2022-04-12

Iepurașul, simbol pascal

Am reușit sa termin ce am început în urmă cu ceva timp – între altele al doilea iepuraș pentru tema numărul 5 din Calendarul ReCreativ: Simboluri pascale.


Ca și în cazul
puișorului, uitasem că trebuie încă ceva pe lângă „subiectul” principal care acum este iepurașul: ouă sau cruce, la alegere.

Iepurașul cu urechi mov este primul pe care l-am făcut,

urmând instrucțiunile aflate la adresa de mai jos:
https://ro.crafts-fair.net/8232846-how-to-make-an-adorable-easter-bunny-from-diy-pom-poms

Despre iepurașul meu se poate spune că e subnutrit sau că este... jerboa, șoarecele-cangur de deșert (doar în ceea ce privește dimensiunea corpului în raport cu cea a urechilor)

Ața pe care am ales-o e prea subțire și nici nu am avut suficient de multă pentru a avea un iepuraș mai dolofan.

Pentru că era nevoie și de – măcar – un ou, am căutat ceva pe YT și m-am cam oprit la primul video descoperit:
https://www.youtube.com/watch?v=K2UEbTbVqKE

M-am inspirat din videoclip pentru a face un ou „breloc”.
Ovalul e din fetru, umplut cu vată. 
Deoarece cos foarte urât cu mâna am ales să decupez din „spumă” (foam) un iepuraș, iarbă și o floricică – pe care le-am lipit.

Aș fi putut să mă prezint numai cu ovalul portocaliu, dar... cum să nu mă „laud” cu „talentul” meu în meșterit iepurași?! Și-am insistat!

Am confecționat un iepuraș mai dolofan –
pentru că am găsit ață ceva mai groasă!


S
ă nu râdeți de iepurașii făcuți de mine! De mine da, liber la râs, de iepurași nu! Se va supăra Iepurașul de Paște și n-o să ne mai aducă daruri!


Altele:

27 de comentarii:

  1. Doua zile m-am gandit daca sa fac un iepuras pufos! Si pana la urma nu am mai cautat. Ca incepuse sa-mi placa sa fac pom-poni. Imi luasem si ata alba.
    Poate fac si eu pentru nepotica, sa aiba pe langa pui!
    Imi plac urechiatii tai! Sablonul celui lipit pe ou e de undeva? I-as fi facut ochii mai migdalati! Nu stiu unde atarnau de pomi astfel de decoratiuni. Ar arata bine de o crenguta!
    Acum putem lua o pauza? Ca urmeaza saptamani mai complicate ca subiecte!
    Pupici si spor la tot! Oricum, m-a binedispus colectia iepureasca realizata!
    Sa ne jucam dara! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie-mi place cu pom-pom! :)) Am avut un an in care am purtat caciula doar pentru ca am putut sa-i atasez "motocei"; aveam si la fular, si la manusi, si la un elastic pentru prins parul.
      Daca e cu nepotica... sigur mesteresti unul (mai ales ca ai si "blanita" cumparata). 😊

      Iepurasul de pe oval e un tipar mai vechi - ochiul era rotund si asa l-am lasat (copiasem "modelul" de pe lenjeria de pat).
      Mai am "pomisorul" in care am agatat candva bomboane-ou de ciocolata (poate mai fac o incercare, dar nu mai am bomboane cu fir de agatat in "pomul de Paste"; am doar fara snur). Il pot aata in trandafirul japonez! Cel mai simplu!
      Care subiecte complicate?! 😊

      Ma bucur sa stiu ca ai zambit macar un pic! ❤️ Joaca e obligatorie!!! Sa ma vezi cum ma joc cu aspiratorul sau cu buretele pentru geamuri! 😂 E-heee!
      Multumesc! Spor la tot! Pupici! 😘 ❤️

      Ștergere
    2. Adica dansezi cu aspiratorul si faci stretching cu buretele pentru geamuri?
      Daaa! Asta da joaca!😊
      😘 ❤️

