2023-02-25

Caseta satinata Transformari creative

Încet, încetișor spre foarte încet, am reușit să ajung la zi cu temele lunii februarie.

Ultima temă la Transformări creative – februarie 2023 îmi solicită creativitatea. Să nu râdeți de valul de creativitate care a dat peste mine! Că și e nevoie de creativitate pentru o casetă satinată. 

caseta din satin pentru bijuterii

Oh! Până să mă opresc la această casetă chiar mi-am pus la încercare creativitatea!

Am încercat să fac un elastic de prins părul – elastic îmbrăcat în material colorat (nu știu cum să numesc aceste prinzătoare decorative pentru păr – noh! sunt creativă în denumiri). Nu mi-a reușit deși, cândva, știam să fac!

Am încercat apoi o învelitoare din denim (textila, nu after shave-ul) pentru o serie de cărți de dimensiuni mici, polițiste, pe care mi le-a împrumutat cineva. Culmea! (sau nu?) Nu mi-a reușit! Și-atunci am ales ceea ce mai făcusem cu alte ocazii: casetă.

Dintr-o cutie lungă de 11 cm, lată de 5 cm și înaltă de 3,5 cm am făcut o casetă pentru... bijuterii.

cutiua din carton si bucata de satin care o va imbraca

Materialul e de la o fostă rochie din satin argintiu și voal gri lucios (doar satinul a mai rămas nefolosit).

Am învelit, practic, cutia într-o bucată de material și am folosit adeziv pentru fixare, dar... a fost nevoie să ascund lipiturile exterioare (nu am potrivit materialul astfel încât să fie nevoie de cel mult o lipitură exterioară - dacă fără nu se putea). Și-am ascuns aceste margini lipite cu... silicon albastru cu sclipici! Am și bastonașe cu argintiu dar în pistol mai era albastru (mult!) și n-am știut cum să-l scot fără a-l irosi... În poză nu prea se văd aceste lipituri cu albastru – pe interiorul capacului, un pic.

cutia invelita in satin, cu inchizatoare dintr-un cercel mic si auriu

Caseta se „zăvorăște” cu o închizătoare de la un fost colier și cu un cercel mic, auriu.

caseta cu satin inchisa, decorata cu trei inimioare argintii

Pentru că mi s-a părut prea modestă am aplicat trei inimioare argintii din setul primit de la MNiko (Explorator prin viață) atunci când am obținut și diplome pentru joaca din anul trecut. Aș fi lipit mai multe dar... cred că aș fi încărcat-o deși, privind-o acum, mai că aș mai lipi câteva inimioare argintii pe capac.

Deși e departe de eleganță, îmi place caseta.

9 comentarii:

  1. Ai incercat vreodata pe material, banda dublu autoadeziva? Oare o fi buna pentru asa ceva? Adica pentru o suprafata mare? O sa vad si eu. Imi place casetuta. Materialul este elegant, ma gandesc cum era fustita. Imi permit o idee. O mica banda de dantela ar putea fi adaugata pentru a masca anumite imperfectiuni de lipire. Sa te bucuri de cutiuta si sa pui in ea numai minuni!
    Pupici! O duminica placuta!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am folosit niciodata, in niciun proiect, banda dublu adeziva - m-am descurcat cu adezivi... lichizi. La o cutie de marimea acesteia s-ar putea sa fie ok lipirea cu banda.
      Evident!!! Dantela ar fi fost ideala! As fi putut sa ma gandesc si eu?! Nuuuu! 😂 Multumesc pentru idee!
      Am ce pune in ea! 😊 Am asa de multe cutii si cutiute, dar tot ma incurc in "bijuterii" cand vreau una anume. 😊
      Iti multumesc, Suzana draga! ❤ Duminica frumoasa iti doresc sa ai si tu! Pupici! 😘

      Ștergere
  2. o caseta eleganta si foarte decorativa! Felicitari Diana draga! Sa o flosesti cu placere si sa-ti infrumuseteze camera!
    pupici si imbratisari, de la trio pentru trio ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Carmen draga, si pentru apreciere! 😊
      Pupici si imbratisari cu drag si de la noi pentru voi! ❤ ❤ ❤

      Ștergere
  3. A ieșit bine caseta ta, e drăguță! Mie îmi place. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. E superba cutiuta, minunata. 😍 si cat de inspirat ai realizat incuietoarea - foarte, foarte tare!!💕
    Si este si eleganta - culoarea este iar foarte frumoasa, imi place si cum ai decorat-o. Iti dai seama ca mi-ar lua o saptamana sa termin asa ceva - ca de lipit iese din discutie, ar trebui sa cos.. :))) si nu vrei sa stii cum am cusut cu o lupa in mana stanga, la ultima incercare :))).

    felicitari :*

    ps: sa stii ca si la mine a fost tot asa, imi propusesem sa fac ceva, apoi altceva.. si nu reuseam sa fac nimic :)))
    Puup

    RăspundețiȘtergere
  5. Este chiar elegantă !!! Minunată !!!
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam așa arăta la mine planul A pentru această sătămână, plan ce nu pare să se mai concretizeze.
    Foarte frumoasă caseta ta de bijuterii. Să o folosești cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cate ai lucrat si la cate mai ai de facut nu e de mirare, desi... mai mereu ai reusit ce ti-ai propus. 😊
      Ma bucur sa stiu ca-ti place. Multumesc! ❤

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.