2019-08-23

Poliţistul meloman. Provocare muzicală

Robin Schulz s-a născut in 28.04.1987 in Osnabrück, Germania; este DJ de muzică electronică şi producător muzical.
Robin Schulz – Sugar, 2015 (feat. Francesco Yates) - vizualizare pe YT:
======================================================================
Friendship Friday! 
Provocarea muzicală lansată de Carmen pe blogul ei, Între vis şi realitate.
======================================================================
In videoclip apar cântăreţul canadian Francesco Yates şi, in rolul poliţistului Finkleman, americanul Nathan Barnatt, actor, dansator, regizor, comediant.

10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Si mie imi place cum suna, dar am retinut-o pentru ca ma distreaza "politaiul". :)

      Ștergere
  2. Faina propunerea ta, Diana! Weekend fain! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita, Florina!
      Multumesc. Weekend frumos iti doresc sa ai si tu! :)

      Ștergere
  3. Piesa mi foarte cunoscută dar videoclipul acum l-am văzut pentru prima dată..
    M-am distrat de numa :)))

    Am ras, ca la spălătorie o dat cu apă si cu buretele mai mult pe el decât pe mașină :)))

    Multumesc de piesa umoristică, foarte veselă !
    Un Weekend Superb îți Doresc !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut videoclipul pe canalul TV "Hit", si am vrut sa mai ascult melodia pentru ca m-a distrat videoclipul! M-a distreaza "politaiul" de cate ori il vad! :))
      Cu placere. Ma bucur ca te-a amuzat. :)
      Multumesc! Weekend super iti doresc sa ai si tu!

      Ștergere
  4. Ah... am vazut un clip super tare cu niste politisti adevarati care interpretau o piesa (au un fel de provocari de la un district la altul). Mi-am reamintit de ei - bine ei nu distrug nimic, asta e partea a doua.

    Am gasit uite: Norfolk Police Department Lip Sync Battle :D
    Puuuupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faina ideea! :) Am vazut vreo trei video plecand de la cel indicat de tine. E si dansul un mod de a-si mentine conditia fizica, de a se cunoaste (si) mai bine intre ei, de a parea... umani = aproape de comunitate. :) Evident ca nu mi-a scapat din vedere ce dotari au!
      Multumesc pentru video!
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  5. ce mutrita sugubeata are pustiul! Imi place vocea lui si videoclipul este genial! Facut sa atraga cat mai multe generatii ;-)
    Minunata alegerea ta, Diana draga!
    O saptamana minunata! Pupici si imbratisari de la trio pentru trio <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place pustiul! :) E ceva timp de cand n-am mai dat de un pustan si simpatic si cu voce buna (in sensul sa-mi placa) :)
      "Politistul", pentru mine, e demential! :))
      Multumesc, Carmen draga! Zile senine iti doresc! Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.