2023-11-21

Suport de pahar sau cana

Sâmbăta spre duminica a nins un pic – s-a păstrat ceva zăpada pe unele porțiuni din zonele verzi, pe acoperișuri, pe mașini și pe crengile câtorva pomi (azi a fost destul de cald, a dat și soarele pe la noi și-a topit orice urma de zăpadă).

Porumbeii s-au înghesuit la boabe de grâu și cei doi guguștiuci care vin regulat n-au avut loc de ei. Măcar, mă bucur ca știu guguștiucii ca aici găsesc ceva hrana... Nu știu ce li s-a întâmplat, dar au devenit tare sperioși de câteva luni – nu se speriau de mine (pe unul dintre ei îl puteam atinge și nu fugea, își vedea de grăunțele lui).

În Poiana Brașov a fost destul de mare stratul de zăpada – numai bun de săniuș – și cred ca s-a păstrat pana acum.

Ce legătura au cele de mai sus cu jocul Transformări creative – noiembrie 2023? Niciuna sau una ușor forțată: tema e pentru noiembrie, cele de mai sus sunt un crâmpei din noiembrie.

Tema doi din joc este despre transformarea unui CD, a unei dischete sau a unei placi de vinil într-un suport de pahare/tava.

suport de pahar din CD vechi si romburi colorate (albe, verzi, mov, galbene, portocalii) lipite pe disc in model floare

Lipsindu-mi și ideile, dar mai ales ceva material autocolant, mi-au venit în minte romburile colorate, din plastic, din care am folosit și cu alte ocazii, și le-am lipit pe fața inscripțonată a discului.

Spre surprinderea mea – m-am gândit la asta abia după ce le-am lipit – nu aluneca paharul (nici cana) pe romburile din plastic.

suport de pahar si/sau cana din cd pe care sunt lipite romburi colorate;  langa pahar o sticla cu apa

Cam asta ar fi pentru aceasta a doua săptămâna din noiembrie (9-15), care e, de fapt a treia la momentul în care postez.

14 comentarii:

  1. o frumoasa floare de Craciun! Ce minunat model pentru suport de cana pentru sarbatorile de iarna! Felicitari, Diana draga!
    Pupici si imbratisari, de la trio pentru quattro ❤️😘💞 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. C-ai zis "floare de Craciun", privind romburile, m-a dus gandul la un fulg de nea colorat. 😊 Nu m-as fi gandit sa fac legatura cu Sarbatoarea Craciunului. 😊 Buna idee!
      Iti multumesc, Carmen draga! 💕
      Imbratisari si pupici si in sens invers: de la quattro pentru trio! 😊 ❤ 😘 💖 🐾 🤗

      Ștergere
  2. Romburile acestea de plastic sunt fantastice! Mie imi amintesc cumva de magazinele dinante de 89. Mi se pareau super spatioase si imi placea mult cum se aranjau vitrinele si lucrurile pe acolo. Da bun, poate ca nu era foarte variat sau mai stiu eu ce.. dar ma refer strict la acea stare de bine pe care o simteam cand intram in ele. Si romburile imi amintesc acum si de beteala aia care avea in ea mici clopotei colorati. Cu jind ma uitam la ea :))))))). Dar cred totusi ca am avut si noi o bucatica. :))).
    Si imi mai aduc aminte de unele piese de pe la bucatarie (in care era implicat fondul plastic.. haha).

    Dar suportul facut de tine, are asa un pic de aer vintage. Ah stiu.. mi-a adus aminte fix de filmul cu Iurie Darue - Dragoste la zero grade, care a fost filmat in Poiana.. daaaa si in Brasov 💗. Cred ca prin anii.. 60-70. Uite ca nu mai stiu. Dar e super dragut.

    Felicitari pentru suport. E adorabil :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Magazinele cu jucarii aveau mai mult farmec atunci. Poate pentru ca nu pareau inghesuite jucariile... sau pentru ca unele magazine nu erau foarte mari si era acea senzatie ca te poti juca pe loc. 😊
      Pentru cineva care nu stia ca exista si altceva erau destul de variate jucariile, jocurile, trusele fel de fel.
      Beteala din aceea cu clopotei nu am avut - si atunci, si acum, doar beteala "simpla" (o prefer pe cea argintie, dar am cumparat si aurie). Ce-mi pare rau este ca am aruncat o instalatie luminoasa cu "flori" - si era functionala, dar daca am cumparat alta... Deh! 😊 Ca idee de "vintage" ar fi fost fain s-o mai am.

      Cred ca am vazut si eu filmul, dar nu sunt sigura... dar stiu ca a fost filmat si in Poiana Bv si in oras. In 1964 - am cautat acum. 😊
      Multumesc, Rux! Pupici! 💗

      Ștergere
  3. Iooooi, ce idee! Chiar îmi trebuia suport pentru cana de cafea la muncă şi ideea e perfectă! Adică e la fix! Mulţumesc!
    Seară bună, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu iti multumesc, Potecuta! ❤ Chiar si fara romburi, tot e bun CD-ul ca suport. 😊
      Numai de bine si pentru tine! 💕

      Ștergere
  4. Ce suport vesel colorat ai! Îmi place!Felicitări! Spor in continuare! Eu am ramas in urma de tot si nu stiu cand voi recupera sau...daca voi recupera. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa stiu ca-ti place! Multumesc, Mihaela!
      La cat de multe reusesti si tu intr-o singura zi mai ca-mi vine a zice ca reusesti sa recuperezi. 😊
      Spor in ceea ce faci! Pupici! ❤

      Ștergere
  5. Stiu ca imi placusera si atunci romburile, insa chiar nu mai imi aduc aminte cum le-ai facut. Imi plac mult aceste geometrii si suportul este deosebit cu aceste accesorii. Felicitari, Diana draga! Cana aia este cana ta de cafea?
    Cand am auzit ca ninge prin zona ta, chiar ma gandeam cat de mult te vei bucura, macar un pic, daca nu va tine prea mult.
    Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt facute la presa, cu matrita, pe vremea cand lucram in atelierul unchiului (mijlocul anilor 1980) si, intre altele, confectionam si cercei. 😊
      Acum, privind "modelul", ma intreb... unde eram cand am montat romburile! 😂 Cred ca le-am montat cum "au cerut ele", fara sa ma gandesc prea mult. 😊
      Multumesc, Suzana draga! 💕 Ihi, e cana mea de cafea. 😊 S-ar putea spune ca beau cafea in loc de apa, dar beau mult mai multa apa zilnic, fara cafea in ea.
      M-am bucurat! La inceput au fost "fulgisori", apoi au inceput sa cada tot mai mari, apoi iar mititei, pana s-a oprit cernerea.
      Pupici! ❤ 😘

      Ștergere
  6. Suportul tău mi-a amintit de un joc din copilărie, erau romburi din plastic colorat și trebuia să faci mozaic cu ele. E foarte frumos mozaicul tău, ai potrivit perfect culorile, au un efect ușor hipnotic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceva, ceva parca-mi amintesc, dar nu sunt sigura daca e amintire veche sau ceva ce-am vazut pe undeva in ultimul timp.
      Multumesc pentru compliment! 😊 ❤

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.