2024-01-04

Casa roz. Puzzle 3D

În cutia cu minuni de la Rux am descoperit și minunea de mini-puzzle 3D cu o casa roz, un copac, doi copii și o pasăre albastră.

puzzle 3D: o casa roz, o fetita, un baiat, o asare albastra in colivie, un pom fructifer

Pe cadrul unde erau prinse piesele pentru casa roz (puzzle 3D) e scrisa o poveste scurta, după piesa pentru copii L’Oiseau bleu (Pasărea albastră) publicata în 1908 de dramaturgul și poetul belgian Maurice Maeterlinck.

Am citit povestea, dar nu o pot reproduce (prin copiere) deoarece – isteață cum sunt – cadrul în cauza l-am lăsat în cutia unde au fost daruri și aceasta e în cutia pe care am așezat bradul (sa fie mai înalt).

Oricum, este vorba despre Mytyl și Tyltyl, fiica și fiul unui tăietor de lemne, care sunt trimiși de o zână sa caute Pasărea Albastra a Fericirii. Cei doi copii trec prin mai multe ținuturi, au tot felul de aventuri, întâlnesc copii mai bogați (dar nu-i invidiază pentru ceea ce au) și tot așa, dar nu găsesc Pasărea Albastră a Fericirii așa ca revin acasă, unde constată ca Pasărea Albastră a Fericirii era chiar în ograda lor, în colivie. Și vor face o mare bucurie copilului bolnav din vecini, oferindu-i în dar pasărea lor albastră.

Cu sau fără poveste, am montat acest puzzle cu mare plăcere – mai repede decât ma așteptam (mai puțin de o oră). Sunt numai 24 de piese, dar nu a fost foarte simplu, având în vedere ca e premiera pentru mine montarea unui puzzle 3D.

Casa roz are o înălțime de 10,5 cm și în timp ce o montam nu ma puteam gândi la nimic. Abia după terminare am început să-mi imaginez ca aș putea s-o mobilez cu piese confecționate conform indicațiilor din cartea a cărei fotografie e mai jos, primita tot de la Rux (cartea, nu fotografia).

carte cu indicatii confectionare mobilier pentru papusi

O idee trecătoare, pentru ca e micuță casa și ar trebui s-o las fără acoperiș pentru a se vedea mobilierul, de sus.

Didi, probabil, din colțul ei, se gândea la același lucru: cum sa mobileze. Sau poate nu.

casa roz cu gard, gradina, om fructifer si papusa mica imbracata in alb, cu fes rosu, fular in dungi albe, rosii si saboti negri

Draga de Rux a scris etichete pentru fiecare premiu-cadou oferit, dar scoțând minunile din plicurile în care le-a ordonat Rux am amestecat etichetele... Altfel spus: nu prea mai știu care minune e premiu pentru care provocare la care am participat...

Mulțumesc, Rux!

20 de comentarii:

  1. Olá Diana!

    Uauuu, ficou muito encantador.
    Bela obra de arte.
    Tenha uma semana repleta de muita luz
    abraços Loiva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Olá Loiva!
      Que bom que gostou!
      Obrigado!
      Uma semana repleta de luz para você também!
      Abraços.

      Ștergere
  2. Uaaaa, ce minunăţie!! Şi eu vreau! Pentru mine, sigur. Tu eşti drăguţă, ai făcut pentru Didi :)
    Aha deci. Şi tu ai cutie în cutie în cutie? Anul trecut, când am pus la loc decoraţiunile, am făcut cutie pentru moş mic, într-o cutie pentru moş mare, într-o cutie pentru brad. Anul ăsta, am zis că pun doar moşi mici. Ahă! Când mi-am dat seama cum le-am pus... dar aia e. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E chiar minunatie! Hahaha! Pe eticheta scrie ca e pentru copii cu varsta peste cinci ani dar si pentru adulti. 😊
      Daaaa! Am cutie in cutie in cutie. 😃 Avem cutii "matrioska". Eee! Cine mai are?! 😊
      Reflexele nu se dezmint! 😊 Important e sa fie in siguranta.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. N-as putea spune cu certitudine - e cadou. Cred ca la magazinele unde se gasesc si jucarii, la librarii unde e si raion de jocuri...

