2023-05-07

Un mar la oglinda. Reflexii in oglinda

O fotografie pe care tot vreau s-o povestesc de vreo două săptămâni...

un mar rosu cu doua frunze verzi, asezat pe calorifer in dreptul unei oglinzi

Mami a venit pe aici înainte de Paști și a mai stat vreo săptămână după. Între altele, m-a rugat să-i copiez pozele de pe telefon pe un stick și să o ajut să șteargă câteva pentru că-i rămânea telefonul fără memorie. Zis și făcut. Pentru șters poze, evident, era necesar să stau lângă ea, să-mi spună ce să șterg...

Când am ajuns la poza postată aici m-am bucurat că e cu reflexii în oglindă, numai bună pentru rubrica-joc găzduită de Carmen și inițiată cândva de SoriN (http://fewstuff.blogspot.com/).

Cine dorește să participe postează pe blogul propriu (de joi până marți, inclusiv) o fotografie cu reflexii în oglindă (poate fi și cea retrovizoare) și înscrie link-ul in tabelul de pe blogul gazdei: Între vis și realitate.

O întreb pe mami cum de i-a venit ideea să fotografieze mărul solitar. Și-mi zice că i-a plăcut că are frunzele ca două urechi pleoștite. Apoi zice, nedumerită: Dar nu știu cine e în spate! Am privit-o zâmbind, dar ea era serioasă și se întreba al cui trunchi se vede în spatele mărului. E imaginea ta, în oglindă – zic, încă fiind convinsă că glumește. Privește poza lung, mă privește, și-ncepe să râdă - cu lacrimi! Cred că am râs amândouă câteva minute...

Sigur că are o scuză: avea la ochi ochelarii de distanță și nu prea distingea bine ce-i pe ecranul mic al telefonului.

23 de comentarii:

  1. Chiar că mărul are frunzele că două urechiușe de iepuraș lăsate pe spate! Și cu ochelarii de distanță știu și eu cum este. Haioasă povestea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce mi-a zis de frunze ca-s "urechi pleostite" le-am vazut si eu asa (si la iepuras m-am gandit). 😊
      Sunt convinsa ca ochelarii nepotriviti ne pot juca feste - cand se lasa cu zambete e fain. 😊

      Ștergere
  2. Ce noroc cu Mami 🤗💞 pupici si imbratisari pentru Tanti Sofica 😘💞 i am auzit ieri vocea la telefon, draga de ea🥰💖
    O poza simpatica, cu mar si urechi pleostite, cu peripetii cu ochlerai si mamici dragalase ☺️😎🤓🌹🥀
    Pupici si imbratisari de la Trio pentru Trio 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, draga Carmen! 💕
      Mi-a zis ca a reusit sa vorbeasca cu tine, dar nu te-a retinut cat ar fi vrut 😊
      pentru ca erati in vizita la un muzeu.
      De cand ai reactivat Rio nu am mai gasit foto cu reflexii nici pe pagina de FB Adventure travel Romania si nici pe Brasov, orasul sufletului meu (pagini unde sunt foto care-mi plac foarte mult si autorii mi-au dat permisiunea sa le folosesc aici). Asa ca orice poza cu reflexii imi pica bine 😊 E destul de "complicat" sa tot "aranjez" cate una. Poza aceasta a devenit si "poveste". Tare hazlie a fost! ❤ Atat de serioasa in nedumerirea ei! 😊
      Imbratisari si pupici cu drag si de la noi pentru voi! 😘 💞

      Ștergere
  3. Amuzanta povestea! Am râs și eu!
    Drăguță fotografia...iar frunzele chiar arată ca două urechi pleoștite!
    Zi frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi face placere sa stiu ca te-ai amuzat! 😊
      La urechi pleostite nu m-as fi gandit in veci daca as fi vazut acel mar. 😊 Deh; am recunoscut ca nu prea stau bine la capitolul imaginatie
      Iti multumesc! Zilele senine sa iti fie!

