2020-05-10

Un ceai in cinstea mamei

In momentul in care se naște un copil se naște și mama. Ea nu a existat niciodată pȃnă atunci. A existat femeia, dar mama niciodată. Mama este ceva cu totul nou. (Bhagwan Shree Rajneesh)
Cea mai scumpă de pe lume
Spune-mi care mamă-anume
Cea mai scumpă e pe lume?
Puii toți au zis de păsări,
Zarzării au zis de zarzări,
Peștișorii de peștoaică,
Ursuleții de ursoaică,
Șerpișorii de șerpoaică,
Tigrișorii de tigroaică,
Mânjii toți au zis de iepe,
Firul cepii-a zis de cepe,
Nucii toți au zis de nucă,
Cucii toți au zis de cucă,
Toţi pisoii, de pisică,
Iară eu, de-a mea mamică.
Orice mamă e anume
Cea mai scumpă de pe lume!
(Nichita Stănescu)
Mulțumesc pentru invitația la ceai, Ella draga!

22 de comentarii:

  1. Sublima poezia aleasa, Diana draga!
    Asa este , o data cu primul copil se naste si mama … si este tare dureroasa nasterea asta, seamana cu trecutul prin foc!
    Multumesc pentru participare! Zile senine si fericite mamei tale!
    Va doresc tot binele din lume!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie-mi place foarte mult poezia. Sunt multe altele frumoase dar aceasta chiar o am in suflet. :) Pentru ca nu stiu sa exprim in cuvinte sentimentele puternice apelez la cuvintele altora. :)
      Oh, da! Nasterea e un miracol care doare, dar care da si o mare forta femeilor-mama.
      Iti multumesc, Ella draga! <3 Esti o mamica tare vesela (intre alte calitati)! :) Tot binele din lume si pentru tine si toti dragii tai! <3
      Pupicios! <3 Te imbratisez cu drag!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc.
      Pentru fiecare pui mama lui e cea mai cea. :)

      Ștergere
  3. Ce frumoasă poezie! Şi decorul e superb, o invitaţie specială.
    Săptămână frumoasă, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.
      Dintre toate poeziile despre mama aceasta imi place cel mai mult. :)
      Saptamana minunata iti doresc sa ai si tu, Poecuta!

      Ștergere
  4. vax albina11 mai, 2020

    Deci a fost Ziua Mamei în a doua duminică din mai? Perfectă poezie. N-o știam. M-am simțit și pasăre,și ursoaică, și tigroaică și cucă. (zimbet larg. Și mămică. Mulțumesc. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca a fost in prima duminica din mai - am inteles ca difera: unele state au alte date.
      Te cred! O mama poate fi toate la un loc. :)
      Si mie-mi pare perfecta poezia. :)
      Cu drag!

      Ștergere
  5. Foarte frumoasa poezie! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoasa si dulce poezie. Nu o stiam, din pacate!
    Multumesc mult pentru aceasta postare, Diana draga!
    Tot binele posibil tie si dragilor tai! _Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O am in minte (nu in sensul ca o stiu pe de rost!) :) de mult timp - si a fost ocazia perfecta sa o scriu aici. :)
      Cu drag!
      Iti multumesc, Suzana draga! La fel va doresc si eu voua: cat mai mult bine! Pupici! <3

      Ștergere
  7. Adorabilă poezie ai ales, dragă Diana! Nostim e că ai postat-o de Ziua Tatălui. :))

    Te îmbrățișez și numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Invitatia a fost pentru aceasta duminica.
      Cand am deschis computerul am aflat de ziua tatalui. :)) Tații nu se supara. :)
      Multumesc, Zina draga! Si eu te imbratisez! Numai de bine! <3

      Ștergere
  8. Frumos!
    Felicitari pentru alegere!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mama este doar una, indiscutabil! Foarte frumoasa poezia aleasa

    RăspundețiȘtergere
  10. Minunată poezie! Și cum am citit numele marelui Nichita, mi-am amintit că am văzut undeva o poză de-a lui, la câțiva anișori, în brațele mamei lui, lipit de obrazul ei. O imagine superbă!
    Să ne trăiască toate mămicile din lume! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fotografiile de gen sunt induiosatoare. Ma gandesc, uneori, ca unii oameni nu doar ca nu au astfel de fotografii dar nici nu au fost tinuti cu, dragoste, in brate...
      Sa ne traiasca, da! :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.