      Ștergere
    3. Cu aspiratorul ma joc de-a "cauta si aduna tot ce gasesti". Cu mopul imi place sa dansez! (e cel mai usor de condus - mai usor chiar si decat maturoiul). 😊 Poate fi si stretching (am cautat pe net ce inseamna!) :)) Cuvantul scris de tine mi-a amintit filmul "Karate Kid" (1984) - Miyagi (maestrul) l-a pus pe Daniel (adolescentul ucenic) sa spele una-alta, sa invete unele "miscari de aparare". 😊
      ❤️ 😘

      Ștergere
  2. Lasă că are timp până de Paşte să se mai rotunjească şi el :D
    E simpatic tare, să ştii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper! Altfel, mi-e sa nu se supere Iepurasul de Paste pe mine 'ca n-am avut grija de "ai lui". 😊
      Multumesc! ❤️

      Ștergere
  3. So cute. Well done.

    Have a fabulous day and rest of the week, Diana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Sandee! ❤️
      Same to you! A fabulous day, a fabulous week!

      Ștergere
  4. Me enamore del conejito. Te salio muy bien. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gracias! ¡Es un cumplido maravilloso!
      Te mando un beso.

      Ștergere
  5. Faine moduri de relaxare, felicitări! Ca să nu mai spun că este posibil să ți descoperi abilități nebănuite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc! E-heee! 😊 Mai am mult pana departe. 😊

      Ștergere
  6. Foarte dragalasi toti iepurasii, inclusiv cel ce decoreaza oul. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Jesus, Diana! M-ai făcut să râd! :D Yep, arată a orice numai a iepuraș nu. In schimb brelocul a ieșit OK. Btw, ce faci cu atâtea brelocuri? Parcă îți dădusem OK-ul pentru brelocul-puișor. Puișorul acela chiar ți-a ieșit foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca-i asa pot doar sa ma bucur! Râsul face bine la sanatate! 😊
      Intre timp cineva a zis ca seamana, la față, cu Shih Tzu! :))) Mai ales cel cu urechi mov.
      Puisorul si-a schimbat cuibul - e la o nepotica.
      "Oul" acesta poate sta bine in "Pomul de Paste" sau... la colectie. 😊

      Ștergere
  8. Such cute fluffy bunnies!We get lots of the real wild bunnies here. They like to eat everything in sight. These are much more kind. Thanks for sharing.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for compliment.
      Oh, I know that bunnies do a lot of damage when they multiply too much... I like bunnies so much that it hurts my soul to know they're killed. It's the law of nature, I know, but even so, it's hard for me.
      With pleasure. 😊

      Ștergere
  9. Iepurașii sunt drăgălași tare și-mi plac toți. Și cel subnutrit (Doamne, ce-am mai râs citind cuvântul) și cel de pe ou (și oul, cu totul) și grăsunelul. Ai povestit tare frumos! 🤗 Te felicit, Diana, pentru perseverență și reușită!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru reactie, Cri! ❤️ Si pentru apreciere iti multumesc! 😊
      Zile senine iti doresc, cu drag! ❤️

      Ștergere
  10. Amiga Diana, que lindos coelinnhos, maravilhosos amei!

    Desejo uma feliz semana Santa a você e família.

    Beijinhos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Obrigado, Fatyma!
      Desejo-te o mesmo! ❤️

      Beijinhos 💐

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Iti multumesc ca mi-ai spus parerea ta! :) Ma bucur sa stiu ca il consideri dragalas!

      Ștergere
  12. Vai ce tari sunt iepurasii!!! Nu mai vazusem modelul acesta. Ceva nou :D!!
    Am ras sa lesin - dar nu de iepurasi, nu de tine, umorul a fost cauza :*. Si iti multumesc, chiar aveam nevoie. Mi-a prins bine doza de dragalasenie, de creatii inspirationale, de bucurie si de mult umor pe placul meu :D
    Pupici!!

    ps: era sa uit de ou :D Imi place si cum l-ai decorat, dar si ce nuanta de fetru ai ales ca sa il faci :D

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.