      Ștergere
  4. Chiar ma intrebam unde ai gasit--o. Arata foarte simpatic.Sper sa-i gasesti un locusor special, sau poate il descopera Didi. Nu stiu daca iti spusesem. Aveam cu multi ani in urma un colt roz in bucatarie, o bucata de perete, pe care am vopsit cu un roz lucios. La prima zugraveala a disparut, insa ma tot gandesc unde sa-l recreez... Mi se pare complicat sa ai o astfel de casuta si sa tot confectionezi una, alta. Sincer, mi-ar placea sa am o camaruta cu un circuit cu trenulete. Sunt atatea piesulici pe subiectul asta...
    Sa te bucuri de casuta roz, ca Didi pare foarte bucuroasa.
    Cam asa s-a intamplat si cu etichetele mele, insa nu am mai avut curaj sa raportez...
    Pupici si un prim final de saptamana din 2024 pe placul tau. Am inteles ca vine ninsoare...❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Greu sa mai descopar eu ceva de gen. 😃 Am senzatia ca "ruginesc" - m-am prins in caruselul muncii (in mare parte) si ma trasee fixe. 😊
      Imi place foarte mult casuta. Deocamdata e pe o vitrina-sifonier din sufragerie, intre plante - e ca o floare roz intr-o zona "luxurianta". Multumesc! Ma bucur tare mult ca am montat-o, ca o vad zilnic si zambesc. Didi e pe aproape, dar nu chiar langa casuta (inca). 😊

      Avem un prieten care a avut intr-o camera un circuit cu trenulete, gari, treceri la nivel de cale ferata, omuleti, masini si fel de fel de alte miniaturi, inclusiv vegetatie. O minune! Il facuse singur, timp de ani. Apoi... s-au mutat si... totul a fost demontat si inca zace in cutii. Dar e, cu adevarat, fascinat ceva de gen.

      Ideea unui "colt roz" e faina! Vazandu-l, aproape ca zambesti instantaneu (cred ca si "subconstient").
      Hahaha! Deci nu-s singura... Cand mi-am dat seama ca ar fi trebuit sa le "imortalizez" intai cu etichetele a fost prpea tarziu. 😊

      Daaa... Ne tot "ameninta" cu ninsoare si pe aici (nu doar in nord)... Azi a plouat putin, acum bate vantul foarte tare. Poate o fi zapada - nu ma supar!😃
      Multumesc, Suzana draga! Bine si frumos sa fie si pentru tine! Pupici! ❤ 😘

      Ștergere
  5. Ma bucur mult ca ti-a placut casuta 3D :D Rux are memoria atat de brici incat si-a facut poze :)))))))))). Nu serios acum, chiar am facut poze - pentru ca era nevoie la Pv sa adaug la premii :)).
    Casuta 3D (si pisicuta aceea care sta pe burtica) insa e un mic dar de la multi ani :). Care tot astepta sa ajunga la tine.
    Stiam ca iti doresti un puzzle 3D si cand le-am luat baietilor, mi-au placut mult asa ca ti-am luat unul si tie (si am si eu unul.. hahahaha - dar e nemontat - sunt inca ale lor pe aici, pana cand vor avea unde sa si le aseze in camera - pe polita - probabil ca la vara le vor lua - au casuta roz, una albastra si o locomotiva ... si uitasem ca am scris despre cea albastra ... apropo de memorie).
    Abia astept sa vad ce vei face inpirata de carte. Mie mi s-a parut tare frumoasa!
    (si pana la urma, poti face o mini casuta pentru mobila... daca voi avea timp, poate povestesc despre cum am facut eu casutele care se strang.... am doua - una a mea si una a baietilor :))) - ca sa nu o distruga pe cealalta... ghici pe care o cer deobicei).

    pupici!!! Ma bucur mult ca ti-a placut 💗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte mult imi place! 😍 💕
      Oh! Recunoscatoare pentru daruri, Rux! 💗 Si pisicuta imi place de numa'! Am facut o poza cu pisicuta si cu Didi, dar n-am avut ocazia sa o arat - ii vine timpul cat de curand! Si aricelul si elefantelul sunt niste scumpi-scumpi! Tot in sufragerie sunt si ei (toti trei "crosetatii"), sa-i vada toti cei care vin la noi. 😊 Ma dau mare, cum s-a zice. 😃
      Imi amintesc ca ai scris despre un puzzle 3D pe care tocmai il montasei, dar nu am gasit postarea si am ales link-ul spre care am facut trimitere.
      M-am gandit sa fac o casuta, si nu doar acum, doar ca nu am un spatiu unde sa o asez pana cand o construiesc (cate un ic in fiecare zi, cum s-ar zice, pentru ca altfel nu prea am cum). 😊 Sunt tare multe piese de mobilier pe care as vrea sa le confectionez! Trebuie, intre altele, sa caut ceva materiale potrivite.
      Hahaha! Pe "cealalta" o cer micutii... 😊
      Pupici! 💗 Mult de tot mi-a placut s-o montez si mult de tot imi place s-o privesc! Multumesc! 💖

      Ștergere
  6. Es una linda casa . Genial rompecabezas. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Me alegra que te guste! Es muy interesante de montado.
      Te mando un beso.

