2022-06-05

Cireșe albe pompon. Festivalul fructelor de vară

M-am trezit în dimineața zilei de întâi mai, mi-am făcut cafea și când am terminat de băut cafeaua era 31 mai. Mă gândesc că ar fi același lucru dacă n-aș mai zice „luni, marți, miercuri...” ci „ianuarie, februarie, martie...” la cât de repede am senzația că trece timpul.

În săptămâna care se încheie cred că am muncit la cooperativa „munca în zadar”! Nimic n-a fost cum nu doar speram ci știam (daaa! câtă infatuare!!) că ar trebui să fie.

Pentru Festivalul fructelor de vară, jocul găzduit de Niko (pe al cărei blog este tabelul de înscriere) am avut de pregătit „fructe din fire”.

sapte cirese albe pompon in cosulet din plastic verde cu rosu
Am văzut un model de cireșe pompon și m-am repezit să le fac! N-am prea avut spor pentru că tot altele îmi solicitau prezența, dar tot am făcut șapte cireșe albe - 
galbene ca Soarele. Da, se coc pe la sfârșitul lunii iunie dar nu am material pentru ceva fructe roșii și să cos, croșetez, tricotez nu știu.
Nu, nu sunt corcodușe – corcodușele au codițe scurte și, în plus, la acest moment (în cartierul acesta) au dimensiunea boabelor de mazăre (un pic mai mari sunt unele, dar nu cu mult) și sunt verzi (cele roșii, corcodușele, sunt vineții, dar tot mărunțele).

În grabă, bineînțeles că am greșit! Numai în capul meu „fructe din fire” înseamnă fructe din ață și sârmă! 

etape lucru cirese pompon
Codițele sunt din sârmă înfășurată în ață.
Știți vorba ‘ceea: o întorci ca la Ploiești! O întorc, și-mi zic că și sârmele sunt... fire (pentru că sunt) – sigur, e doar o scuză!
Cu frunzele m-am cam chinuit și în final am ales să lipesc câte un „snop” de ațe la două dintre cireșe.

Coșulețul e învelit în plasă de la fructe. 

cosulet din partea de jos a unui pet si plasa rosie de la fructe
Mama ar spune cam așa: „Diana, ai fu
șerit”. Cu toate scuzele mele, ar avea dreptate. M-am grăbit; nu mi-au ieșit așa cum le-am gândit inițial și... asta e.

30 de comentarii:

  1. Pe cuvant daca m-as fi gandit sa le fac asa! Insa mi se par foarte reusite. Abia astept sa le vad in piata, pe cele chiar alb - galbui. Gemul din ele e ff bun pentru ficat. Imi place si casoleta ce le-a primit generos.
    Te-ai jucat frumos si ai facut cateva ciresele ce completeaza colectia verii!
    Bravo, Diana!
    Noapte buna si o saptamana usoara! Pupici! ❤️ 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Suzana draga! ❤️
      Am fost tare dezamagita cand mi-am dat seama ca sarma (din codite) nu prea-si are locul la "fire"... :(
      Ma bucur sa stiu ca le consideri reusite. 😊
      Scriind textul mi se facuse pofta de cirese galbene! :)) Nici nu-mi amintesc de cand n-am mai mancat - bune pentru ficat, bune la gust! Imi plac ciresele amare! 😊
      Noapte buna iti doresc sa ai si tu, si saptamana buna! Pupici! 😘 ❤️

      Ștergere
    2. Abia acum trei ani am descoperit cirese amare mari, de dimensiuni obisnuite, nu din cele mici. Habar nu aveam ca exista! Bune tare! Pup.❤😊

      Ștergere
    3. Sunt delicioase! "Principiul amar" e placere pentru mine - si ceai de pelin am baut cu pofta. 😊 Ciresele, insa, sunt uauuuu! Pupici! 😘 ❤️

      Ștergere
  2. Olá Diana!

    Lindo seu artesanato.
    Desejo-lhe uma semana iluminada
    Abraços Loiva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Olá Loiva!
      Obrigado!
      Desejo a você também uma ótima semana!
      Abraços

      Ștergere
  3. A mi me parecen bonitas. Si hasta me dieron ganas de comerlas parecen frituras de cereza. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Me alegra saber que te gustan las cerezas que hice.
      Gracias.
      Te mando un beso.

