2023-05-06

Caracatita din spatiu. Transformari creative

Caracatița din spațiu e la mine de vreo trei săptămâni, doar că nu am reușit să o prezint în timp util, în cadrul jocului Transformări creative – aprilie 2023, la ultima temă: Fii creativ!

caracatita din polistiren pe fond alb

caracatita din polistiren, cu tentacule, cu ochi si sprancene

Tema e (ca și în cazul primelor trei teme) despre obiecte confecționate din cofraj de ouă (de această dată am avut unul lucios, din polistiren).

cofraj din polistiren alb si lucios

Am decupat două găoace și le-am lipit între ele (ca-n poze).

etapele montarii pieselor din cofraj pentru caracatita din polistiren

Corpul caracatiței (ansamblul cu tentacule) e din materialul dintre găoacele cofrajului și capul rezultat din lipirea celor două găoace. Capul are ochii lipiți pe pompon alb; sprâncenele sunt trasate cu ojă argintie). La tentacule am folosit ca ochi două paiete verzi.

Caracatița n-a venit din spațiu cu tentaculele goale; a adus un trandafir cu tulpină și frunze din argint (sârmă învelită în staniol), ca semn că a venit cu gânduri bune.

trandafir din polistiren pe fond alb, in vaza

trandafir alb din polistiren, cu tulpina si frunze argintii, pe fond visiniu

trandafir alb din polistiren, fara vaza

etapele montarii pieselor trandafirului din polistiren

Pentru caracatița spațială n-a fost mare lucru să ajungă aici c-un cofraj; Vivi s-a teleportat cu... pluta – zic și io, ‘că nu știu cu ce-a venit păpușa.

Pentru ca le-am făcut, le-am prezentat, deși a început jocul lunii mai: ziare, cărți, reviste (de transformat/modelat etc.). 

18 comentarii:

  1. Vai ce tare! Chiar m-am gandit la tipul asta de cofraj. Nu mai vazusem de multa vreme! Am avut si eu unul pe verde (nu stiu unde a disparut :O). Mi-ar fi placut sa vad ceva confectionat din acest tip de material si uite suprizaaaaa!!
    Imi place caracatita din spatiu. Iar trandafirul este super fain :D
    Felicitari!!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La inceputul lunii aprilie abia am gasit un cofraj, apoi... au tot "aparut". :))) In acesta a adus mama niste oua - l-am "confiscat" urgent si mi-a placut tare mult sa ma joc cu el, desi nu prea stiam ce pot face. 😊
      Ma bucur ca iti plac trandafirul si caracatita. 😊 ❤
      Multumesc, Rux! 💗 Pupici!

      Ștergere
  2. Super funny și originală caracatița ta! Iar trandafirul SUPERB!!
    Felicitări!
    Încet incet recuperezi..
    O seară de sâmbătă cât mai frumoasă să ai! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru apreciere, Mihaela! Ma bucur tare mult ca si tu o vezi funny pe caracatita. 😊
      Sunt in afara jocului - am ramas fara net tocmai la final de "sezon"; ultimele doua teme erau in ciorna la acel moment, dar n-am mai apucat sa le public in timp util. 😊
      Multumesc! Duminica frumoasa iti doresc! Pupici! ❤

      Ștergere
  3. Mi-am schimbat parerea despre caracatite. A ta este un deliciu. Si a mai adus si un trandafir! Pe bune, cred ca este un fel de entitate... Zic ca are loc o intalnire de gradul trei. In Brasovul tau!
    Faine realizarile tale! Felicitari, Diana draga! Pupici si un weekend in continuare inspirat! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-ti plac caracatitele?! Sunt extraordinare. 😊 Ma bucur ca iti este simpatica cea care m-a vizitat. 😊 Si eu o simpatizez.
      Mmmmm! Sa stii ca ceva de gradul trei se intampla pe aici. 😂 Nu tocmai in Bv, dar pe "cerul meu" cred ca planetele au inceput sa se ciocneasca! 😄
      Iti multumesc (si) pentru apreciere, Suzana draga! ❤
      Duminica minunata iti doresc sa ai si tu! Pupici! 😘

      Ștergere
  4. Me encanto la rosa. Pero el pulpo esta lindo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Me encanta que te guste la rosa y el pulpo.
      Te mando un beso.

      Ștergere
  5. Foarte originala și interesantă caracatița ta! Și materialul e deosebit, nu cred că am văzut cofraj pentru ouă din polistiren.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi face placere sa stiu ca o vezi interesanta - m-am straduit. 😊
      Rar am vazut cofraje din polistiren, pentru oua, dar stiu ca-mi place tare sa le decupez. 😊

      Ștergere
  6. Waw sant superbe, cata rabdaare si migala incredibil !

    RăspundețiȘtergere
  7. Caracatița a venit din alte galaxii, cu tot cu trandafir, ca să ne prezinte ce fel de flori cresc pe alte planete. 😆
    Oricum mi-au plăcut ambele creații.
    Felicitări pentru reușită, dar și pentru ideea cu materialele din care le-ai făcut! O seară frumoasă îți doresc, Diana! 😇

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa! Si prin alte parti din univers exista caracatite si trandafiri - se pare ca nu suntem... unici. :D
      Daca nu venea MNiko cu ideea cofrajelor nu "intalneam" aceasta caracatita. :-)
      Iti multumesc, Stef!
      Weekend frumos iti doresc! :-)

      Ștergere
  8. Ha, ha ! Bine că nu este vie ! Dar felicitări pentru reușită👍
    Pupuci ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! Ar fi fost interesant sa fie vie! :-)))
      Iti multumesc! <3 Pupici! <3

      Ștergere
  9. wow superbe creatiile tale: caracatita alien si trandafirul, absolut impresionante! Reusite ca nici nu iti dai seama ca sunt lucrate din recycling! Opera de arta! Zau, sunt bune pentru o expozitie! Felicitari!
    O duminica seara placuta, draga mea. Pupici si imbratisari, de la trio pentru trio ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru complimente, Carmen draga! 🤗 Ma bucur tare sa stiu ca le vezi astfel. Imi plac si mie, ceea ce nu prea ma asteptam. :-))) Cand am inceput sa le fac nu prea aveam ceva in minte.
      La fel si pentru tine! Vin sa aflu cum ati petrecut de Ziua Mamei. 😊
      Imbratisari si pupici cu drag si de la noi pentru voi! 💞

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.