      Ștergere
  7. În primul rând bine că am aflat că îți plac. Voi ține minte, cu prima ocazie. Noi am tot avut casa plină de astfel de puzzle-uri 3D, știu că îmi propusesem să pun odată la MFC pe cele care le mai avem acum, dar nu cred că am mai făcut-o. Fetele mele au fost pasionate de aceste construcții și le-a tot cumpărat de-a lungul timpului. Se găsesc cap peste tot, în librării, hipermarketuri, magazine de profil, magazine online. Cele mai multe eu le-am luat din Jumbo, Kaufland sau magazine online : Editura Diana sau lirbrarie.net. De pe editura diana am cumpărat astfel de puzzle-uri cu foarte mult timp în urmă, cand am luat și cărțile pentru prescolari - este editura specializată pentru ei. Dar mai mai recent mi-am luat de aolo globlenurile cu diamante - au si variate mai mici pentru copii. Pe librările. net am găsit unele dintre cele mai calitative astfel de puzzleuri ( de aici îmi iau de obicei cărti).
    revenind la cadoul primit de tine. imi place foarte mult. Și povestea este minunată. Poate intr-o zi vei putea să o posteazi pe toată. Mult spor și inspirație pentru proiectele din carte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foate mult imi plac! Multumesc de gand, M! 💕
      Banuiam cam de pe unde pot fi cumparate, dar certitudine am acum, datorita tie. Multumesc. Uneori am sentimentul ca m-am rupt de... orice nu are legatura cu "responsabilitatile cotidiene". 😊 Jocurile acestea au reusit sa ma desprinda putin de cotidian si amanand, pentru a ma juca, anumite chestiuni pe care le consideram "obligatorii" am constat ca n-a fost "capat de lume". 😊
      Imediat ce vom strange bradul voi posta si povestea. Am cautat povestea pe net, dar nu am gasit varianta scurta care este pe cartonul de la puzzle.
      Iti multumesc! Spor si tie in ceea ce ti-ai propus! ❤

      Ștergere
  8. Ce căsuță simpatică! Se potrivește pentru Didi, nu a pus, încă, stăpânire pe ea? Îmi place foarte foarte mult.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E tare frumusica aceasta casuta si ma bucur ca iti place si tie!
      Didi o vrea, doar ca... de-ar fi sa locuiasca in ea ar incapea acolo doar ea. 😊 Deocamdata da tarcoale pe langa gard.
      Pupici!

      Ștergere
  9. oho, superb! Ce imi place faza cu "cutie in cutie"!
    Un puzzle minunat! Voi sunteti o grupa cool! Ma refer la grupa Hobby Puzzle.
    Uite ca iar am uitat sa o intreb pe Adela daca a facut puzzleul pe care i l-am cumparat de la expozitiile VanGogh si Frida Kahlo... Acum e prea târziu sa sun sa intreb :-) Dar mâine, voi intreba...
    Iar m-a apucat noaptea la laptop! Vai vai... de luni reincep serviciul. Sper sa-mi intru in ritm normal cat mai rapid. Luni voi rezista, precis, indiferent cat voi reusi sa dorm, dar marti... voi fi cu bateriile goale si martea e ziua cea mai lunga: dupa serviciu merg si la sport, ora dubla! Poate ca acesta este sectetul unui somn normal, sa ma obosesc in timpul zilei ☺☺☺
    Acum, doua saptamâni mi-am facut de cap! Filme pân la 3 noaptea, somn pâna la 10 dimineata, tandalit in pat, citit, ascultat muzica, plimbare... Parca ma bucur ca voi reincepe un program ordonat ☺
    Pupici si imbratisari, de la trio pentru quattro 😘 💞 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Carmen draga! 💕 Te asteptam si pe tine!
      Oooo! Trebuie sa fie super-puzzle! Daca e asionata de puzzle e aroae sigur ca le-a mintat deja! Sigur, mai e si chestiunea timpului (o stiu din proprie experienta).
      In saptamana care se incheie si eu am cam lenevit... si mi-e o leneeeee cand ma gandesc la muncit! dar e musai - si bine ca e de muncit! 😊
      Poate pentru ca nu am un program fix cand e vorba de muncit sunt si haotica, in general, dar stiu un lucru: merg atat de mult prin oras cand e mai mult de munca incat nu mai am nevoie sa fac sport - de fapt, nu mai am energie, pentru ca "mersul pe jos" nu e sport in sensul real. De dormit, insa, adorm imediat ce un capul pe perna (daca imi propun sa dorm) 😊
      Duminica frumoasa in continuare, si saptamana cat mai usoara iti doresc! ❤
      Imbratisari si pupici de la quattro pentru trio! 😘 💕 💖 🐾 🤗

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.