2023-11-25

Mini ghiveci decorat cu cioburi

Cioburile nu-s chiar cioburi – în sensul ca sunt bucățele de plastic tăiate dintr-un CD și lipite în stil mozaic. Mozaic, un fel de a spune – tocmai mi-am dat seama ca nu ma prea pricep sa aranjez un mozaic.

Pentru ca tot am tăiat CD-ul... am lipit mai toate bucățelele, pentru tema 4 (23-30 noiembrie): Fii creativ! din jocul Transformări creative – noiembrie 2023.

Am fost creativa în sensul ca după ce am lipit bucățelele din plastic am umplut golurile dintre ele cu silicon verde sclipicios. La mozaic, din ce-mi mai amintesc, bucățile se așează pe un strat de... ceva material care mai apoi se întărește.

mini ghiveci: pahar din plastic negru decorat cu bucatele lucioase si lipici verde cu sclipici, marginit de margele gri sidefate

Pe buza paharului-ghiveci am lipit o bucata dintr-un fost șirag din margele gri sidefate.

Arata destul de bine, doar ca nu știu ce-o sa pun în el – l-am primit cu un răsad de busuioc (busuiocul e uscat de ceva timp).

pahar negru din plastic si decorarea lui cu bucatle argintii; sirag de margele gri langa el, inainte de lipirea pe margine

La tăiere a cam sărit vopseaua de pe CD și unele cioburi arata cam jerpelite, dar una lângă alta, am reușit să-mi mai satisfac o dorința veche: sa decorez un ghiveci cu bucatele tăiate dintr-un CD.

14 comentarii:

  1. Te quedo muy linda. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh wow inca ceva dragut! Poate fi folosit ca ghiveci pentru o mini-planta dar poate servi si ca recipient decorativ, pentru pastrarea diferitelor obiecte,margele, nasturi, ba chiar si creioane/pixuri.
    Am incercat si eu sa tai CD si a fost foarte greu. Practic, se sparge... Nu se lasa taiat frumos. Cand am reparat soricica si girafa, erau sparti si cilindrii care formeaza gâtul si ideea mea a fost sa folosesc CD uri. Pentru ca exista deja orificiul centrat, penzru fixarea pe bara metalica. Dar... am renuntat repede, inainte sa ma ranesc! Sarea plasticul acela de CD ca cioburile fine de sticla! Dar in cazul tau, nu a fost important ce forma au bucatile de CD. Cu cat mai neuniform, cu atat mai bine. Arata excelent! Si silicon verde cu sclipic! Wow... Unde ai gasi ? Ma tenteaza sa fac si eu.
    Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 🐾💞😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Carmen draga! 💕
      Pentru margele si alte maruntisuri am tot facut cutii, cutiute etc. 😊 Toate si-au gasit locul; la fel si pensulele, creioanele... Cred, totusi, ca pentru creiaonele si pixurile pe care le folosesc cel mai des s-ar potrivi. Culmea e ca pentru acestea am o cutie cilindrica de la nu stiu ce pastile (=nedecorata, de aceea scriu "culmea") - am ales-o pentru ca e mica si se potriveste cel mai bine in locul in care o tin. Vasul acesta are nevoie de un spatiu mai mare, dar ar arata vesel locul.

      Ma asteptam ca CD-ul sa se comporte cum zici dar... cred ca a fost o calitate mai proasta (fusese pe el un program de salarii - si nu prea se inghesuiau sa foloseasca CD-uri de calitate astia cu fel si fel de programe). Am vazut intr-un video ca se taie mai usor un CD dupa ce il pui in apa clocotita (la fiert!) 😊 Inca nu am incercat.
      Chiar si fara orificiul de la CD, dragalasa girafa si-a "revenit" foarte bine! 😊 Cand am citit ca si ea si soricelul au fost "raniti" mi-a parut rau ca de niste fiinte. 😊

      Batoanele de silicon sunt cumparate dintr-un magazin zis "Pepco" - genul in care se gasesc (intre altele) fel si fel de "minuni" ieftine pentru fel si fel de activitati, dar cred ca se gasesc si in magazinele unde se gasesc pistoalele necesare, diverse alte materiale pentru mesterit una-alta.

