2024-10-10

Boboc mac-mac pe oglinda apei. RiO

La Miercurea fără cuvinte nu am fost prezentă ieri pentru că în mintea mea a fost marți! La câteva minte după miezul nopții am pregătit postarea pentru MFC și am aflat că deja e joi! A fost ciudat! Știam că e miercuri (sunt unele care pot fi făcute doar miercuri!) dar am tot uitat! Neuronul meu se încăpățâna să rămână în ziua de marți. 

Azi a ajuns la zi și neuronul și public la timp o imagine pentru Reflexii in oglinda, joc inițiat de SoriN 
și găzduit azi de Carmen pe blogul Între vis și realitate.

Boboc de rață pe oglinda apei

Sursa foto: https://pixabay.com/ro/users/dustinthewind-5746451/


2 comentarii:

  1. Mie mi se intampla frecvent. Noroc cu agenda de pe birou.
    Partea buna este ca deja ai postarea pentru saptamana viitoare.
    Delicios bobocul! Oare traversa 'lacul' sau ii era sete?
    Pupici, Diana draga! Un final de saptamana minunat! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ciudățenie că miercuri n-am mai pățit. 😅 Știam că e miercuri, apoi era marți... Aoleu! E miercuri... Și iar era marți! 😊 Cred că aveam capul în traistă și uitasem traista in gară.

      Bună întrebare! 😊 Drăgălașul face ceea ce credem noi că face.
      Mulțumesc, Suzana draga! 😘💗 Final de săptămână minunat sa ai și tu! Pupici!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.