2024-01-07

Am făcut un nou blog

papusa in decor hibernal
Încă de la sfârșitul anului 2022 m-am tot gândit la un blog nou, unde să fie doar lucru manual, dar n-am prea avut timp și pentru asta, deși – practic – nu durează mult configurarea unui blog fără pretenții. Nu știu dacă am făcut bine sau nu, dar cred că-mi voi da seama în cel mult o luna!

Am ales sa fac noul blog pentru ca prea am amestecat mere cu pere și cu altele și a ieșit un amestec fără gust prea bun. Nu voi transfera postările de până acum, care au legătura cu lucrurile făcute de mâna; mi-ar plăcea sa fie toate pe noul blog dar e o munca imensa și nu voi avea timp sa modific toate legăturile interne. În 2022 am început o pagina în care sa scriu toate cele pe care le-am lucrat pana acum – un fel de cuprins – dar lucrând rar la aceasta pagina am avansat greu (de renunțat, nu renunț). Am ales sa fac un blog nou și pentru ca am sentimentul ca e ceva mai organizat ceea ce voi face de acum înainte. În plus, ar fi un blog unde – din punctul meu de vedere – ar fi... armonie și atât. Hm. E un fel de plan, altfel spus, sa particip la jocurile de îndemânare și creație la care am participat și până acum:

Pe de alta parte, am și un sentiment de... dedublare; ca și cum aș avea... dubla personalitate și acum fiecare personalitate va acționa independent. 😄

Cum ma voi descurca și cu noul blog Amator creativ (deloc inspirată denumirea, dar n-am gândit-o prea mult!) și cu celelalte, nu știu. Dacă voi reuși să mă descurc înseamnă ca am început să mă organizez cu succes. Dacă nu funcționează, dacă nu-mi place, revin la forma de până acum. Mi s-a părut important și să despart joaca, creativitatea, de politica, de cârcoteli și de ceea ce mai scriu pe acest blog. Încă nu sunt sigură dacă e bine, dacă e comod.

La acest moment noul blog are o postare despre mesagera Provocărilor verzi.

Imaginea de aici este felicitarea virtuala primita de la Rux (Copilărim) în acest an. Voi mai publica aici câteva pagini despre premiile primite de la Rux – le-am primit pentru ce am publicat aici, aici se potrivesc cel mai bine.

Va rog, dat-mi de stire: va incurca un blog separat pentru jocuri? Multumesc.

18 comentarii:

  1. Sa fie intr-un ceas bun si cu folos! M-am si inscris sa fiu primul urmaritor :))). Dar nu am apucat sa comentez... :O. Inca.
    Eu am blogurile voastre in readerul de la blogger si sper sa functioneze in continuare, ca asa reusesc sa tin pasul :D.
    Vai... sa vezi ce restanta am eu la premii de publicat pe blog :))). Va trebui sa ma ocup asa, incet incet. Noroc ca am facut poze (si cu biletelele.. hahaha).
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Rux! 💕 Lasa comentariile! 😊 Ai destule de facut!
      Te rog, spune-mi: pe tine te incurca faptul ca e un blog separat pentru jocuri? Daca va incurca pe voi... mai bine revin la "formatul initial". 😊
      Chiar! Sa adresez intrebarea in text.

      Mie imi e cel mai comod sa folosesc blogroll-ul... si nu pierd postari - exceptiile sunt cand se actualizeaza blogroll-ul dupa cateva ore de la un nou articol al cuiva.
      Cand zic ca esti organizata... De ce nu mi-o fi dat si mie prin minte sa fotografiez pachetelele, cu etichete, si apoi sa ma delectez cu minunile?! Simplu: n-am "spirit organizatoric". 😊
      Pupici cu drag! 💗

      Ștergere
  2. eheeei, felicitari! Un an nou, un plan nou! Sa fie cu noroc, sa fie cu placere si multa inspiratie!
    Te pup draga mea. Am trecut noul tau blog in lista mea ♥ Ma bucur pentru tine.
    Gânduri bune si îmbratisari, de la trio pentru quattro 😘 💞 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Carmen draga, pentru sustinere si nu numai! 💕
      Cu placere sigur va fi! 😊 Sper sa ma descurc! Experienta de pana acum mi-a cam dovedit ca nu prea stiu sa ma organizez. 😊
      Te pup si eu! ❤ 😘
      Imbratisari, pupici si ganduri bune si de la noi pentru voi! ❤ 😘 🍀 💖 🐾 🤗