      Pupici si imbratisari si de la noi pentru voi! 😘 💖 🐾 🤗

      Ștergere
    2. hahaha, cunosc Pepco! în ultima zi la Sibiu, inainte sa plecam la restaurant sa serbam ziua mamei, am intrat cu Mircea la o alimentara sa luam ceva dulce pentru acasa. Ma gândeam la eugenii si ciocolata cu rom. Am cumparat "nimicuri" de cate un leu pâna la 3 lei - napolitane, ciocolatele, pateute ☺ (românii folosesc foarte des diminutive). Am luat si trei rude de salam de Sibiu si trei cascaval Dalia si la casa am platit 340 lei! ☺☺☺ Chiar si caserita s-a mirat, ca am avut majoritatea lucrurilor de 1 leu si ceva. Apoi am avut doua caserole cu fursecuri facute de o vecina, prietena cu Adela. Ca sa transport toate acestea, mi-am dorit cutii stabile din plastic, care sa incapa in geamantanul pe care l-am dat la cala. Am intrebat peste tot unde am sanse sa gasesc asa ceva si lumea mi-a recomandat Pepco. Si bineînteles ca lumea a avut dreptate! Am gasiiiiit! Au fost perfecte! Mi-am adus cumparaturile nedeformate!
      Pupici si imbratisari 😘 💖 🐾 🤗 weekend fain!

      Ștergere
    3. Buna faza! 😂 S-ar putea spune ca tocmai ai trecut pe langa bastonasele lipicioase cu sclipici. 😊 Deci stii cam ce gen de magazin e - "cu de toate". In Bv sunt mai multe, de cativa ani, iar eu am aflat anul trecut.
      Pooooiiii, daca-i ceva mic, se potrivesc diminutivele. 😊 Totusi, in zona Ardealului mai putin sunt folosite. Personal, am tot auzit cand stateam mai mult in Bucuresti: ciorbita, tuiculita, salamior... Cred ca m-am si "contaminat". 😃
      Ai umplut cutiile cu bunatati! Ca ai zis de cascavalul Dalia - mie nu-mi mai pare la fel de bun ca prin anii 1990, dar se zice ca au imunatatit reteta. Poate ca e doar piticul care se contrazice cu neuronul. 😊
      Multumesc, Carmen draga! Pupici si imbratisari! 😘 💕 💞 🐾 🤗
      Duminica frumoasa!

      Ștergere
  3. Nu prea îmi dau seama de dimensiuni, nici de greutatea obiectului, dar n-ai putea să ții în el creioane, pixuri? Zic și eu! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cam de dimensiunea unui pahar de smantana de 150 g (e inalt de 8 cm). Ideea e buna, doar ca deja am pentru creioane, pixuri o multime de suporturi - acesta s-ar potrivi, totusi, pentru cele pe care le folosesc de regula (asta, in cazul in care vor ajunge mai des sa fie intr-un suport) 😊

