2020-05-14

Am vrut să fie șoricel

Ar fi trebuit să fie șoricel, așa cum am văzut pe net, dar pentru că nu am avut acces la internet in ziua cȃnd m-a chinuit talentul l-am lucrat “din amintiri” și a ieșit ce a ieșit. Habar n-am ce, dar zic că-i șoricel. E o “păpușă” pentru mȃnă.
Dacă n-a ieșit șoricelul, poate că iese șarpele. A ieșit unul (cam nemulțumit de cum arată) dintr-o cravată, tot după un model “din amintiri”. Are și clopoțel - un zurgălău mititel cusut de coadă. Acum “păzește” ușa de la intrarea in casă.
După ce am terminat m-am jucat cu ei și cineva a remarcat că șarpele e dușmanul șoricelului. Poate, dar nu in cazul acesta.
Ceea ce ar fi trebuit să fie puteți vedea la adresele de mai jos:
șoricel (la final videoclip)
Mai jos, o familie strȃns unită. N-am avut model pentru “familie”.
Pa-pa! 

32 de comentarii:

  1. Sunt tare simpatice toate, şoricelul e drăgălaş de nu se poate, chiar ţi-a ieşit bine. Despre familie, ce să mai zic, îmi place de nu se poate! Şi şarpele e frumos, cred că e doar timid, nu nemulţumit ;)
    Bravo, Diana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Zâmbesc larg privindu-i. Șoricelul mie mi pare o broscuța brotăcel. Șarpele îmi place rău, are o privire galeșă, deloc fioroasa. Ești o harnica cu așa îndeletniciri. Manusa-i simpatica rău! O zi buna!! Pupicii

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) foarte simpatici, cine spune ca izolarea nu este productiva? Inveti lucruri noi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Animalele sunt reusite; membrii familiei nu par sa aiba obiective comune...
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Este o omida cu stil! Super! Cool! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai că ai facut doi în unu. Mie îmi place că seamănă și cu șoarece și cu șarpe.. :)
    Mie îmi place ce-o ieșit, deșii sunt convins că n-ai folosit niște materiale prea bune care să te ajute..
    Mi dor și mie să mai pun mâna pe ceva să mai lucrez. Și căsuța păsăricii esre tot în "roșu"
    Bravooo pentru creație.!
    Numai bine, Diana.!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place ca sarpele nu a iesit prea fioros! :) Nu prea imi plac, dar totusi am luat unul din lemn care are un fel de segmente intre care ma gandeam sa pun fotografii, dar inca nu mi-e clar. Prima imagine m-a dus cu gandul la Muppets, desi nu mai imi aduc aminte prea bine cum aratau. Sper ca nu e deplasata comparatia. Imi place manusa. Eu acum imi fac borduri la niste mitene negre care incep sa se destrame. Arata cam jalnic, dar macar raman intregi! :)
    Imi place cum te-ai jucat. Vreau si eu sa ma hotarasc pe unde mai postez, ca nu am facut inca bilantul pe luna mai! :)
    Singura noutate este un gem de capsuni. Cateva borcanele sunt pentru nepoata. Altfel nu fac capsuni, dar pentru ea am repetat experimentul. Data trecuta, am iesit din bucatarie doua minute si s-a revarsat zeama pe aragaz. M-a luat cu ameteala cand am vazut TOT aragazul un rosu superb! Am facut si o poza cu insangerarea. L-am spalat vreo ora. Dar tot au fost cateva borcanase bune-bune! :D
    Numai bine, Diana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. vax albina16 mai, 2020

    Imi plac jucăriile tale. Ai imaginație, dar ai și îndemânare. Ce nume le-ai pus?
    Eu o am doar pe primma. Și multe planuri :((

    RăspundețiȘtergere
  9. … si a iesit 0 figura de la MAPPET SHOW! Oricum simpatică!
    Frumoasa si fotografia "de familie"!
    Un weekend placut cu inspiratie iti doresc!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce lucruri drăguțe! Cred că te relaxează mult să le meșterești. Dar cum le faci ochișorii?

