2019-09-25

Frumusețe rece. Miercurea fără cuvinte


Fotografii pentru jocul Miercurea fără cuvinte, inițiat și găzduit de Carmen, și pe care Călin Hera l-a susținut doi ani.
Sursa foto: Extreme Travel Romania - Mountain Travel (Muntele Denali, Alaska, iunie 2016).
HAPPY WW!

24 de comentarii:

  1. Uau! Nu ma asteptam la zapada, dar stiu ca tie iti place mult, asa ca zapada sa fie! Muntii astfel incarcati sunt spectaculosi aproape peste fire! Din pacate sporturile de iarna nu fac parte din viata mea.
    Poate data viitoare! :)
    Happy WW, Diana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place, da,si m-a inspiratin alegereafotografiilor frigulserios de acum cateva zile.:)
      Si din viata mea au inceput sa dispara sporturile de iarna... A mai ramas saniusul (si datul pe gheatza!). :)
      Multumesc, Suzana draga! Happy WW! Pupici! <3

      Ștergere
  2. O Gioconda cu zambetul inghetat:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Brrrr, ce frig emană pozele tale :P
    Este superbă iarna când creează astfel de peisaje pe culmile munților :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se potriveste (aproape) :) cu frigul din noptile trecute.
      Fantastice peisaje formeaza zapada, mai ales cand e "aranjata" de vant.

      Ștergere
  4. Superbe imagini cu munții inzapeziti, dar stai, stai, stai, nu ne-ai băgat prea iute în iarnă !?
    Oricum mi-a plăcut și cred că tre' să fi pregătit pentru astfel de aventuri in Alaska la -40 de grade :))
    Multumim, Happy WW Zbrrr !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va pregatesc pentru iarna. :) Sper sa fie iarna, nu un fel de toamna tarzie.
      Oh, da! Simt cum imi crapa pielea pe maini numai privind imaginile! :))
      Cu placere! Happy WW! :)

      Ștergere
  5. wow ce fotografii superbe!
    Am la serviciu un coleg, mare alpinist. Petrece fiecare concediu pe munti, fiecare weekend se antreneaza. Vara aceasta a fost vizavi de Mont Blanc, la 3800 m. A facut fotografii superbe, este mandru de el, insa a zis ca nu va mai face asemenea tur. Nu e vorba ca in toiul verii el a trait o mica iarna, ci s-a plans de conditiile pe care le ai la cazare pe asemenea varfuri de munte. A plecat cu rucksacul cantarit la suta de grame, a luat ceva mai putin decat stictul necesar. A dormit impreuna cu sotia lui si inca 10 turisti inzr o camera cu 3 randuri de paturi suprapuse, in cabana de lemn, lemn care troznea la fiecare miscare. Toaleta... ca acum 80 de ani la sat: o baraca si o gaura in pamant... Apa pentru spalat, obtinuta din topirea zapezii. Cazarea si alimentele f. scumpe, aprovizionarea se face cu elicopterul... Tragand linie si facand socoteala, au fost mai multe minusuri de cat plusuri. Astfel de expeditii nu faci deseori in viata 😁 Eu una, cu toate ca iubesc muntele, prefer inaltimi accesibile si iubesc cele 4 anotimpuri de zilele carora profit cat pot mai bine. 🤗
    Pupici si imbratisari de la trio pentru trio 😘 Happy WW Diana draga ☺️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt imagini pe care eu numai in poza le pot vedea. Radu, cel de la care imprumut fotografii e si alpinist, organizeaza excursii si in muntii Romaniei, nu doar in strainatate, e singurul alpinist pe care il cunosc in mod direct, sa zic asa, si ii place enorm ceea ce face. In general, alpinistii cam stiu in ce conditii "se cazeaza", cei mai multi cazandu-se in corturi, la altitudini unde ingheata respiratia, ce sa mai zic cand mergi "la baie". :) Nu-i usor sa fii alpinist. Si eu prefer altitudinile accesibile, pentru ca nu am antrenament pentru ceva extrem. :)
      Si eu le iubesc pe toate cele patru! Si vreau ca iarna sa fie iarna,cu temperaturi scazute (nu scazute la extrem!) si zapada!! :)
      Multumesc, Carmen draga! Imbratisari si pupici de la trio pentru trio! <3
      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  6. Poți spune chiar frumusețe ... înghețată! :)
    Îmi este tare dor de munțîi din RO ... nu așa ca aici la mine niște dealuri de care sunt tare mândră! Nu de altă dar restul Olandei este plat ca în palmă! Cât am mai bătut munții cât am fost tineri ... :)
    Dar și astă vară , cand am fost în Tirol! :))
    Să ai o zi grozav de faină și salut munții și pentru mine!
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place aceasta frumusete inghetata, dar numai privind simt cum frigul ma pisca de obraji.:)
      Eheee... Tu, acum, nu mai ai munti prin apropiere (vezi? cand dai de munti ii urci!) :) ; eu ii am, dar tot n-am mai urcat de ani! :) In tinerete a fost altfel, desi nici atunci nu reuseam sa tin minte trasee si alte cele, dar nu mergeam niciodata singura. :)
      Multumesc, la fel, Ella draga! Primul munte - Tampa - l-am salutat, deja, si din partea ta.:) Pupici! <3

