plâng la cărţi, nu plâng la filme…

5. Câte cărți se află în acest moment pe noptiera ta?
Zero – nu-mi place să citesc stând in pat.

6. Care este gustarea ta preferată în timp ce citești?
Chips! Dar poate fi orice-mi place, şi nu neapărat gustari. Deseori mănânc şi citesc, să “câştig” timp.
coperta carte Micul print
7. Numește trei cărți pe care le-ai recomanda tuturor
Cele trei sunt două: Micul prinţ, de Antoine de Saint-Exupery (recomandată copiilor între 8-12 ani) :) şi un cod al bunelor maniere…

8. Arată-ne o poză cu raftul favorit din biblioteca ta.
N-am un raft favorit. Cărţile sunt (sau au fost) aranjate “pe gen”.

9. Scrie în trei cuvinte ce înseamnă cărțile pentru tine.
Universuri paralele fascinante. :)

10. Care este cel mai mare secret de cititor al tău?
N-as zice că e un secret: mi-ar plăcea (la nivel de idee) să am autograf olograf de la scriitorii preferaţi şi… toţi sunt morţi de mult.

4 comentarii:

  1. Cred ca voi incerca si eu leapsa asta! :D
    Poate in weekend!
    Un sfarsit de saptamana dupa dorinta, draga Diana!
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa citesc! Da da da da daaa! :)
      Multumesc, Suzana draga. Iti doresc, la randul meu, sa ai un minunat sfarsit de saptamana! Pupici! <3

      Ștergere
    2. http://suzanamiu.blogspot.ro/2016/07/duzina-de-cuvinte-96-o-leapsa-intr-o.html

      Ștergere
    3. Imi place foarte-foarte cum ai "combinat" leapsa; si-mi plac raspunsurile. :)
      <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.