2023-11-27

Din doua vechi dischete

La vremea lor, dischetele – asa-numitele floppy disk – mi-au plăcut tare mult. Am colecționat pe ele o mulțime de date – unele și-au pierdut importanța în timp, altele sunt valabile și vor rămâne valabile, doar ca vor fi din ce în ce mai greu de accesat deși... căutând pe net o idee de transformat dischetele în ceva util sau decorativ, am constatat ca exista mai multe posibilități de a accesa datele chiar și fără acea unitate de discheta.

Hm! M-am luat cu vorba. În fapt, e vorba despre tema cu numărul trei a jocului Transformări creative – noiembrie 2023: minim doua dischete, cd-uri, discuri-vinil de transformat în obiect util/decorativ.

Sa fac un carnețel, cum a făcut Rux, mi s-a părut cam complicat. Am mai găsit pe net doua dischete prinse intre ele cu fermoar – desfăcându-se ca o mapa – doar ca mi s-a părut inutil sa muncesc la ceva ce n-aș folosi. Și-am făcut, atunci, un suport pentru... scrisori, cărți postale (cumva, m-a inspirat ideea căsuței postale a lui Moș Crăciun, facuta de fiordaliso si prezentata pe blogul Dreamland).

diverse carti postale intr-un suport facut din dischete pe care sunt lipite imaginile unor caini

Cele doua dischete le-am unit intre ele, la baza, cu doua dibluri gri lungi de 4,5 cm.

doua floppy disk asamblate pentru a fi suport pentru corespondenta

Pe fețele dischetelor am lipit imaginea a doi câini din rase preferate: Boxer și Rottweiler.

pe floppy disk asamblate ca suport imaginea unui caine Boxer si a unui Rottweler

De fapt, îmi plac câinii din toate rasele (inclusiv rasa maidanez imperial) dar dacă ar fi sa aleg ar fi, în ordine, Boxer, Rottweiler...

Și gata suportul!

16 comentarii:

  1. A iesit superb suportul- ce idee faina ai avut 💗😍. Cine are dibluri, are :D. (cred ca teoretic am si eu in balcon... pe undeva. Prin zona in care mai erau din ustensile.. haha, nu ca m-ar ajuta prea mult)
    Pozele alese sunt superbe. Chiar se potrivesc la fix.
    Iti doresc sa se umple suportul de bucurie :*
    Pupici cu drag !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu imi doresc sa se umple suportul de bucurie! 😊 ❤ Si casele tuturor sa se umple de bucurie! 💖
      Pozele s-au potrivit la fix! Am tot colectionat imaginile cainilor din mini-calendare cu magnet, dar nu prea am avut unde sa le expun - pana acum. Cand ma voi hotari sa "dezafectez" toate dischetele voi putea face "suport" pentru pozele tuturor cainilor din calendarele acelea (m-am si gandit cum: unind dischetele in sirag) 😊
      Pupici cu drag! 💗

      Ștergere
  2. Foarte ingenios şi a ieşit bine de tot! Na, dischete chiar nu cred că mai am. Trebuie să răscolesc prin sertare, sunt curioasă acum.
    Bravo, e tare frumos suportul!
    Săptămână frumoasă, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu mai zici la nimeni, dar am fost surprisa si ca mi-a venit ideea, si ca imi place cum a iesit. 😃
      Multumesc, Potecuta! ❤
      Daca nu le-ai aruncat special e posibil sa gasesti vreuna. 😊
      Saptamana frumoasa sa ai si tu!

      Ștergere
  3. Doamne, ce repede evoluează tehnologia. Azi apar, mâine își pierd utilitatea. În zilele noastre parcă viteza s-a mărit... Mă bucur că le-ai dat o nouă viață.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a marit viteza in evolutia tehnologiei, dar - daca e sa-i cred pe cercetatori - a scazut coeficientul de inteligenta al oamenilor.
      Multumesc, Zuzu!

      Ștergere
    2. Așa se zice. Ne-am cam lenevit.

      Ștergere
    3. Cand orice info e la un clic distanta... Ce "hazliu" ar fi sa nu mai avem aceasta optiune. 😃

      Ștergere
  4. Ingenioasa transformare! Si eu am inca dischete 😂✌️ Si chiar as avea nevoie de un asemenea suport. Eu obisnuiesc sa pun in mape transparente biletele de spectacol, avion, de hotel sau ma rog, rezervarile pe care le fac. Le ordinez cronilogic si trec zilnic pe langa ele, sa nu ratez ceva 😊. Excelenta ideea ta, daca am timp, voi face si eu asa un suport. Multumesc ca ne ai impartasit ideea 🤗❤️
    Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 🐾💞😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am bucurat ca mi-a venit ideea! 😊 Multumesc pentru apreciere, Carmen draga! 💕
      Esti super ordonata si organizata! Cand am de facut ceva lipesc/prind biletele in jurul meu si... uit sa le citesc, uneori. Sigur, nu e cazul cand e vorba de vreo plecare, intalnire si altele de gen, ci cele precum "sa iau aia", "sa sun la..." 😊
      Cu placere! Multumesc si eu! ☕
      Imbratisari si pupici de la quattro pentru trio! ❤ 😘 🍀 🐾 🤗

      Ștergere
  5. Suportul este perfect pentru birou, din punct de vedere al dimensiunii, insa mi-a placut si mai mult utilizarea diblurilor. O idee tare faina. In nici un caz nu cred ca le-as fi ales ca distantiere. Acum ai o priveliste draguta foc in fata ochilor. Felicitari. Nu stiu ce rase de caini as fi pus, insa cel putin doua ar fi ogarul afgan si husky.
    Pupici si seara frumoasa! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cand n-am mai "auzit" de ogarul afgan! 😊 Husky e sus pe lista preferintelor - ogarul afgan e mult prea sofisticat pentru mine (frumos foc, interesant, dar mai dificil / pretentios de ingrijit). 😊
      Initial m-am gandit la suruburi. Am unele lungi, aurii, dar capul nu le e plat si, in plus, nu am piulite potrivite (care sa fie aurii) - sa nu "intepe" varful.
      Imi place chiar mult de tot suportul! L-am asezat in sufragerie, deocamdata.
      Multumesc de apreciere, Suzana draga! ❤ Noapte buna! Pupici! 😘

      P.S. Am observat pe blogroll ca a sosit pachetul, dar nu vin acum, sa nu stiu cam ce este. 😊

      Ștergere
  6. Deci, da vreau dischetele mele. Ce idei minunate ați avut cu ele. Absolut minunate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha! 😊 Solicita-le imbarcarea si aterizarea la punct fix, in noua casuta. 😊
      Multumesc pentru apreciere, M! ❤

      Ștergere
  7. O idee foarte bună! Cele două vederi de sus, cu câinele și pisicile, le am și eu. Pe o discheta mi-am scris lucrarea de diplomă acum mulți ani 😃. Era culmea tehnologiei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere!
      Sunt vederi frumoase, de colectie (in cazul meu) 😊
      Hahaha! Pe dischete am si eu lucrarea! 😃

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.