2022-04-15

Ornamente cu sfoară și coji fistic

Atunci când îmi place ceva făcut de mâna cuiva încerc să fac și eu. Sigur, nu chiar orice! Îmi cunosc limitele și n-am de gând să le forțez în anumite domenii – poate aș forța dacă aș vrea să dovedesc ceva cuiva, dar cum nu mă interesează să dovedesc ceva cuiva prefer doar să mă joc. Și m-am jucat cu sfoară, coji de fistic și carton, de când am văzut ornamentul făcut de Niko. După ce am lucrat „ovalul mijlociu” am mai lucrat trei, în timp, la solicitarea „publicului”: două mari (cca 19 cm) 

oval - sfoara infasurata pe carton si floricele albastre din coji fistic
oval din carton si sfoara cu flori si fluture coji fistic
și unul mititel
(7 cm).

oval sfoara si carton 7 cm - tehnica de mai sus
Cineva a vrut rotund (10 cm diametru cerc verde), cu ață colorată, și am executat "ordinul", respectând alegerile făcute de persoana respectivă în privința materialelor. 

cercuri concentrice carton si ata aurie si verde cu flori spirelli
Nu-s prea încântată de cercurile „concentrice”, dar nu mie trebuie să-mi placă; m-am străduit, și ce-am reușit a fost pe placul persoanei care m-a rugat.
Putea să spună că nu-i place?!

17 comentarii:

  1. Ce frumoooos ti-au iesit! Bravo! Utilizarea sforii m-a dezmortit si pe mine.
    Sa nu razi, dar oare cum ar fi un inelus sau bratara cu sfoara si fistic?
    Imi place enorm cum ai rulat firul intre cele doua puncte. Arata foarte elegant.
    M-ai entuziasmat, din nou!
    Multumesc mult, Diana draga! Pupici si multa imaginatie!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeeeesc, draga mea Suzana! ❤️
      Cred ca bratara ar fi "functionala", dar nu stiu cu inelul, oricat de fina ar fi ata folosita.
      Am o pofta nebuna sa ma joc cu de-astea, dar cred ca e pe undeva un buldozer scapat de sub control si-mi da peste cap zi dupa zi. :)))
      Multumesc si eu! Zi minunata iti doresc! Pupici! 😘

      Ștergere
    2. Poate in tehnica aratata de Niko, cu tattingul! Ma obsedeaza putin (mai mult)!
      Dar ce pot sa mai spun... in loc de buldozer...
      Sper ca Sarbatoarea Floriilor sa-ti fie frumoasa!
      Pupici si doar bucurii. Si inspiratii, draga Diana!❤️😘

      Ștergere
    3. Daca "cercul" inelului este suficient de tare, ma gandesc ca ar fi fain (nu-mi pot imagina cum e sa pun/scot pe/de pe deget un inel din ață - cred ca e un pic incomod, dar pana nu fac proba doar dau din tastatura). 😊 Personal n-o sa ma avant la tatting! Oh, nu! :))
      Iti multumesc, Suzana draga! ❤️ Frumoasa sa fie si pentru tine Sarbatoarea Floriilor! Numai bucurii! Pupici! 😘

      Ștergere
  2. Te quedaron muy bien. El que más me gusta es el segundo adorno.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gracias por tu apreciación!
      Te mando un beso!
      Feliz Pascua!

      Ștergere
  3. Diana, que lindo trabalho, adoro artesanato!

    Desejo a você e família uma Feliz e Abençoada Páscoa.

    Beijinhos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Obrigado, Fatyma!
      O mesmo para você: uma Feliz e Abençoada Páscoa.
      Beijinhos 💐

      Ștergere
  4. Me ha gustado mucho tu blog, te sigo!!! Saludos desde el norte de España.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasă ideea.

    Tot în sfoară am îmbrăcat și eu câteva cutii de supă (săptămâna reciclării), iar copilașii le-au decorat cu floricele din fetru. Le-au oferit o nouă utilitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa! De la Niko am preluat-o; are multe idei faine!

      Alaturi de copii bucuria e mai mare - si veselia! :)
      Succes in toate iti doresc!

      Ștergere
  6. Cate ornamente frumoase! Felicitari! Cel mititel este atat de dragalas!
    La cercurile concentrice as fi facut cercul din mijloc( cel galben) putin mai mic si l-as fi lipit pe sfoara astfel incat sa fie egal departat de cercul mai mare din orice directie, iar sfoara ar fi fost ca spitele de la o roata. Imi place combinatia de culori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Niko, pentru compliment si idei!
      Ai dreptate! Cred ca este exact ce-mi "necajea" privirea, dar nu cred ca as fi descoperit singura ce ma nemultumeste, strict. :) Lucrand asa cum zici s-ar fi evidentiat mai bine/frumos.
      Combinatia de culori imi place si mie.

      Ștergere
    2. Ma bucur ca te-am putut ajuta. Sunt sigura ca urmatorul o sa-ti iasa perfect.

      Ștergere
    3. Cand - daca - se va ivi ocazia sa mai mesteresc ceva asemanator imi voi aminti, si va fi fain, sunt aproape convinsa. :)

      Ștergere
  7. Oaaaaa ce frumoase sunt!!!!
    Am facut si eu la un moment dat, ceva asemanator cu cel cu doua cerculete - doar ca am folosit niste suporturi de la scoci ca sa le imbrac si fire ramase de la proiecte.
    Acum am cea mai ramas dintr-un ghem de sfoara (restul e infasurat in jurul tevii :)))) - e o prb cu imbinarea spre calorifer). Si tare ma incanta perspectiva sa folosesc si eu intr-un proiect creativ. imi place mult sfoara :)))
    Pupici cu drag si felicitari :D!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.