2019-03-06

Mult nisip. Miercurea fără cuvinte

Fotografii pentru Miercurea fără cuvinte!  Un joc iniţiat de Carmen; găzduit şi de Călin Hera doi ani. Sursa foto: Adventure Travel Romania
HAPPY WW!

34 de comentarii:

  1. Ce locuri! Site-ul de pe care le descoperi este doar pe FB?
    Acolo este tare complicat de colindat! :D
    Prima imagine e faina de tot!
    Happy WW, Diana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da; acolo sunt cele mai multe poze interesante. Eu accesez pagina respectiva chiar si fara sa ma conectez la FB (apare un "mesaj" cu "conectati-va", apas "mai tarziu" si ma joc in voie. :)
      Si mie imi place tare mult prima.
      Multumesc, Suzana draga! Happy WW! Pupici!

      Ștergere
  2. La prima fotografie am vrut sa zic ... "pescarul cu plasa" ... înca nu sunt treaza bine!!! :)) Apoi mi-am dat seama ca este nisip acea "plasa"!
    Eu am într-o sticluta niste nisip din Sahara! Un cadou adus de cineva cu ani în urma! Mi-ar place sa ajung macar o data în desert ... cred ca noaptea ar fi mirifica ... as vedea o puzderie de stele!
    Zi frumoasa dtaga Diana! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La un navod m-am gandit si eu! :)) Oricum, nu sunt prea sigura ce este, dar nu cred ca omu' cauta sa prinda peşte.
      Ce fain! Deşertul imi place si mie, foarte mult! Iti doresc sa iti indeplinesti dorinta!
      Multumesc, Ella draga! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Faine imagini, mai că aș pleca și eu într-o călătorie.
    O zi minunată să ai, Diana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La o calatorie care sa tina un an, ma gandesc eu. :)
      Multumesc, Dana draga! Zi minunata iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  4. Bună Diana!
    Superbe fotografii,să vină vara că nisip găsim!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Pupici cu drag și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elena draga!
      :)) Sa vina!
      Multumesc. Zi minunata iti doresc sa ai si tu!
      Imbratisari si pupici, cu drag!

      Ștergere
  5. Din păcate sunt și zone de felul ăsta pe glob unde picătura de apă are valoarea aurului...ba chiar mai mult...😯
    Uscăciunea solului, arșița aerului, intensitatea luminii amplificată de reflexiile particulelor de siliciu ale nisipului, dogoarea atmosferei, nu prea sunt pe placul meu😟..
    Asociez plăcerea nisipului fin sub tălpi cu litoralul, cu plaje virgine și vegetație abundentă...
    Happy WW, dragă Diana!...Mulțumesc pentru conservarea gândurilor transmise de fiecare dată (referitor la G+)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si de aceasta data raspund ceva mai jos, din acelasi motiv. :)

      Ștergere
  6. Ce frumoase imagini! O zi frumoasă ca și ele să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Raisa!
      Zi frumoasa iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  7. Plimbari prin nisip, ce tentatie. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plimbarea prin nisipul deşertului este tentatia mea. :)

      Ștergere
  8. Superbe imagini ! Toate au ceva de spus.. Sunt pasionat de foto și filme, dar îmi place să văd și realizări facute de alți..
    Să aveți o dupămasă Plăcută !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raspunsul meu e ceva mai jos, pentru a pastra randurile de mai sus. :)

      Ștergere
  9. Sunt frumoase pozele, mai ales prima. Şi tare mult mi-aş dori să pot ajunge şi eu, să calc prin locurile alea. Deocamdată pare doar un vis...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori, un vis se poate indeplini cand ne astepam mai putin. :) Iti doresc sa-ti indeplinesti dorintele!

