2013-02-24

Dacă știu ce este iubirea este datorită ție (H.Hesse) (hw8)

Iubirea! Este aripa daruita de Dumnezeu sufletului pentru a urca la el (Michelangelo Buonarotti)

Platon (427-347 iCh)
La atingerea iubirii, oricine devine poet.
Fiecare inima canta un cantec incomplet, pana cand o alta inima ii raspunde fredonand. Cei care isi doresc sa cante vor gasi mereu un cantec.
Victor Hugo (1802-1885), romancier, poet, dramaturg, pictor francez, mare activist petru drepturile omului; a scris, intre altele, Mizerabilii.
Puterea privirii a fost atat de mult abuzata in povestile de dragoste incat a inceput sa devina necredibila. Prea putin mai indraznesc astazi sa spuna ca doua fiinte s-au indragostit fiindca s-au privit. Si cu toate acestea, asa incepe iubirea; doar asa.

Lev Tolstoi (1828-1910), romancier, filosof, mistic rus
Doar oamenii capabili sa iubeasca cu forta pot sa simta o mare durere, iar aceasta mare nevoie de iubire le anuleaza durerea si ii vindeca.
Friedrich Wilhelm Nietzsche (1844-1900), filosof si poet german
Cu adevarat, iubim viata si nu pentru ca suntem obisnuiti sa traim, ci pentru ca suntem obisnuiti sa iubim. Exista mereu o anume nebunie in iubire, dar mereu exista un anumit motiv pentru nebunie.
Hermann Hess (1877-1962), Premiul Nobel pentru Literatura in 1946; a scris, intre altele, Lupul de stepa si Jocul margelelor de sticla.
Oh, dragostea nu este aici pentru a ne face fericiti. Eu cred ca exista ca sa ne arate cat de mult putem indura.
Poate ca oamenii ca noi nu pot iubi. Oamenii obisnuiti pot – acesta este secretul lor.
Jorge Luis Borges (1899-1986), autor argentinian
Sa te indragostesti inseamna sa creezi o religie cu un dumnezeu imperfect.
A fi cu tine sau a nu fi cu tine este singurul mod pe care il am la indemana ca sa masor timpul.
Inimioare (indragostite) pentru cei carora le place turta dulce
prajituri in forma de inima
 Happy Weekend! Editia a 8-a 

3 comentarii:

  1. "Nimeni n-a iubit cum am iubit eu. Nimeni n-a suferit cum am suferit eu. Toti spunem asa. Si toti avem dreptate." (Alexandru Macedonski)

    O saptamana cu spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Prea putin mai indraznesc astazi sa spuna ca doua fiinte s-au indragostit fiindca s-au privit. Si cu toate acestea, asa incepe iubirea; doar asa."
    Doar asa si numai asa. :) Victor Hugo era un intelept.
    Ceilalti, citati aici de tine, idem. :)
    Potrivite ganduri azi. Eu am sa consider ca sunt spuse azi, 24.02.2013. Cateva minute nu conteaza :)
    O noapte minunata, Diana!
    P.S.- Am luat o inimioara. Pentru ca e frumoasa :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut eforturi sa termin Lupul de stepa. M-a marcat mai mult decat mi-as fi dorit, pentru ca in anumite pasaje m-am regasit si asta nu mi-a placut. :((

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.