2023-04-16

Iepurasul din cartonul de la oua

Vine, vine, Iepurașul și te miri de unde sare, unde-ajunge sau se-ascunde, și e mare sărbătoare.

iepuras confectionat din carton cofraj de oua, vopsit cu maro

Iepurașul meu cel mic îmi pare un pic ghiduș și nu-mi vine-a crede că-i făcut de mine, fără sursă de inspirație! L-am meșterit cu drag și îl prezint... nu tocmai pe larg.

Nu e acel Iepuraș care aduce daruri, care fură ouăle de la găini și le ascunde prin grădini unde le caută copilașii, dar seamănă cu el (în fond: cine a văzut Iepurașul de Paști?) 

iepuras din carton asezat pe o panza verde care imita iarba, langa un cosulet cu oua de bibilica, un ou de gaina incondeiat si cateva flori confectionate din hartie

E confecționat din cofraj de ouă, pentru jocul jocul Transformări creative – aprilie 2023, în concordanță cu tema Pascale (9-16 aprilie): un obiect cu tematică de Paște - un suport de ouă, suport de lumânare, coșuleț de ouă, iepuraș, pui, miel, etc..


Din două dintre cele patru găoace laterale ale cofrajului am format capul iepurașului, lipind cele două semisfere una de cealaltă și între ele urechile decupate dintr-un colț de cofraj. Corpul iepurașului este dintr-un colț de cofraj – pe care am lipit capul (cu silicon).

Lăbuțele sunt bumbi pompon, mustățile sunt din ață de cusut bej, industrială (= subțire, lucioasă, rigidă). Capul și corpul le-am colorat cu maro (mai puțin burta, care-i cu alb); interiorul urechilor e roz.

Sper că Iepurașul a adus ce v-ați dorit! Să ne fie bine, să fim sănătoși!

19 comentarii:

  1. Chiar un iepuraș ghiduș 😃
    Sărbători liniștite, luminoase ❤️👍😇
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare ca si tu il vezi ghidus! 😊
      Iti multumesc! ❤
      Zile pline de Lumina iti doresc! 💕 Pupici!

      Ștergere
  2. Este adorabil. Ce frumos ti-a iesit. Pe bune ca as vrea si eu unul (cand voi gasi si un cofraj potrivit, ca nu merge chiar din toate) - cred ca apuc si cos daca e partile :)))). Ca deh. Dar e adorabil.
    Felicitari!!!
    Mie tocmai mi-a adus iepurasl cel mai dragalas iepuras din cofraj de oua, sa il admir si sa ma binedispuna.
    Puuup cu drag
    Paste Fericit!
    🌷💟

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spre surprinderea mea, zic si eu ca e tare dragalas. Cat am mai invartit cartoanele pana sa-mi vina ideea - mai departe a fost simpul. 😊
      Nu ma pricep, deci s-ar putea sa fie cum zici si sa nu fie potrivit orice fel de cofraj. Ma bucur ca am avut cofrajul potivit.
      Daca zambesti privind iepurasul sunt perfect bucuroasa, draga Rux! 💗
      Pupici cu drag! 💕

      Ștergere
  3. Ce scump ti-a iesit iepurila! Este vesel si pare pus pe sotii.
    Cine stie la ce ne putem astepta...
    Felicitari, Diana draga! Arata minunat, sa stii! Cred ca a stat frumos pe masa voastra! Adica... a tupait pe acolo...
    Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pus pe sotii imi pare si mie! Da-mi place de el si-l las sa se desfasoare. Si de bine ce aveam acest gand pentru el... l-am uitat acasa. 😊 A tupait cu cainele si pisica. (ar fi vrut ei, cainele si pisica, sa ajunga la iepurila, dar nu le-a mers. 😊
      Pupici! ❤ 😘

