2014-01-13

De duminica, la povești!

Duminica, la povești alături de Anastasia și de cei care au mai participat.

Bine ne-am regasit! Bine ne-am regasit?!
Cele rele le las sa se spele! Cele bune sa se adune!

Ce-am facut in ultima saptamana, a doua din anul 2014? Absolut tot ce mi-am propus: nimic.
Ultimele saptamani din 2013 si prima din 2014 au fost destul de incarcate si bateriile imi functionau la cota de avarie. Cred ca fiecare a avut o perioada destul de incarcata dar si frumoasa! Incarcata frumos, altfel spus!
Revenind de pe aratura: am plimbat cainele - desi au fost zile in care imi era lene si sa ridic pleoapele, dar sa ma ridic din pat! Dar ceea ce-i musai se face cu placere!! Maaare placere! Asa ca… am lucrat, am invatat, am fost in vizite pe-aproape de casa… A! Si am fost informata despre horoscop! Stiu acum (asta, de fapt, stiam si inainte) ca sunt Cal de Foc si am ascendent in Maimuta, iar Mijlocul Cerului in Sarpe, in horoscopul chinezesc! Cu aceasta ocazie au aflat si ceilalti de ce ma maimutaresc. In horoscopul european sunt Balanta cu ascendent in Leu. De ce va informez asupra acestor aspecte? Pentru a sti si voi ce stiu si eu: nimic. Imi place sa citesc despre zodii dar… toate se potrivesc - in parte - tuturor, asa ca nu-i prea interesant. Sigur, cei mai multi afirma ca trebuie facuta o astrograma personala, pentru a se vedea asezarea planetelor pe cerul din noaptea nasterii. Asa o fi! Acum, de ce sa mint? De s-ar oferi cineva sa calculeze pentru mine si sa-mi spuna tot ce crede as accepta urgent! Dar nu un horoscop facut “pe calculator” pentru ca programele respective am inteles ca nu iau in considerare anumiti parametri necesari pentru o astrograma cat mai fidela. Plus ca - zic unii - s-a mai schimbat una-alta, si gradele zodiilor s-au mai modificat. De exemplu, cineva nascut intre 20-22 octombrie ar putea sa nu mai apara nascut pe cuspida (caracteristicile fiind diferite de cele ale nativilor din Balanta si Scorpion, fiind o… compilatie), ci ar putea fi nascut chiar in Scorpion, de cativa ani incoace.
Scriam mai sus ca revin de pe aratura! Recitind imi dau seama ca am luat-o rau pe aratura! Dar cum altfel puteam sa va descriu marele nimic pe care l-am facut in aceasta saptamana a anului abia inceput?!
Va las cu bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.