      Ștergere
  10. Pentru Gina R
    Si parca tot mai multe zone de pe Terra devin tot mai sarace in apa...
    Pentru mine, deşertul e fascinant, dar nu cred ca as putea trai acolo. :)
    Cu placere, Gina draga! Mi-ar parea rau sa se piarda, pentru ca ai luat din timpul tau sa treci pe aici, si timpul e valoros.
    Happy WW!
    **
    Gina R a scris:
    "Din păcate sunt și zone de felul ăsta pe glob unde picătura de apă are valoarea aurului...ba chiar mai mult...😯
    Uscăciunea solului, arșița aerului, intensitatea luminii amplificată de reflexiile particulelor de siliciu ale nisipului, dogoarea atmosferei, nu prea sunt pe placul meu😟..
    Asociez plăcerea nisipului fin sub tălpi cu litoralul, cu plaje virgine și vegetație abundentă...
    Happy WW, dragă Diana!...Mulțumesc pentru conservarea gândurilor transmise de fiecare dată (referitor la G+)"

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru Rof Power Brickets:
    Mie nu-mi ies fotografiile. Ma consolez cu ideea ca telefonul nu e foarte bun pentru fotografiat. :)
    Multumesc, la fel!
    *
    Pentru a nu pierde randurile incepand cu data de 2 aprilie le copiez mai jos.
    Rof Power Brickets
    "Superbe imagini ! Toate au ceva de spus.. Sunt pasionat de foto și filme, dar îmi place să văd și realizări facute de alți..
    Să aveți o dupămasă Plăcută !!!"

    RăspundețiȘtergere
  12. Aveam niste prieteni in Maroc.Am primit o poza cu ei in mijlocul desertului,cu multa veselie si joaca,pe un fond de-un imens gol si dune.Ea a intitulat poza:"Noi la iarba verde!".Acum nisipul mai vast,ma amuza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha! Iarba verde! :)
      Intinderile mari de nisip au o anumita fascinatie, iar cand "faci cunostinta" cu ele printr-o poza ca cea de care zici pot fi amuzante. :)
      Zile senine iti doresc!

      Ștergere
  13. Ce frumos, ca un sfarsit de lume.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Tocmai am fost la tine pe blog, unde imaginile mi-au inspirat "inceputul Lumii".

      Ștergere
  14. Super! Oamenii de pe pagina respectiva de FB nu se plictisesc deloc. :)) Happy WW, Diana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cred la fel. :) Plus ca cei care organizeaza excursiile sunt intr-un fel de "vesnic concediu". :)
      Multumesc, Cristi! Zile senine iti doresc!

      Ștergere
  15. Locuri interesante, o lume a nisipurilor fără sfârșit, asemeni unor „mări”.
    Îți doresc să ajungi să călătorești pe oriunde visezi, dragă Diana!
    Zile fericite, cu multe bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alex draga!
      Si eu iti doresc sa ai zile fericite si sa-ti indeplinesti dorintele! Numai de bine! :)

      Ștergere
  16. As vrea si eu sa ajung in Egipt la piramide... la asta ma duce gandul privind la pozele postate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deşertul, in general, ma duce cu gandul si pe mine, tot la piramide - e un fel de "automatism". :)

      Ștergere
  17. E o fascinație în deșert așa cum e o fascinație în mare. N-o pot explica dar o simt.
    Primăvară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu simt aceasta fascinatie greu de descris, de explicat.
      Multumesc. Primavara frumoasa iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  18. În primul rând: scuze pentru întârzierea cu care vin în vizita.
    Nisipul creaza peisaje fascinante si desertul sau tarmul marii sunt locuri deosebite pentru petrecerea unor concedii. Din punctul meu de vedere, nu si locul in care as dori sa traiesc zi de zi. Mie imi plac cele 4 anotimpuri, imi plac dealurile si muntii, apele curgatoare, padurile si livezile... m-as topi de dorul lor daca in fata ochilor mi s-ar intinde doar nisipurile :-)
    Te imbratisez si iti trimit pupici si ganduri bune, de la trio pentru quattro <3
    Zile fericite, cu multe bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prezenta ta ma bucura oricand, Carmen draga. :)
      Ooo, da! Peisajul din deşert se poate schimba si-ntr-o ora! Si mie mi-ar lipsi verdele - foarte mult! :) Si zapada mi-ar lipsi, si ploile.
      Multumesc. Zile fericite si multe bucurii iti doresc si eu ţie.
      Imbratisari si pupici, cu drag, de la quattro pentru trio! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.