      Ștergere
  4. Hristos a înviat! Să ai un Paște fericit!
    Ce drăguț este iepurașul tău! Îmi place cum ți-a ieșit! Spor și inspirație să ai și în următoarele proiecte! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat!
      Ma bucur a stiu ca-ti place iepurasul - 'ca si mie imi place... surprinzator de mult (ca si cum n-ar fi "opera" mea. 😊
      Iti multumesc! Spor si inspiratie iti doresc sa ai si tu! Pupici! ❤

      Ștergere
  5. ce idee faina! tare dragalas, iepurasul vostru de Paste! Felicitari!
    Paste fericit, cu sanatate, pace si luminia!
    PS: sper ca felicitarea de la noi a ajuns la timp ♥
    Pupici si imbratisari, de la trio pentru trio ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru compliment, Carmen draga, si pentru urare! ❤
      Fericire, sanatate, pace si lumina si pentru voi! 💞
      N-a ajuns felicitarea, si ma intisteaza gandul... Nu-mi dau seama ce se intampla, dar nici felicitari trimise de altii nu am primit, inca... Postasul din zona e tare cumsecade si ne cunoaste de ani de zile - ne-ar aduce o scrisoare si daca ar fi scris pe plic numele nostru si... orice adresa.
      Anul trecut, de Craciun, am trimis felicitari, dar numai o prietena mi-a spus ca a primit-o (pentru ca am intrebat-o - ceea ce nu e tocmai politicos dar mi s-a parut necesar, stiind ca unele nu au ajuns la destinatie (si nu doar anul trecut). :((
      Pupici si imbratisari cu drag de la trio pentru trio! ❤ ❤ ❤

      Ștergere
    2. oh! într-adevar trist!
      ani de zile am trimis mamei felicitari pentru diverse ocazii si ea nu a primit nimic, ca nici nu a mai crezut ca noi chiar trimitem, pentru ca nu sosea nimic! Iar acum inainte de Paste, mi-a spus ca a primit felicitarea. Juhuuu!
      Am trimis toate felicitarile in aceeasi zi, de la acelasi oficiu postal, am stat langa angajata postei pana a lipit toate timbrele "per avion" ... Imi pare nespus de rau!

      Ștergere
    3. E trist si neplacut... Pana in 1989 erau de "inteles" intarzierile si/sau "ratacirea" felicitarilor si cartilor postale, dar chiar si acum?! :((
      Haha! Fix asa mi-a zis o prietena, mai in gluma mai in serios: "tu chiar le trimiti?" Da, chiar le trimit! 😄
      E posibil sa ajunga, la un moment dat. O felicitare a sosit la destinatie dupa aproape doua luni, cand chiar nu ma asteptam s-o mai primesc. Poate va fi un astfel de caz fericit.
      E chiar aiurea sa nu ajunga la destinatie... La noi, cel putin, timbrele se tot scumpesc, dar serviciile... pfuuu!
      Pupici! ❤ 😘

      Ștergere
  6. Eu aş vrea să vină la mine iepuraşul ăsta al tău, e simpatic tare! :)
    Sănătate multă şi numai bine îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca-i spun ca-l consideri simpatic si l-ai vrea pe aproape... s-ar putea sa te trezesti cu el topaind pe langa usa ta. 😊
      Ma bucur sa stiu ca iti place!
      Iti multumesc! Si pentru tine, sanatate si bine sa fie! ❤

      Ștergere
  7. Am gasit asta:
    https://naturescu.com/natura/tipuri-de-lupi/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru link, Suzana draga! ❤
      Am ramas cu lupii si-am uitat ce incepusem sa fac. 😄

      Ștergere
  8. Felicitări pentru mâinile îndemânatice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru compliment, Zina draga! ❤
      Si pentru vizita multumesc.

      Ștergere
  9. Ce frumos și drăgălaș este acest iepuras. Sa nu mai zici că nu ai imaginație. Acest iepuraș este cea mai buna dovadă că ai imaginație bogată. Uite de minune superbă ai reușit acum. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.