2023-04-15

Reflexii la mal. Reflexii în oglinda

Când îmi amintesc că-i joi, și e cu jocuri, nu reușesc să ajung pe blog. Când reușesc să ajung pe blog - să fac ceea ce aș fi vrut să fac joi - lovesc în câteva taste și - Uuups! - iar intervine (alt)ceva. De data aceasta am reușit. De fapt, să nu zic hop! până nu sar.

Dacă e de joi până marți, inclusiv, este despre Reflexii în oglindă, joc lansat de SoriN (http://fewstuff.blogspot.com/) și reactivat de Carmen (Între vis și realitate, blogul unde este tabelul pentru inscriere postări tematice)

În fotografiile preluate de pe pagina de FB Brașov, orașul sufletului meu sunt imagini de pe malurile Lacului Noua din Brașov.

În 29 decembrie 2022:

salcie si stufaris nins, pe mal de lac; rei oameni pe o alee si in plan indepartat munte in ceata

după
trei luni, 29 martie 2023:

alee pe marginea lacului protejata de gard din lemn, salcii si o banca; zapada pe marginile aleii si pe banca


7 comentarii:

  1. O iarna si o primavara ciudate asa, ca in imaginile tale!
    In prima poza parca se materializeaza un personaj bizar...
    Totusi sper sa ramana ...in copac!
    Sa-ti fie Sarbatoarea Pastelui plina de lumina, cu bucurii impreuna cu dragii tai!
    Pupici si zile frumoase, Diana draga! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ceea ce priveste orasul Brasov, vremea e ciudata rau de cand e Brasovul Brasov (citeam in "ziarele vremii"). 😊
      O furnica uriasa! 😊 Sau o fi vreo silfida. Faina observatia ta! Am vazut doar salcia. 😊
      Iti multumesc, Suzana draga! La fel sa fie si pentru voi! 💞
      Pupici! ❤
      Hristos a inviat!

      Ștergere
  2. Brrrrr... dar și frumos 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
  3. Hahaha - chiar...
    Poate ca lunile au decis sa faca schimb intre ele.. daca e sa fie schimbare, sa fie, dar sa stim si noi :))) (ca sa parafrazez o vorba).
    Imaginile si reflexiile sunt tare frumoase. Si ideea de a le alatura in acest articol geniala
    Pup cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar și cu așa vreme capricioasă pozele sunt superbe!
    Îmi place Brașovul, l-am vizitat și eu! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe reflexiile alese de tine ♥ Chiar daca anul acesta primavara este rebela, imaginile pe carele ofera în natura, sunt foarte frumoase.
    Si la noi este constant gri, cu temperaturi doar de 5 grade, când plec la serviciu la ora 8! O exceptie am avut patru zile, de Pastele Catolic - am avut vreme de vara! Apoi, imediat de marti incepând, ploile si cerul gri apasator si-au reluat pozitiile! Nu m-am plâns niciodata de vreme, anul acesta insa, simt ca starea mea de dispozitie este foarte dependenta de griul de afara... si asta pentru ca nu este nicio schimbare de 2 luni de zile!!!!!! Mie chia imi plac ploile de primavara, daca dureaza cel mult 3 zile! Le urasc pe cele ce dureaza 2 luni!!! Tja, nu avem cum modifica, insa oricât incerc sa ma motivez, dimineata ma dar greu de tot jos din pat! si pe la ora 12 la amiaza ma apuca o leneee.... ma apasa umerii, imi simt ochii umflati si singurul gand care-mi da putere sa rezist pana la ora 17, este ca daca ajung acasa, ma pot baga in pat! Am dormit primavara asta ca o marmota si râvnesc la obiceiul lor de hibernare socială ☺☺☺
    Astazi de diminieata au spus la buletinul meteo ca saptamâna aceasta nu se intrevad schimbari... Of-of!
    Te pup Diana draga, sper ca problemele pe care le ai cu internetul sau intrarea pe blog sa se rezolve, tin pumnii.
    Va doresc o A doua Zi de Paste minunata! (precis a sosit felicitarea de la noi ♥)
    Pupici si imbratisari, de la trio pentru trio ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  6. Pare mai primăvară in iarna si mai iarna in primăvara. De fapt cam asa a fost vremea in acest an. Reflexiile sunt minunate în ambele cazuri.
    PS: acum realizez că nu am fost niciodată in parcul din Noua. La Zoo da, dar nu si in parc.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.