      Ștergere
  3. Felicidades por tu nuevo blog . Ya me paso. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă gândisem și eu într-un timp să separ lucrurile, dar mi-am revenit repede.🤣 In primul rand din cauza timpului,iar in al doilea m-am gândit ca sunt cuvinte cheie, acum am pus si etichete sa fie cat mai usor de gasit ceea ce interesează pe fiecare. Nu strică să vada si altceva decât lucrușoare handmade pe blog, zic si eu.
    Iti doresc succes, ma abonez imediat la noul blog, il voi trece in lista mea cu bloguri. Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Mihaela! ❤
      M-am hotarat sa aleg "separatia" constatand ca in luna decembrie anul trecut mai toate postarile au fost handmade si mi s-a parut mai ordonat sa fie separate.
      Ai dreptate ca nu strica sa fie si altceva pe blog. Cred ca am nevoie de "un colt armonios" - nu in sensul ca as fi mare talent 😃 ci in sensul ca imi place un loc care sa fie doar loc de joaca. 😊
      Duminica frumoasa in continuare! Pupici! ❤

      Ștergere
  5. Mie îmi plac blogurile cu de toate amestecate, e un fel de supă de pui pentru suflet după mine, dar dacă tu simți că funcționezi mai bine așa este alegerea ta. De încurcat nu mă încurcă cu nimic. Te pup și fug să văd noul blog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele "un fel de supa de pui pentru suflet" imi plac si mie, dar de data aceasta am avut, asa, un sentiment, ca ar fi mai armonios sa fie despartite; apoi am simtit ca e mai bine sa fie impreuna si tot asa. 😊 Sa vad cum ma descurc. Ma bucur sa stiu ca nu te incurca - a fost ceva la care m-am gandit: sa nu fie ceva in plus si nelaindemana pentru cei alaturi de care ma joc.
      Multumesc! Pupici!

      Ștergere
  6. Gata, te-am introdus si cu acest blog. Sa stii ca la fel ma gandisem si eu cand l-am
    facut pe cel de handmade. Mi se parea mai firesc, mai ales ca in noiembrie erau postari la foc automat. Acum si in decembrie!
    Sa nu-ti para rau ceea ce ai inceput si sa lasi lucrurile sa curga asa. Vei vedea ulterior ce si cum.
    Pupici! Vin sa vad noua casuta!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Suzana draga! 💕
      Nu imi pare rau, dar am un sentiment de... tradare (eu contra eu) 😊 Pe de alta parte, am vrut un loc de joaca armonios. Sper sa ma si descurc! 😃 De nu m-oi descurca... Sper sa nu va zapacesc din nou. 😊
      Duminica frumoasa in continuare! ❤ Pupici! 😘

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Cred ca va fi... daca ma descurc si acolo si aici. 😊 Multumesc!

      Ștergere
  8. În primul rând vreau să spun că nu mă incurcă absolut deloc si să nu te superi dacă ajung probabil să-l urmăresc mai mult pe celălalt. Îmi cer scuze de pe acum că probabil o să neglijez fărăr intenție postările care nu sunt de handmade, stiu că deja mi se întâmplă la Suzana).
    Am avut si eu cu mulți ani în urmă un blog separat de handmade, pe altă wordpres si cand am revenit in blogosferă initial acolo mă dusesem dar nu m-am acomodat cu platforma aceea. Am mai cochetat cu a avea bloguri separate de handmade si de grădină cum am avut inițial, dar... cred că ar fi prea multă bataie de cap să scriu pe ambele și să le tin active. Desi uneori am impresia că poate ar fi mai bine ceva separat cu provocările pe care le organizez. Dar voi vedea.
    Sunt curioasă cum vei simti tu în final că e mai bine pentru tine. Cum zice si Suzana, lasă lucrurile să curgă si vei vedea ce ți se potriveste mai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faptul ca nici pe tine nu te incurca e o alta bila alba pentru mine. 😊 M-am gandit destul de mult daca va incurca pe voi sau ba...
      Oooo! Sa ma supar ar fi ca si cum m-as supara, ca Pacala, pe sat! 😃 Mi se pare firesc sa se intample astfel avand in vedere preocuparile tale (in general) pe blog.
      Mda... Ma gandesc mult la cum voi reusi sa le pastrez active pe ambele - 'ca mai am unul (gandit cu si pentru vietati care nu vorbesc), de care mai mereu uit (de cel abia facut nu am cum uita, pentru ca... jocuri). 😊 Intr-un fel, acest nou blog e si un fel de provocare personala: sa tin apele despartite fara a ma ineca. 😊 Intr-o luna ar trebui sa-mi dau seama - in caz contrar... m-am complicat inutil, pentru ca va fi destul de dificil - daca trece prea mult timp - sa transfer aici postarile 😊 Plus ca iar va zapacesc!
      Sper sa ma descurc si - mai ales! - sa-mi placa aceasta "despartire". 😊

      Am si eu un blog pe WP, inchis pentru cititori deoarece l-am facut pentru a nu mai fi complicat (atunci) sa comentez la cei cu bloguri WP. Nici eu n-am reusit sa ma impac cu platforma.

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.