      Ștergere
  4. Nici nu stiu daca am vazut vreodata mar cu doua frunze, pleostite sau nu.
    M-am bucurat si eu de bucuria voastra, impartasita cu noi!
    Faina reflexia. Marul oglindit are cumva... plete!
    Pupici si seara placuta, Diana draga! O saptamana usoara!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum, ca zici, nici eu nu-s sigura daca am vazut un mar cu doua frunze, dar sunt sigura ca nu prea sunt atenta... :(
      Daca ai zambit, ma bucur. 😊
      Haha! Un mar cu pletele... voiam sa scriu "in vant" dar nu e cazul. 😊
      Iti multumesc, Suzana draga! ❤ Saptamana usoara si pentru tine! Pupici! 😘

      Ștergere
  5. :D Noi doua ce mai gasim poze faine pe la parinti prin telefoane :)).
    Imi place mult povestea marului din oglinda - o fotografie care afost si motiv de cel mai bun tratament pentru orice: o portie buna de ras, din suflet.
    Uitandu-ma la marul tau, mi-am amintit ca am si eu unul pozat tot din cauza frunzelor -doar ca aveau alta pozitie.
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! Se pare ca da! 😊 Mama are multe poze cu flori si altele de prin gradina - macar de-as avea timp sa public unele dintre acestea.
      Cam asa ceva... O poza banala, in fond, a devenit un fel de ancora pentru viitor. 😊
      Cum i-am scris si Suzanei, mai sus: nu cred ca as fi observat frunzele, iar daca le-as fi observat... putin probabil sa ma gandesc sa-l fotografiez. 😊
      Pupici cu drag! 💗

      Ștergere
  6. Es una buena historia y una genial foto siempre es bueno reír con quien amas. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lo que escribiste es muy cierto. <3
      Te mando un beso.

      Ștergere
  7. Olá Diana!

    Ter a mãe por perto é sempre bom.
    Sua ideia de fotografar reflexos é ótima.
    Eu amo ver reflexos em lagos.
    Tenha uma semana repleta de luz
    Abraços Loiva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Olá Loiva!
      Oh sim! É bom com a mãe perto.
      Também gosto dos reflexos nos lagos - neste jogo postei muitas fotos com reflexos na água do lago ao longo do tempo.
      Obrigado!
      Te desejo dias repleta de luz!
      Abraços.

      Ștergere
  8. Ce noroc cu acea curăţenie generală în telefon! Şi ce poveste simpatică are fotografia, îmi imaginez cât de tare v-aţi distrat.
    Zi bună, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place cum suna "curatenie generala"! :-) Macar la altii sa fac! :-)))
      A fost o portie de ras pe cinste! :-)
      Multumesc, Potecuta! Zile frumoase iti doresc!

      Ștergere
  9. Faina idee! O zi buna, Diana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca mama nu s-a gandit ca e "in oglinda" marul atunci cand l-a fotografiat. :-)
      Multumesc, Cristi! Zi buna si pentru tine!

      Ștergere
  10. Minunată fotografie - măr cu frunze "ca două urechi pleoștite...."
    Multă sănătate și ție și mămicuței tale ❤️👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, draga prietena-japoneza! <3
      Sanatate si tie, si celor dragi. <3
      Pupici! <3

      Ștergere
  11. Olá Diana!

    Passando para lhe desejar uma semana repleta de luz
    abraços Loiva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Olá Loiva!
      Obrigado!
      Que seja o mesmo para você! <3
      Abraços.

      Ștergere
  12. So much love to your Mommy, dear Di. Now I know where you get your creativity from. <3

    Have missed you soooooooo muchhhhh my darling friend and it was a joy to see you on my blog last week.

    My Mamma is in heaven, but i'm currently visiting Daddy with my two girls. A little summer break, but I continue to write for my work in wildlife. Right now working on a post on Cheetahs of the world and their historical background.

    I miss you and I hope we stay in touch.

    Biggest hugs and kissed my precious, Di. <3

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.