      Ștergere
  4. Tocmai am constatat ca nu gasesc niste bucatele de CD pentru un scop cumva asemanator. Sunt de groaza. Imi place teribil ornarea cu acele margele usor mai mari. Pacat ca nu ai avut mai multe sa le plantezi si pe muchii. Asa, ca poza, mie imi place. E ca o mica vaza. Banuiesc ca are gaura, daca a fost o planta acolo. Ar intra partea de jos de la o sticla de plactic de 0.5? Asa chiar ar deveni o mica vaza.
    Felicitari pentru realizarea temei, Diana draga! Pupici!❤️😘
    Un weekend placut. Pe aici a tot plouat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooh! 😊 Stiu cum e cu "le-am pus bine".
      Nu m-am gandit sa lipesc margele si pe muchii! Am facut acum o "proba": ar arata foarte fain, doar ca mai am margele doar pentru doua muchii (hm; poate ca le lipesc numai pe doua muchii, opuse). Multam pentru idee, Suzana draga! 💕
      Cand e intuneric in camera si doar lumina slaba arata bine - daca raza de lumina e orientata spre pahar.
      Ca vaza mi-am imaginat "cutiuta" aceasta - are 6 gauri: 4 mari si doua mici; o alta idee buna: sa-l pun in baza unei sticle de 0,5! doar ca trebuie sa gasesc una cu fundul drept - in una cu acele "onduleuri" ar sta cam stramb, daca diametrele nu sunt apropiate ca dimensiuni.
      Multumesc!
      Weekend placut si pentru tine! ❤ Pupici! 😘

      Aici a plouat, a nins... - un fel de a spune; acum, de vreo ora (cred) fulguieste marunt - s-au albit capotele masinilor.

      Ștergere
  5. Pe scurt, ai făcut din nay, yay! Așa a devenit și frumos și rezistent, găsești tu o întrebuințare, nu se poate altfel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce fain suna: din nay, yay! 😃 Multumesc!
      La ceva va folosi - macar asa, ca obiect de decor in vreun coltisor. 😊

      Ștergere
  6. Daca ai stii de cand imi doresc sa tai un cd/dvd si sa il folosesc intr-asa un proiect... Bine, nu intentionam sa imbrac un ghiveci, dar ideea. Insa mereu am avut problema taiatului - am vazut cateva clipuri in care parea ca se taie foarte usor, dar.. eu am tinut un cd in mana si nu mi se parea deloc usor. Apoi chiar acum cateva zile, am vazut un clip in care cineva fierbea un cd vreo 3 minute s apoi decupa foarte usor din el... :O.
    Nu prea ma vad fierband cd-uri/dvd-uri. Asa ca visul meu incepuse sa cam scartaie, pana ce am zarit mozaicul tau! :D Si m-am foarte bucurat.
    Arata super dragut suportelul pe care l-ai transformat asa. Imi place enorm.
    Sa te bucuri de el:*

    ps: cat despre plante defuncte... la mine situatia cu plantele e f nasoala. Si nu imi mai trece odata chestia asta ce-o fi. De vreo doua zile ma infund seara (mare distractie) plus frison.. deja abuzeaza de rabdarea mea. Nu ma plang ca nu e ceva insuportabil dar.... dureaza :))).
    Sper sa se plictiseasca mai repede.

    pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-ai sti de cand imi doream si eu sa ciopartesc un CD! 😂 Ai ai ai! De vreo 10 ani mi-a intrat in cap sa ciopartesc unul. De crapat in doua am mai crapat, dar de ciopartit.. abia acum! Poate ca a fost o calitate foarte slaba cel pe care l-am ciopartit pentru ca nu s-a taiat foarte greu - nici foarte usor, dar a fost mai usor decat ma asteptam. 😊
      Acum, piticul de langa neuron are fixul cu fiertul unui CD - ii voi indeplini dorinta cu prima ocazie. 😊
      Uf, uf! Iti doresc sa iti revii cat mai repede! Stiu din experienta cat e de nasol... Si cu atat mai nasol cand altii au nevoie sa fii acolo functionand la capacitate optima.
      In rarele ocazii in care am fost racita am enervat pe toata lumea in jurul meu! 😂 Asa de mult m-am plans! De parca era vina lor ca am racit! Cand sunt racita sunt... mai enervanta decat de obicei, ca-mi tuna si-mi fulgera din orice.
      Iti doresc sa se plictiseasca repede raceala si sa dispara. 😊 ❤

      Busuiocul din acest pahar se facuse mare si frumos, doar ca spre sfarsitul verii aproape ca ajungeam acasa ca la hotel si am neglijat sa-l ud... :-((
      Pupici! 💗

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.