2024-08-08

Ursi pufosi la oglinda. RiO

Nici bine n-a venit Martinică de la cules de fragi și mure și-au și năvălit puii pe el, sa le citească rețete potrivite pentru masa de Crăciun. Și nu oriunde sa se așeze, ci doar in fața oglinzii pentru că ei vor sa participe la jocul Reflexii in oglinda, joc inițiat de SoriN și găzduit azi de Carmen pe blogul Intre vis și realitate.

Urs mare jucărie de pluș maro și doi ursuleți de pluș negru - imagine în oglindă

Ce să facă Martinică!? A executat ordinul. Ce s-a mai distrat mama-urs fotografiind pe Martinică luat prizonier de pui! 

5 comentarii:

  1. Uy que lindo osito. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce idee faina! Dragul Martinica 🐻
    Fiarte faina poza, felicitari Diana esti foarte creativa si... camera este super, sa o folosesti mai des cu incredere!
    Pupici si imbratisari de la trio pentru Quattro 😘❤️🤗💞🐾🫶🏻
    Tare m am bucurat sa iti aud ieri seara vocea ❤️💖😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să știu că îți place de Martinică! 😊
      Mulțumesc pentru compliment! 💐
      Culmea! Pe tableta, când am fotografiat, poza era mai luminoasă și mai mare... Postand-o aici, la mine e cam "umbroasa" și mica... Desi o privesc pe tableta fiind.

      Și eu m-am bucurat să te aud, Carmen draga! 💗 Și m-am bucurat să aud și ce-am auzit. Am "dat raportul" mamei. 😊 Salutări speciale de la ea! 🌹
      Îmbrățișări și gânduri bune de la quattro pentru trio! 💞🐾🍀😘

      Ștergere
  3. hahaha e adorabil. :*
    Cum sta el si se oglindeste 💗 De fapt SUNT. O gasca adorabila :D
    pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.