    RăspundețiȘtergere
  11. Ha, ha! Ce frumoase sunt creațiile tale. Important este că stârnesc imediat zâmbete și voie bună.
    Succes în continuare, dragă Diana! Și zile cât mai frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Credeam ca acel pa-pa este simbolic!
    Pupici si numai bine, Diana draga, oriunde te afli si orice faci! <3

    RăspundețiȘtergere
  13. Spiriduşul care stă în spatele softului de la blogul meu m-a atenţionat ieri: "Vezi că ai făcut grevă cu scrisul patru zile!"
    Ţie nu-ţi spune al tău nimic?

    RăspundețiȘtergere
  14. Diana, unde ești? ... Îmi amintesc că am comentat aici, dar văd că nu apare niciun comentariu.
    Sper că ești bine! Sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am mai trecut sa vad manusa! Sper ca esti bine, Diana draga!
    O noua saptamana cu bine sa fie la voi! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. Trece si 1 Iunie si tot plecata esti!
    Sper ca totul este in regula, Diana draga.
    Numai ganduri bune! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  17. Hello dear Diana!
    Glad to see your post again!
    Your handmade creations are adorable and so preety!
    Love your glove creation! Stay well and safe!
    Enjoy your weekend!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
  18. Multă sănătate și numai bine, dragă Diana! Și să rezolvi cu bine cu computerul cel „supărat”!

    RăspundețiȘtergere
  19. Am mai trecut pe aici, sa mai admir giumbuslucurile tale!
    Pe aici a venit caldura, relativ brusc.
    Toate cele bune, Diana draga! Pupicei! <3

    RăspundețiȘtergere
  20. Eeeei Diana, sper că toate-s bune și bine pe la tine și vei revenii curând..Se simte lipsa !
    Numai bine și sănătate îți doresc !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am tot incercat sa scriu si pe blog la tine dar nu am reusit nici pe B,nici pe WP - de pe telefon. La fel mi se intampla si cu alte bloguri (chiar si cu cele pe unde am scris la un moment dat de pe telefon).
      Multumesc. Numai de bine iti doresc si eu! Sanatate!

      Ștergere
  21. Hei! Ce mai este prin Brasovul tau? Sper ca esti bine, Diana draga!
    Pe aici a aparut sunatoarea si am pus sa o usuc pentru ceai. Am zis sa vad cum e fata de plafar! Si am facut si un extract in ulei, ca nu mai facusem de ceva ani! :)
    Pupici si un weekend placut, oriunde esti! <3

    RăspundețiȘtergere
  22. Dragă Diana, acum chiar mă îngrijorezi. A trecut mai bine de o lună de când nu ai mai publicat nimic și nu ai mai apărut în blogosferă. Sper din tot sufletul că ești bine!

    RăspundețiȘtergere
  23. Diana, ce faci? Cum esti?

    RăspundețiȘtergere
  24. Inca un pic si vine iulie. Sper ca totul este bine la tine, Diana draga!
    Pupici si numai ganduri bune! <3

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu am crezut ca ai vrut o detasare :) bine c-ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  26. Hei! Este incredibil! Ce fel de 'experti' aveti pe acolo? Chiar asa?
    Prin anii '97 mi-a trecut prin cap sa fac un curs pentru reparatii calculatoare. Acum imi pare rau ca nu s-a materializat ideea...
    Pupici, Diana draga! Un final de saptamana linistit! <3

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi place "Familia unita"! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  28. Inca un pic si vine... august! Poate intru si eu intr-o mica pauza. Inca nu stiu! :) Sa fii bine tu si ai tai! Pupicei! <3

    RăspundețiȘtergere
  29. Va multumesc pentru atentie, pentru vizite si pentru ganduri.
    Acum, publicand comentariile, imi dau seama cat am lipsit. Cred ca timpul a fugit mai repede decat o face de obicei.
    Toate cele bune, tuturor, cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.