2023-11-13

Lumina in balta. Reflexii în oglinda

Într-o dimineață, înainte de ora șapte, la începutul lunii în curs, privind pe fereastra (mi s-a părut ca plouă) printre crengile unui corcoduș am zărit oglindindu-se într-o baltă lumina unui felinar de pe stradă. Arăta ca un mic soare – picăturile de ploaie (ploua, nu mi se păruse) vălureau apa și mi-am imaginat că „vălurelele” sunt... activitatea de pe Soare, așa de fain străluceau.

Am adus fotografia la Reflexii în oglindă, joc inițiat de SoriN și găzduit azi de Carmen pe blogul ei, Între vis și realitate.

o balta vazuta prin frunzis in are se vede reflectata lumina unui felinar stradal

Sigur, în poză am reușit ceea ce se vede – poziția nu-mi permitea cine știe ce foto, dar nici talentul nu mă lasă..

Sperând la o foto cât mai reușită m-am tot foit pe la fereastră pană când... lumina de pe strada s-a stins. Pentru câteva fraiuni de secundă am fost nedumerită – ca și cum nu știam ce caut la fereastră cu telefonul în mână când abia se luminase de ziuă.

14 comentarii:

  1. Se reflectă frumos şi crengile în parbriz.
    Zi bună, Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Potecuta!
      Hm. La parbriz nu am fost atenta! 😊
      Zi buna si pentru tine!

      Ștergere
  2. Foarte reusita 😍 chiar as zice, o compozitie buna! Reflexiile felinarului,ale norilor in parbrizul masinii,frunzisul bogat,mister... Parca astepti sa se intample ceva 🤗
    O fotografie foarte buna, Diana draga. Te pup si te felicit.
    Ganduri bune si imbratisari de la Trio pentru Quattro 🐾💞😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc (si) pentru complimente, Carmen draga! 💕
      I-am scris si Potecutei: la parbriz am privit dupa ce am citit ce a scris ea. 😊 Eu aveam fixul cu lumina din balta. 😊
      Sa stii ca asa parea atmosfera: ca si cum ar fi urmat sa se intample ceva. Sunt - din punctul meu de vedere - tare stranii astfel de zile, dimineti, nopti, dar, in acelasi timp, imi par fascinante.
      Imbratisari si pupici cu drag si de la noi pentru voi! ❤ 🍀 💖 🐾 🤗

      Ștergere
  3. Tot lumina din baltă am văzut-o și eu, parbrizul abia după ce am citit comentariile. Nu chiar ca un soare, dar ca luna coborâtă pe pământ arată sigur!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar zici bine: in poza poate parea Luna... In realitate erau niste sclipiri tare frumoase la acel moment in care noaptea se pierdea in zi.

      Ștergere
  4. Mereu carcotesti! Poza este chiar minunata, cu niste planuri ca pentru un film SF sau thriller, nu m-am hotarat inca... Poate ca urmeaza o intalnire de gradul... Nu stiu ce numar urmeaza in mod corect!😊
    De saptamana asta reiau si eu postarile obisnuite. Cel putin asta vreau.
    Noapte buna si o saptamana usoara, Diana draga!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E firesc sa... subliniez ;) constatarile atunci cand ceea ce vad si ceea ce reusesc sa prind in foto sunt imagini atat de diferite! 😃 Conturul baltoacei se vedea clar, auriul picaturilor la fel, si erau "valurele" atat de frumoase! Nu zic ca nu imi place poza deloc doar ca... nu ilustreaza ceea ce am vazut (si mi-e ciuda!) 😊
      Iti multumesc, Suzana draga! ❤ Iti doresc sa reusesti ceea ce iti doresti! Saptamana usoara si pentru tine! Pupici! 😘

      P.S. Azi (ieri, deja!) am prins cateva ore libere, consecutive, si planul era sa mai postez un text (dupa acesta) doar ca... a intervenit altceva! Nuuu! Nu m-am gandit ca ceva o sa-mi strice "planul"! 😊 Doar constat, ulterior.

      Ștergere
  5. Es una linda fotografía. Te mando un beso.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi place tare mult cum a iesit. Mai ales pentru ca ai facut-poza chiar tu, e ca si cand as privi cumva alaturi de tine acea scena :).
    Si pentru ca e chiar faina! E ca o poveste - ca un joc.
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Rux!
      Imi place cum suna: privim impreuna, cum clipoceste apa in balta. :-)
      Pupici cu drag! <3

      Ștergere
  7. Pare ca un soare care apune, fotografia nu e chiar rea, mie imi place! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos! Un soare care apune! Pot sa vad asta. :-)
      Multumesc! Pupici!

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.