      Ștergere
  7. Ce fateta. Doar ce-am iesit din vara si plangem nitel de frig, dar ce frumusete ne arati tu. Cata semetie, cata lliniste, cata maretie. Mi-era asa dor de munte si nu-mi dadeam seama. :) Multumesc frumos. Pupiciii Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar si cand suiera vantul printre coltii muntosi! Ai dreptate! E atat de frumos incat, in astfel de locuri, poti trai senzatia ca esti singur pe lume, o lume linistita. :)
      Eu nu ma plang de frig :) Sunt fan 4 anotimpuri. :)
      Cu multa placere. Multumesc, la fel!

      Ștergere
  8. De poveste e totul! Şi cumva mă gândesc că nu prea mai avem ocazia la peosaje din astea de basm, iernile noastre nu mai sunt aşa darnice...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare rau imi pare ca nu mai sunt iernile cum le stiam! Pentru zapada multa ar trebui sa urc in munti - ei mai pastreaza iarna asa cum o stiam.:)

      Ștergere
  9. Frumusețe, dar rece... Mi-ar plăcea să o admir numai de la fereastra unei cabane bine încălzite. :)

    Happy WW, dragă Diana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceea ce ai scris a apasat butonul imaginatiei! E asa de fain sa stai intr-o cabana incalzita si sa privesti - printr-o fereastra cu "stelute" - peisajul alb si rece de afara! :)
      Multumesc, Zina draga! Happy WW!

      Ștergere
  10. Asta sa ne obisnuim cu iarna...Imi place mult si marsaluiesc prin zapada si prin ninsoare,iarna.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da-da! :) Macar sa fie iarna-iarna. Si mie! Imi place enorm sa merg prin zapada mare! Face bine si la muschii picioarelor, la circulatia sangelui. :)
      Multumesc, la fel!

      Ștergere
  11. Ma uit la poze de departe...ca nu mi-a dor de frig!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie; dar mi-e dor de iarna sanatoasa.:)) Si la cat de frig a fost in Bv in ultimele zile, dimineata devreme si noaptea,... ma obisnuiesc cu gandul. :)

      Ștergere
  12. Am inghetat un pic... fug sa imi fac un ceai si sa adun smantana de pe lapte ;). Apoi mai revin pentru o tura de zapada virtuala :D
    (si recuperari :D)
    Pupici cu drag <3
    happy day!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine iarna! Ne obisnuim de pe acum cu frigul. :)
      Rux, sa stii ca nu zic doar asa... Nu trebuie sa recuperezi nimic in ceea ce priveste postarile mele. Sigur ca imi face placere sa stiu ca treci pe aici, dar stiu cum e cu timpul si cu multele care sunt de facut.
      Pupici cu drag! <3 Happy day! :)

      Ștergere

Va multumesc pentru ca sunteti aici. Comentariile sunt moderate deoarece e singura metoda pe care o stiu sa nu pierd vreun mesaj si sa evit mesajele nepotrivite. Le public imediat ce accesez blogul. Multumesc pentru intelegere.