2017-10-20

La mulţi ani, Carmen!

Viaţa e o autostradă – zice un cântec. Îţi doresc ca autostrada pe care călătoreşti să fie cât mai dreaptă, cât mai lipsită de obstacole neaşteptate şi să fie cât de luuuungă se poate! In călătoria ta îţi doresc să întâlneşti mulţi-mulţi oameni cu suflet frumos!

Îţi doresc să cunoşti numai zâmbetele de bucurie ale celor dragi, să le asculţi râsetele cât de mulţi ani posibil! Să trăieşti o viaţă frumoasă şi la fel de tânără să rămâi. Sănătate îţi doresc şi multe-multe bucurii!
La mulţi ani, cu drag, Carmen!
 Diana & co.

22 de comentarii:

  1. Multumesc mult! Ce surprizaaaaaaaaaaa! ☺☺☺ Esti o dulce!
    Nici ca m-am gandit ca vre-unul din colegii de blog isi va aminti de ziua mea ☺ Tocmai am terminat de ornat tortul pe care vreau sa-l iau maine cu mine la serviciu, pentru colegii de birou si m-am gândit, hai inainte sa dau stingerea, sa deschid scurt blogul ☺☺☺ Minunata surpriza m-ai facut! Nu am cuvinte sa iti multumesc ♥ Cuvinte frumoase, urari calde si un buchet de maci. Vaaaai cat de frumos! Te pup draga mea :-* Bineînteles ca trimit pupici si Co (de la mine pentru trio ) O zi frumoasa sa aveti si voi , asa ca sufletele voastre!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce surpriza mi-ai facut si tu! :) Ma gandeam ca esti ocupata si cu pregatirile si nu ai timp de blog. Dar ai avut! :) Si tare ma bucur! :)
      Cum sa uit de ziua ta?! :) Cu multa placere si cu drag am scris randurile si sper ca urarile sa se implineasca. Sunt sigura ca mai sunt destui care si-au amintit! O sa vezi! :)
      Iti doresc petrecere frumoasa si o zi usoara la lucru.
      Te imbratisez cu drag! <3
      La multi-multi-multi ani frumosi-frumosi-frumosi! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Mă alătur cu bucurie urărilor
    La mulți ani,Carmen,sănătate fericire și numai de bucurii să ai parte !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult ca ai trecut pe aici pentru Carmen.
      Multa sanatate! Noapte buna, si zi frumoasa iti doresc! :)

      Ștergere
    2. multumesc inca o data ♥

      Ștergere
  3. Cred ca multe urari sunt mereu binevenite!
    La Multi Ani cu bucurii si senin pentru Carmen si
    aceleasi urari pentru tine, Diana draga.
    Te pup! Zile miunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Suzana draga!
      Ne-am intalnit sa o sarbatorim pe Carmen! Chiar si asa, "in virtual", cred ca e fain. Adica... mie-mi place. :)

      Zile senine iti doresc! Pupici! <3
      Weekend frumos!

      Ștergere
  4. La multi ani, Carmen!
    Implinirea dorintelor si multa sanatate! :)
    Diana ... stii tu! ♥
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ca ai venit sa o sarbatorim impreuna pe Carmen!
      Da; cred ca da. :) Astept cu nerabdare.
      Iti doresc sa ai un weekend minunat! Pupici! <3

      Ștergere
  5. La mulți ani,CARMEN!
    Sănătate,fericire și tot binele din lume!
    Weekend plăcut,Diana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit alaturi de noi, la petrecerea pentru Carmen! :) Multumesc!
      *
      Multumesc, Elena draga! Iti doresc sa ai si tu un weekend minunat!
      Imbratisari si pupici, cu drag!

      Ștergere
  6. La mulți ani,Diana multă sănătate,fericire și numai bucurii îți doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://500px.com/photo/232511855/happy-b-day-diana-by-ervin-marton?ctx_page=1&from=user&user_id=10424221

      Ștergere
    2. Multumesc foarte mult! <3
      La fel iti doresc si eu: sanatate, fericire si numai bucurii! :)

      Ștergere
    3. Multumesc pentru link! :) Cu aceasta ocazie am facut un cont pe acel site. Cat de curând voi bantui puţin pe acolo - am vazut fotografii excelente!
      Weekend frumos iti doresc!

      Ștergere
    4. Domnu'Io este nu doar un DOMN ci chiar un adevarat Gentleman!

      Toate cele bune, Diana draga, de la trio pentru tine ♥

      Ștergere
  7. Ce bucurie să găssc aici atâtea felicitări pentru Carmen! Mulțumiri, dragă Diana, pentru că ne-ai amintit.
    La mulți ani fericiți, dragă Carmen! Multă sănătate și numai bucurii, alături de toți cei dragi! Gânduri bune îți transmitem cu drag de la Târgoviște! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit la petrecere, Alex! Multumesc!
      Weekend minunat iti doresc, cu drag! :)

      Ștergere
    2. Alex draga, multumesc.
      Diana, prin modestia ei, a omis sa spuna ca de fapt pe data de 21 octombrie, ea era sarbatorita :-) Eu am serbat ziua pe 20 si Diana pe 21. Suntem doua Balante ♥
      La multi ani Diana draga, la multi ani tuturor celor care ne-au transmis aici urari de bine si sanatate. Este induiosator gestul. Multumim :-*

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.