      Ștergere
  4. Diana, dar cine a spus ca totul trebuie sa fie numai si numai din fire? Si apoi, esti excat in tema, fructul e din fire, codtita lui e codita lui. In plus, daca intri pe site-ul pe care l-am pus exemplu cu aceste cirese din ciucuri o sa vezi ca la materialele necesare sunt trecute fetru pentru frunze si snur pplat de piele intoarsa pentru codita.
    Nu ai deloc de ce sa fii dezamagita, sunt perfecte ciresele tale, exact in tema. Nu stiu cine ar putea spune ca sunt corcoduse.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu stii cat de tare ma bucur sa stiu ca nu am incalcat regula! Aveam sentimentul ca am trisat. E adevarat ca nu am accesat site-ul, pentru ca stiu sa fac pompon (si-mi place!) Data viitoare ar trebui sa accesez, sa nu ma multumesc doar cu poze.😊
      Haha! Cine ar vrea sa ma "necajeasca" ar zice ca-s corcoduse. Cum a fost cu iepurii: la o felicitare au zis ca-i veverita sau vulpe, la pompon au zis ca-i soricel. :)) Asa ca am luat-o inaintea tuturor. 😊

      Ștergere
  5. Nu ştiu cum ar fi trebuit să fie, dar îmi place aşa cum au ieşit. Nu mă prea dau în vânt după astea gălbui, dar ale tale sunt apetisante tare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am gandit ca nu era in regula sa pun sârmă la codite, dar Niko zice ca-i ok - si asta conteaza. 😊
      Sunt "cirese" moi si pufoase si ma bucur sa stiu ca iti place de ele. 😊 Multumesc, Potecuta.

      P.S. Oare a fost usor sa trimiti mesajul de mai sus?
      Ma bucur ca te-am revazut aici.

      Ștergere
  6. Iti multumesc pentru compliment, Luiza. 😊
    E un soi "dulce-amarui" - doar de cateva ori am mancat; la un moment dat uitasem ca exista.
    Acum, ca zici, parca am o vaga amintire a informatiei ca romanii (Imperiul Roman) 😊 au raspandit cultura de ciresi, luand din Grecia.
    ❤️

    RăspundețiȘtergere
  7. How talented are we my dear friend. These are such endearing hand crafted cherries. I love the creative pieces you churn out time and again.

    It was absolutely lovely to see you on my blog. I have missed you sorely.

    Just happy you are doing well and living life my dear, dear Diana.

    Sending you happy healing vibes and loads of cheer.

    Tightest hugs my friend and big love. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for the compliment and for your kind thoughts to me, dear Natasha!
      When I'm play like this it's great! It relaxes the mind - in a way, it's a kind of meditation.
      I send you back happy healing vibes and loads of cheer.
      Big hugs with big love. ❤️

      Ștergere
  8. Te-ai grăbit, te-ai împotmolit, dar rezultatul final e tare reușit. 😊 Mie îmi plac tare cireșele tale în coșuleț. Seară frumoasă și mult spor în tot ce faci, Diana dragă! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc si pentru compliment, Dana draga! ❤️
      Zilele senine sa iti fie!

      Ștergere
  9. I think they are very pretty.

    Have a fabulous day and rest of the week. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Sandee!
      I wish you fabulous days too! ❤️

      Ștergere
  10. So pretty. I like it. Have a wonderful day. Regine
    www.rsrue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Olá Diana!

    Passando para lhe desejar uma semana repleta deluz
    Abraços Loiva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Olá Loiva!
      Obrigado! Que seja o mesmo para você!
      Abraços.

      Ștergere
  12. Am trecut sa-ti spun un start bun weekend, Diana draga!
    Sa fie cu spor la tot ceea ce vrei sa faci!
    Pupici!😘 ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Suzana draga! ❤️
      Minunat sa fie si pentru tine weekendul! Si spor in ceea ce faci sa ai!
      Pupici! 😘

      Ștergere
  13. Felicitări! Sunteți inspirate, pricepute, harnice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heeei! Ma bucur sa te revad pe aici. 😊
      Iti multumesc! (si in numele colegelor de atelier - cred ca nu se supara ca "vorbesc" in numele lor in acest context) 😊

      Ștergere
  14. Mie chiar mi-au plăcut cum au ieșit, deși mi se par a fi foarte migăloase.
    Aș avea nevoie de multă răbdare ca să pot face așa ceva. 😁
    Felicitări !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Rabdare sau antrenament. 😊
      Poate pare ca ma laud, dar e doar nota de subsol: imi plac pomponele si la cate am facut de-a lungul timpului rezolv repede. 😊 Acum am antrenament si la infasurarea atei pe sarma.

      Ștergere
  15. Intr-un an am nimerit fix cand se copsesera ciresele galbene la cineva in vizita si am primit o punguta din care a facut Buni dulceata. Ce bune au fost!!
    Ale tale sunt superbe. :D!!
    Pupic

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.