2016-07-29

Lacul Noua. Reflexii in Oglinda

Idilă antică
Pe mal de râu scăldat în soare,
Visez o horă de naiade
Fermecătoare, zâmbitoare,
Cu frunze verzi în cingătoare!
Şi ochi de basme şi balade!
Prin pânza verzilor răchite,
Pândind la şolduri şi la sâni,
Văd ochi de fauni, ochi păgâni
Şi mâini şi guri nestăpânite!
Dar faunii din umbră sar
Şi joc fantastic se încinge...
Şi ierburile lungi tresar
Când o naiadă se descinge
Şi sare-n apa de cleştar...
Şi vântul bate-n apa clară.
Nisipul pare lac de aur.
E primăvară, primăvară,
Natura face să tresară,
Sub voluptatea ei de taur,
Nisipul roşu, lac de aur.

(Cincinat Pavelescu)

Postare pentru Reflexii in oglindă.
Foto preluate de la Braşov, orasul sufletului meu (aprilie 2016) Cateva info despre Lacul Noua

8 comentarii:

  1. Ai fost pe acolo? Pare tare frumos!
    Pare si un fel de peninsula mica.
    Tot vazandu-ti pozele, imi dau seama cat de multe locuri sunt de vazut in zona ta!
    Frumoasa poezia - "idila"!
    Un weekend excelent, draga Diana! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o insulita.
      Da, am fost, ultima data sambata trecuta. E chiar frumos. Imi place zona lacului mai ales atunci cand nu e lume multa. Sambata a fost lume multa :) dar frumusetea naturii s-a pastrat. :) In acelasi cartier (e mai mult decat un cartier) sunt multe "atractii": zoo, parc de aventura super dotat (inclusiv tiroliana "uriasa"), parc acvatic (aici n-am fost tentata sa ajung vreodata).
      Sa stii ca sunt multe de vazut. :) Sunt si "rele" destule. :))
      Multumesc, Suzana draga!
      Un weekend minunat iti doresc sa ai. Pupici! <3

      P.S. Pozele facute de mine sunt jalnice! :)) Pe telefon arata bine, pe monitor abia se distinge ce am fotografiat. :(( :))

      Ștergere
  2. Frumos loc! Nu am fost niciodată pe acolo și mi-ar plăcea să-l vizitez, fotografiile sunt foarte ademenitoare. ☺

    Weekend plăcut, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilustreaza fidel locurile - mai ales cand nu e aglomerat. :)
      Multumesc, Zina.
      Iti doresc, cu drag, o seara minunata! Si saptamana excelenta sa iti fie! :)

      Ștergere
  3. Bună Diana!
    Superbe locuri,prima poză este preferata mea!
    Weekend plăcut și cât mai răcoros,Diana!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Elena
      Da, e reusita foarte prima foto. ;)
      Multumesc, la fel.
      Iti doresc sa ai o seara frumoasa si o saptamana minunata!
      Pupici si imbratisari cu drag.

      Ștergere
  4. Un loc frumos, o oază de liniște, la marginea unui mare oraș. Prin anii 90 am trecut pe acolo, când am fost în vizită pe la un coleg și m-a plimbat puțin prin cartierul său. Mi-ai adus aminte de acea plimbare...
    Weekend frumos, dragă Diana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a schimbat mult, in bine. :) In anii 90 era o zona mai "salbatica", acum e aproape stralucitoare (a ramas salbatica printre unele blocuri) :)
      Multumesc, Alex!
      Iti doresc, cu drag, o seara minunata si o saptamana frumoasa.

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.